Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!

Als er kans is op meer van die onweer stortbuien dan ben ik er niet bij. Ik heb mijn portie wel gehad dinsdag.. mega bak regen en takken op de snelweg.

Als de verwachtingen mooi zijn ben ik van de partij als we met een mooi groepje zijn. Ik kom uit zwolle dus t is een eindje karren voor mij.
 
Laatst bewerkt:
tot dusver zijn we met 4,5 :P Is wel leuk als we nog wat meer mensen kunnen charteren. Misschien voor einde seizoen nog een keer plannen? Desnoods even via een facebook event?
 
deel 2 kan ik nu alvast afzeggen. ik vetrek voor 4 maanden naar het buitenland voor mijn werk en ben net voor de kerst terug ;)
 
Gezien het animo en weersvoorspelling ga ik morgen niet naar de meern rijden. Ik ben wel in voor een tweede poging!!
 
Ik maak op zaterdagochtend sowieso altijd een uitwaairitje. (‘s-Middags veel te druk op de wegen hier.) Ik heb bovendien nieuwe banden dus ben zeer benieuwd hoe ze rijden.
Dus als het niet regent rijd ik morgenochtend naar de Meern. Als er niemand van ons is, tja, jammer dan.
 
welke banden heb je erop?
die van mij die zoekt een beetje kwa evenwicht,
 
Voor het eerst Continental sport attack 3.
Ze lijken me iets ronder dan de voorgangers en ze hebben meer en zo te zien iets diepere profielgroeven. Soort tractorband vergeleken met de 1 en 2.
Ik heb vanaf het begin met Conti SA gereden. Laatste setje voelde helaas niet zo goed. Voorband werd trouwens gratis vervangen na een recall van Conti.
Ben erg benieuwd hoe de 3 stuurt.
 
Nou, dat was dan dat. Bakkie gedaan, ervaringen en tips uitgewisseld maar de route niet gereden.
Op de nieuwe banden stuurt de mijne in ieder geval weer als vanouds.
 
bedankt mannen was even gezellig,
de fiets staat bij de bmw dealer en ze gaan kijken of mijn lagers van mijn voorvork versleten zijn. Volgens van harten zou het daar aan kunnen liggen dat hij zo zoekt tijdens het rijden met het evenwicht.
Ik hoop het niet want dat is een hele dure !
 
Nou, dat was dan dat. Bakkie gedaan, ervaringen en tips uitgewisseld maar de route niet gereden.
Op de nieuwe banden stuurt de mijne in ieder geval weer als vanouds.

Ok nou volgende keer beter.

@QPO1665 staat bij simako zeker? Mooie zaak
 
Laatst bewerkt:
nee sjon . nijmegen jensen motorrijwielen bmw dealer
 
bedankt mannen was even gezellig,
de fiets staat bij de bmw dealer en ze gaan kijken of mijn lagers van mijn voorvork versleten zijn. Volgens van harten zou het daar aan kunnen liggen dat hij zo zoekt tijdens het rijden met het evenwicht.
Ik hoop het niet want dat is een hele dure !

Welke lagers gaat het hier precies om? Heb je misschien een link naar ergens waar dit probleem beschreven is?

Ik vind dat de mijne tijdens het rechtuit rijden ook behoorlijk instabiel is.
 
Ff een vraag, ik heb op m'n K1200S behoorlijk last van het aan/uit verschijnsel van het gas. zeker op rotondes en bochten moet ik met fluwelen hand het gas weer open zetten. dit rijd niet relaxed en neemt heel veel van mijn motorpret weg. zou een powercommander een goede oplossing zijn?
 
Ja, of een Rapidbike. Maar ze moeten wel goed afgesteld worden door iemand die er verstand van heeft.
(Je hebt er vast al naar gekeken, maar het juist afstellen van de speling in de gaskabels wil ook weleens het allerergste verhelpen.)
 
Welke lagers gaat het hier precies om? Heb je misschien een link naar ergens waar dit probleem beschreven is?

Ik vind dat de mijne tijdens het rechtuit rijden ook behoorlijk instabiel is.

Wat we bij een auto de fuseekogels noemen. Ik zou ook de wiellagers controleren.
 
Ff een vraag, ik heb op m'n K1200S behoorlijk last van het aan/uit verschijnsel van het gas. zeker op rotondes en bochten moet ik met fluwelen hand het gas weer open zetten. dit rijd niet relaxed en neemt heel veel van mijn motorpret weg. zou een powercommander een goede oplossing zijn?

13 Juni heb ik een afspraak bij Tovami (Ruud Fredriks) om mijn K1200S af te stellen op de vermogensbank. Dit doen zij daar in de ECU. Dus hoef je geen Power Commander of Rapid te kopen.

Ruud Frederiks is een bekende op gebied van Karts, Auto's en Motoren.

Wanneer ik geweest ben geef ik hier een verslag van inclusief de uitdraai
 
13 Juni heb ik een afspraak bij Tovami (Ruud Fredriks) om mijn K1200S af te stellen op de vermogensbank. Dit doen zij daar in de ECU. Dus hoef je geen Power Commander of Rapid te kopen.

Ruud Frederiks is een bekende op gebied van Karts, Auto's en Motoren.

Wanneer ik geweest ben geef ik hier een verslag van inclusief de uitdraai

Ben erg benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan