Bo Bendsneyder deel 2

En hijzelf ook minder voordeel haalt uit een slipstream dan bv Loi
 
Laatst bewerkt:
Bah dat was niet best afgelopen weekend, zijn hele zelfvertrouwen is verdwenen, hij zit niet lekker in zijn vel zegt hij zelf.
Wat is er daar aan de hand??
 
Ja er zal zeker gesproken worden daar en wel met beide rijders. Vind het nog wel te vroeg om conclusies te trekken. Blijf het maar met Binder vergelijken: Hoe lang zat hij in de Moto3 voor hij kampioen werd? Je kan je wel afvragen of Bo ook zoveel tijd krijgt. Maar iets meer tijd dan een seizoen plus 2 races heeft Bo wel verdiend :Y
 
Een voedselvergiftiging dus, als dat het is dan zal het de volgende race vast weer een stuk beter gaan.
 
Tja ik weet het verder ook niet, Gerrit heeft het op de Facebook pagina van de vader van Bo gelezen....
 
Laatst bewerkt:
Werkelijk niks gehoord over een voedselvergiftiging, ook hieronder niet in verklaring van Bo en Ajo.

Moeilijke Moto3 race voor Red Bull KTM Ajo in Argentinië

Hij heeft het over de laatste avond, kan er niet uit opmaken of dat zondag- of zaterdagavond zou moeten zijn:
Zwaar weekend achter de rug en tot overmaat van ramp ook nog eens de laatste avond een voedselvergiftiging opgelopen!
Nooit leuk je kind met pijn te zien! Even bijtanken in de States en daarna next Round Austin!
Steven Bendsneyder Sr.
 
Laatst bewerkt:
Voor de Bo fans:

17621799_797127080439250_9182774141142522527_o.jpg


Kleur de 87e Dutch TT oranje: #64 KTM Fan tribune
#64 KTM Fan Tribune – 87e Dutch TT Assen
http://www.ttcircuit-tickets.nl/homepage/ktm-fan-tribune.html

Hoe meer mensen hier gebruik van maken, hoe mooier het is de komende TT van Assen :]
 
Laatst bewerkt:
Kan je anders het bericht hier plaatsen voor de niet facebookers?

Het bericht is boven jouw post in een quote te lezen.

Dit dus


quote:

Zwaar weekend achter de rug en tot overmaat van ramp ook nog eens de laatste avond een voedselvergiftiging opgelopen!
Nooit leuk je kind met pijn te zien! Even bijtanken in de States en daarna next Round Austin!

Steven Bendsneyder Sr.
 
Laatst bewerkt:
Bo had dus een k#tweekend. Shit happens. Snel door naar Austin en zien dat ze snelheid krijgen in die KTM's.
 
Tsja, eerste weekend sprake van dat alleen de Honda's hard gingen en dat de KTM,s achter liepen. Afgelopen weekend toch een aantal KTM's bij de snelle mannen...

Zal misschien komend weekend nog niet helemaal lukken, maar in Jerez moet het weer lukken, daar heb ik goede hoop op en vertrouwen in!
 
Dit is niet wat we hadden verwacht na de testen. Hoop dat hij de snelheid weer snel vind.
 
Zou fijn zijn als hij nog wat vind, anders wordt het weer een gevecht om de laatste puntjes.
 
Eerste vrije trainingen zijn nog niet heel bemoedigend, maar ik blijf toch voor 'm juichen hoor! Bring it Bo!
 
Eerste vrije trainingen zijn nog niet heel bemoedigend, maar ik blijf toch voor 'm juichen hoor! Bring it Bo!

Dat dus inderdaad :Y :^ Go Bo, laat je niet gek maken. Je kunt het, dat heb je eerder laten zien.
 
FP3 de hele sessie snel, een tijdje aan de leiding en een redelijke fastest lap. That's more like it! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan