Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Bij mij opgelost door linker armatuur (na reiniging contacten) vol te douwen met wat vaseline en de stekkers van een stukje binnenband voorzien: stekker los, binnenband erover, stekker in mekaar en aan beide kanten met een tiewrap dicht maken.

Geluksmomentje: eerste corsaro (buiten die in mijn dorp, dat is Wout ;)) in het wild gespot aan de voet (noordkant) vh timmelsjoch, rood met zilver. Helaas was ik met de auto :o , evengoed zat vrienden ;)
27669998467_e262901af1_h.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, dat was een leuk lang weekend in Duitsland/Luxemburg!! *O* :]
MM voelt zich prima in bochten, en vooral het optrekken na bochtjes! Helemaal fan geworden :Y alhoewel het maken van haarspeldbochtjes rechtsom nog wat "uitzoekwerk" :? nodig heeft, in zijn 2 met slippende koppeling of in zijn 1 maar dan heeeel voorzichtig met rechterhand! zal nog ervaring moeten worden opgedaan, daarom maar vast week Dolomieten geregeld in september. *O* *O*
ik heb nog wel een probleem met de koppeling, die staat op stand 2 omdat ik daar het minst vrije slag bij heb, maar moet handel helemaal in-knijpen om te schakelen of vrij te zetten, en als ik koppeling 1 cm laat opkomen rijd MM al aan, is me nog niet duidelijk wat hier aan de hand is en of dat onder garantie gaat vallen, werkt immers nog wel. ;(

Opgelost door MCRijen :} , bleek zo af te stellen met schroefje dat op plunjer komt in handel, had ik niet gezien dat er dat zat, :?
koppeling komt nu mooi vrij, helemaal geweldig. :)
 
Laatst bewerkt:
Zo, dat was een leuk lang weekend in Duitsland/Luxemburg!! *O* :]
MM voelt zich prima in bochten, en vooral het optrekken na bochtjes! Helemaal fan geworden :Y alhoewel het maken van haarspeldbochtjes rechtsom nog wat "uitzoekwerk" :? nodig heeft, in zijn 2 met slippende koppeling of in zijn 1 maar dan heeeel voorzichtig met rechterhand! zal nog ervaring moeten worden opgedaan, daarom maar vast week Dolomieten geregeld in september. *O* *O*
ik heb nog wel een probleem met de koppeling, die staat op stand 2 omdat ik daar het minst vrije slag bij heb, maar moet handel helemaal in-knijpen om te schakelen of vrij te zetten, en als ik koppeling 1 cm laat opkomen rijd MM al aan, is me nog niet duidelijk wat hier aan de hand is en of dat onder garantie gaat vallen, werkt immers nog wel. ;(

Misschien antihop ff laten afstellen Piere, gr marc
 
Zo, dat was een leuk lang weekend in Duitsland/Luxemburg!! *O* :]
MM voelt zich prima in bochten, en vooral het optrekken na bochtjes! Helemaal fan geworden :Y alhoewel het maken van haarspeldbochtjes rechtsom nog wat "uitzoekwerk" :? nodig heeft, in zijn 2 met slippende koppeling of in zijn 1 maar dan heeeel voorzichtig met rechterhand! zal nog ervaring moeten worden opgedaan, daarom maar vast week Dolomieten geregeld in september. *O* *O*
ik heb nog wel een probleem met de koppeling, die staat op stand 2 omdat ik daar het minst vrije slag bij heb, maar moet handel helemaal in-knijpen om te schakelen of vrij te zetten, en als ik koppeling 1 cm laat opkomen rijd MM al aan, is me nog niet duidelijk wat hier aan de hand is en of dat onder garantie gaat vallen, werkt immers nog wel. ;(

Mooi te lezen dat je er plezier mee hebt :t
Is idd af en toe puzzelen in krappe bochtjes(wijd erin,zo wijd als mogelijk eruit) :]
Eifel heb ik dit jaar al met de MOMO gedaan letzenbourg binnenkort :Y

Da's dan op zich wel weer logisch hoe langer de slag hoe meer marge je op de koppeling hebt (of lees ik het verkeerd?)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan