Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!

Zaterdagmiddag weer gestrand met de motor hij hapert nog steeds tussen de 1000-3000 toeren, volgens mijn lokale motorzaak defecte bobines, eerst lamda en bougies, nu bobines, hoop dat dit het is, vrijdag gaan we richting Mofrika.
 
alle 4 tegelijk defect, en alleen tussen 1000 en 3000 toeren? :')
 
Laatst bewerkt:
Bij deze wil ik me graag aanmelden bij de club:

Vorige week deze mooie K1200R uit Duitsland gehaald met 14k op de klok, Shark uitlaat en bellypan. Nu zeer geduldig wachten op een kentekenplaat. Het zadel op de foto komt te koop. het betreft een origineel zadel met Bagster omtrek met gele biezen en gelvulling. Het zadel is als nieuw. Het is de lage variant van 790 mm, ik ga hem vervangen door een standaard hoge. Bij intresse PB!
full
 
Bij deze wil ik me graag aanmelden bij de club:

Vorige week deze mooie K1200R uit Duitsland gehaald met 14k op de klok, Shark uitlaat en bellypan. Nu zeer geduldig wachten op een kentekenplaat. Het zadel op de foto komt te koop. het betreft een origineel zadel met Bagster omtrek met gele biezen en gelvulling. Het zadel is als nieuw. Het is de lage variant van 790 mm, ik ga hem vervangen door een standaard hoge. Bij intresse PB![afbeelding]

Mooie fiets gefeliciteerd
 
Hey allemaal.

Ik zal mij even voorstellen ik ben Sjoerd 28 en ik kom uit Tilburg. Heb al een tijdje mijn BMW k1200r, en wow wat is dit een machine hey. Ik heb er zelf ook wat aan gedaan voornamelijk het uiterlijk.

50qm4h.jpg


2v17llz.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een 1300S vanwege de windbescherming, maar als dat geen punt was, zou ik op een R rijden.
Super mooie - en een beetje kinky - machines!
 
Ik hoor het morgen, baal er behoorlijk van, we gaan vrijdag naar Sauerland en daarna de Eifel.
Boven de 200 km/u geen probleem maar in de lage toerentallen bagger, als hij warm is wordt het eerder slechter dan beter.

Gisteravond de k weer opgehaald met de nieuwe bobines loopt hij als een zonnetje!
 
Best wel. Voor mij zeker, normaal gesproken wissel ik veel eerder van motor, maar deze bevalt echt heel erg goed (afgezien van de kosten /problemen die ik er al mee heb gehad).

Heb hem nu bijna 5 jaar en 45000 km.

Jij?


Nee ik heb hem denk nu 6 maanden waar van je er 4 niet echt kan rijde vind ik. En klopt de app ook gevonden hahah.
 
Reminder K12/13 meeting
02 juni 2018
11:00u La Place De Meern met BurgerKing en Starbucks

Hier dus: Google Maps

misschien maar in het OP plaatsen?

Als ik niks heb en het is droog dan ben ik er bij.
Ik kom uit Zwolle dus heb een stukje te rijden (volgende keer andere kant van Utrecht).
 
Laatst bewerkt:
Hier dus: Google Maps


misschien maar in het OP plaatsen?
Als ik niks heb en het is droog dan ben ik er bij.


of even een nieuw topic starten in "Waar is wat te doen forum" en dan K1200/1300 S/R/R sport meeting?
eigenlijk mag ik hier niks over zeggen aangezien ik er helaas zelf niet bij kan zijn :X :N
 
Ik heb ook sinds vorige week een k1200s. Ik kwam van een kawa zx7r. Wat een machine is de bmw zeg! Echt genieten hoor. Hij geeft veel vertrouwen, zo stabiel in de bochten, alsof je op rails rijdt. Ik denk dat ik nu na een week al een stuk sneller ben op de bmw, terwijl ik de kawa 15 jaar gehad heb.

Hij is verder helemaal standaard, zelfs nog geen sportdemper. Maar eens rondkijken...
Ik vind hem bij lage toeren wel wat rommelig lopen, een beetje bokkerig. Rotondes pak ik hierdoor het liefst n z'n 1 bijvoorbeeld. Dat kan ook makkelijk met zo'n lange eerste versnelling.

Hebben veel mensen hier een powercommander of iets vergelijkbaars? Helpt dat?
full
 
Welkom, mooie motor. Die kleur vind ik ook erg geslaagd voor de K.

Ze rijden idd het lekkerst op snelheid:)
Schakelen idem, dingen zijn volgens mij gemaakt om flink mee door te jakkeren.

Onderin.....rommelig is wel goed samengevat.
Ik heb er zelf niks aan veranderd, gewoon standaard....
 
Terug
Bovenaan Onderaan