Valencia

Vol verwachting klopt ons hart....
full
 
Uitzendingen van de testen op Valencia:

Dinsdag 10-13 & 14-17 uur: Eurosport 1 HD
Woensdag 10-13 & 14-17 uur: Eurosport 1 HD
 
zoals te verwachten de KTM als hekkensluiter. op 2.9 seconden. niet negatief bedoeld maar dit is natuurlijk gewoon een test weekend. En zoals iedere nieuwe fabrikant start je gewoon achteraan.
 
Laatst bewerkt:
Niet gek toch, 2.9 seconden.

Kallio is natuurlijk normaal ook geen podium kandidaat, kijk maar naar de tijden van bijv. Hayden en Aoyama.

2.9 na de eerste training, ik vind het knap!

Oja, dat aanremmen van Lowes! Wat ziet dat er toch heftig uit, dat zal volgend jaar op de Aprilia niet gaan denk ik zo
 
Zijn er al wat winglets verdwenen op de diverse motoren? :)
 
Ik hoorde tijdens de uitzending dat KTM kort geleden nog getest heeft op Valencia. Dan valt het me eerlijk gezegd wat tegen, 2.9 sec...

Snap ik, maar je kan wel alvast testen als je niets te verliezen hebt..
Het is maar net wat voor overweging je neemt. :]

Het blijkt dat Pirro laatst de 2017 machine getest met winglets erop, dat is toch ook wat je denkt, hebben ze het mailtje niet gekregen bij Ducati? :')
 
Laatst bewerkt:
Dat zeker. Met 1 a 2 jaar komt KTM al een stuk dichterbij met de ex-Tech 3 mannen en wie weet over 2 jaar een grote naam eraan of een (wie weet) nog competatievere Binder erop en gaan :Y
 
Dat zeker. Met 1 a 2 jaar komt KTM al een stuk dichterbij met de ex-Tech 3 mannen en wie weet over 2 jaar een grote naam eraan of een (wie weet) nog competatievere Binder erop en gaan :Y
En dan heeft KTM stiekem toch mooi jong talent voorbereid. _O-
 
niemand de herhaling gezien dat dat kallio even een bandje oprookt uikomend bocht ... :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan