€500 challenge 2017: Son of Frankenstein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, het mag niks kosten maar mocht je toch nog een ouwe sok EN de tijd hebben...


My 95 Vfr-Sf Project: The Process


post-20150-0-16613400-1372732820.jpg



post-20150-0-33447100-1372732826.jpg




post-20150-0-79161100-1372732810.jpg
 
Laatst bewerkt:
Andy heeft wel de Honda emblemen "verkeerd om" op de tank geplakt...
Ach, zo is ie extra uniek!


Zag dat je ook op VFROC.NL en VFRDISCUSSION gepost hebt; bij elkaar is daar genoeg kennis mocht je vragen hebben :-)

als je het WPHB nodig hebt, PM maar ff
 
Andy heeft wel de Honda emblemen "verkeerd om" op de tank geplakt...
Ach, zo is ie extra uniek!


Zag dat je ook op VFROC.NL en VFRDISCUSSION gepost hebt; bij elkaar is daar genoeg kennis mocht je vragen hebben :-)

als je het WPHB nodig hebt, PM maar ff

wphb is al aanwezig ,maar zoek nog een partslijst in pdf foormaat nu steeds cmsnl openen werkt niet .dus als je beide types hebt liggen of weet te liggen zou super zijn . alle andere honda's die k had heb ik wel n pdf kunnen vinden .
 
ach van het blok een leuk koffie tafeltje maken en verkopen kan ook heb ik weer wat sleutel budget ......
 
kwam er al wel achter dat de tank van een type twee niet zomaar past helaas ding komt tegen frame aan dus dat wordt aanpassen of tank omruilen met een tank van type 1 incl benzinekraan en toebehoren .
 
ach van het blok een leuk koffie tafeltje maken en verkopen kan ook heb ik weer wat sleutel budget ......
Misschien kun je ook 1 van de twee achterbruggen met achterwiel verkopen voor budget? Dacht dat deze best populair waren voor fighters..
 
zo de zoektocht naar onderdelen is begonnen .
heb de eerste dingen op het oog hopelijk kan ik alles vinden wat ik zoek
 
afhankelijk van beschikbaarheid of complete kuipset met tank
of naked maken zoals hierboven al voorbij kwam dus dan gaan we munitie kisten e.d. zoeken
 
drink geen bier maar melkflessen kan ook natuurlijk ,oh direct een idee voor mn koffers gekregen !
 
Toevallig heb ik afgelopen zomer nog een CX500 verkocht. Het ding was helemaal white-mettallic en ik heb de motor ook altijd de bijnaam "Melk, de witte motor" gegeven!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan