Valencia

Ja dat ze dat ding niet van te voren even lekvrij hebben gemaakt. Is het nog rond geweest?
 
Rossi zal geen titel meer pakken,die gaan komende jaren naar Marquez,Lorenzo en Vinales.


Ik denk dat Rossi volgend jaar nog 1 x een kleine kans heeft op een titel. Daarna zal het gaan tussen Marquez en Vinales denk ik. Ik zie Lorenzo eerlijk gezegd ook geen titel meer pakken.
 
Binder weer geweldig :} , drie KTM's op het podium, zal wel effe duren voordat we dat in de MotoGP gaan zien :+
 
Binder echt ongelooflijk. Ik hoop dat hij volgend jaar ook goed gaat doen op de KTM Moto2 machine. Vertrouwen moet ie wel hebben denk ik.
 
Kent lijkt Moto2 toch wel lastig te vinden. Als je Peter Bom hoort is het ook een eigenwijs en lastig mannetje. Ik ben ook benieuwd.
 
Rossi zal geen titel meer pakken,die gaan komende jaren naar Marquez,Lorenzo en Vinales.

Waarom zou lorenzo er nog een pakken ?
Dit jaar niks gepresteerd. Kon op hetzelfde materiaal niet eens iemand die in de herfst van zijn loopbaan zit voor blijven. Hij kan zich niet aanpassen aan omstandigheden....laat staan aan een andere motor. Tel daar
nog eens bij op dat climatologisch gezien de weersomstandigheden steerds wisselvalliger worden.
Dan heeft ie bij yamaha enig krediet opgebouwd en werd zijn geklaag en negatieve attitude gedoogd. Bij een nieuw team heeft hij dat krediet niet. Daar moet ie zich eerst eens bewijzen voordat ie weer alles en iedereen de schuld kan geven voor zijn eigen falen. En hij wordt mikpunt van de chauvinistische Italiaanse pers. Die houden niet van jankers. Dat zie je wel in het voetbal. Daar bepaalt de media wie er mag blijven en wie niet. Misschien wordt hij het volgende "de boertje"
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou lorenzo er nog een pakken ?
Dit jaar niks gepresteerd. Kon op hetzelfde materiaal niet eens iemand die in de herfst van zijn loopbaan zit voor blijven. Hij kan zich niet aanpassen aan omstandigheden....laat staan aan een andere motor. Tel daar
nog eens bij op dat climatologisch gezien de weersomstandigheden steerds wisselvalliger worden.
Dan heeft ie bij yamaha enig krediet opgebouwd en werd zijn geklaag en negatieve attitude gedoogd. Bij een nieuw team heeft hij dat krediet niet. Daar moet ie zich eerst eens bewijzen voordat ie weer alles en iedereen de schuld kan geven voor zijn eigen falen. En hij wordt mikpunt van de chauvinistische Italiaanse pers. Die houden niet van jankers. Dat zie je wel in het voetbal. Daar bepaalt de media wie er mag blijven en wie niet. Misschien wordt hij het volgende "de boertje"


(GiGi) Luigi Dall’Igna en deel van zijn crew kennen Lorenzo al een poosje ,en hebben veel succes gehad ....dat zit wel goed ;) :+

full
 
Prachtige strijd om P1 in de Moto2. Kwestie van tijd voor ze onderuit gaan?
 
Erg mooie race.

Finale viel ietsje tegen (morbidelli helaas "op"), maar weer een reclame voor de moto2!
 
Kuip-aan-kuip gevechten, maar toch met het respect voor elkaar en dus zonder elkaar er af te beuken :} Dit is wat we willen zien. En ook in de MotoGP :Y
 
Mooie actie ook van Lowes in turn 14 :}

:Y Prachtig inderdaad!

En kippenvel bij het zien van de vlaggen en shirts ter ere van Luis Salom. Iedere keer als ik de wedstrijdtoren van Valencia zie, moet ik ook nog steeds aan de herdenking van SIC denken.
 
En ik zie weer een "Eurosport afezeiktopic" omhoog komen. Bij deze mijn respect voor de prachtige beelden en slowmo's van dit jaar weer. En ook voor het enthousiaste commentaar van Iwan van der Valk en Kevin Bos. En voor de kennis van Patrick van den Goorbergh :}
 
Schitterend wat een race, ik had iemand naast me op de bank die geen MotoGP liefhebber is en normaal alleen formule 1 kijkt, die zat echt met open mond te kijken en aan het einde was die om, dit is veel gaver dan Formule 1 zei die.
 
Schitterend wat een race, ik had iemand naast me op de bank die geen MotoGP liefhebber is en normaal alleen formule 1 kijkt, die zat echt met open mond te kijken en aan het einde was die om, dit is veel gaver dan Formule 1 zei die.

Dat wordt dan weer een slaapverwekkende race vanavond :) :z _O-
 
Hmmmmm

Saaie JLO race?

Kan hij niet naar de F1?
Geen inhalen, geen gedoe.....
Alleen enorm hard rijden. Tering. Net een robot...
 
Terug
Bovenaan Onderaan