Bo Bendsneyder deel 2

Nee ik ....pffff,als iemand het moet weten dam ben jij het wel......zit momenteel in de stamkroeg,.....de enige kroeg waar ze echt verstand hebben de racerij 😊👍
Ik dacht wel dat jij dat bedoelde, maar las het niet alsof Tcat het zo schreef.

En ik wilde ook niet helemaal uitsluiten dat ik voorbij Bo ben gelopen in de C1000. _O-

Vooral als je hem soms hoort lullen :t
(kommie uit de Rottudam ofzo?!? :+ )
 
Herve is niet het type teambaas dat een coureur na één seizoen loslaat, dus ik ben ervan overtuigd dat Bo volgend jaar met hetzelfde team rijdt. Het zou wel helpen als de resultaten spoedig komen, en Bo in elk geval zijn teamgenoot een beetje in het vizier kan houden. Remy Gardner is volgens mij geen toekomstig wereldkampioen, maar ook geen slappe hap, dus een redelijke graadmeter voor Bo.
 
Remy Gardner heeft in een MX-ongeluk beide benen en een enkel gebroken, en zal Jerez moeten missen. Hij zal in Jerez worden vervangen door CEV Moto2 coureur Hector Garzo. Erg spijtig voor Gardner, die aan een goed seizoen bezig was.

Voor Bendsneijder is het zeker zaak om te laten zien dat hij nu sowieso voor Garzo finishen gaat in Jerez, want die rijdt in het Spaans kampioenschap voor Tech 3. Volgens mij heeft Bendsneijder het in de wintertesten op Jerez keurig gedaan? Nu hopen dat hij dat mee kan nemen het aankomende weekend in.
 
Eens: interessant om te zien hoe Bendsneyder zich verhoudt tot een andere rookie met vergelijkbare ervaring. Bot gezegd: beter zit-ie er dik vóór. :+
 
Remy Gardner heeft in een MX-ongeluk beide benen en een enkel gebroken, en zal Jerez moeten missen. Hij zal in Jerez worden vervangen door CEV Moto2 coureur Hector Garzo. Erg spijtig voor Gardner, die aan een goed seizoen bezig was.

Voor Bendsneijder is het zeker zaak om te laten zien dat hij nu sowieso voor Garzo finishen gaat in Jerez, want die rijdt in het Spaans kampioenschap voor Tech 3. Volgens mij heeft Bendsneijder het in de wintertesten op Jerez keurig gedaan? Nu hopen dat hij dat mee kan nemen het aankomende weekend in.

Garzo rijdt Spaans open Moto2 op een Mistral 610...
Maar heeft dit jaar nog niet op Jerez geracet.
Tech3 Moto 2 heeft er al wel een behoorlijk aantal dagen getest.

Edit:
Garzo is geen pannenkoek.
Vorig jaar kampioen stock 600 en SUB21?
Tevens 4e in de eindstand Moto2
5 punten gehaald in WK moto 2 op de Sachsenring
Palmarés del piloto de motos Héctor Garzó Vicent
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel ervaring heeft Garzo op een moto2? En op de Mistral?
edit:
Vorig seizoen EC moto2 met tech3 gereden. Wel meer ervaring op de mistral machine dus. Ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen.

Garzo rijdt Spaans open Moto2 op een Mistral 610...
Maar heeft dit jaar nog niet op Jerez geracet.
Tech3 Moto 2 heeft er al wel een behoorlijk aantal dagen getest.

Edit:
Garzo is geen pannenkoek.
Vorig jaar kampioen stock 600 en SUB21?
Tevens 4e in de eindstand Moto2
5 punten gehaald in WK moto 2 op de Sachsenring
Palmarés del piloto de motos Héctor Garzó Vicent
:N als 5e gekwalificeerd op een natte baan en in de race niet gefinisht. Volgens motogp.com
 
Laatst bewerkt:
Bo strakke race gereden en niet over de grens gegaan; en dat laatste kan niet iedereen zeggen! Net geen puntje, maar da's dan de uitdaging voor de komende races.
 
Geen punten, maar wel lekker gevochten met de mannen om hem heen, en da's ook wat waard. Komt goed, komt goed! :Y
 
Komt zeker goed , de rondetijden waren sterk in ieder geval...nu nog wat verder naar voren kwalificeren dan wordt het punten sprokkelen 👍💪
Het probleem is volgens mij ook het rijden met een volle tank. Aan het eind van de wedstrijd was hij net zo snel als de top 5, maar in het begin laat hij gewoon te veel liggen. In Qatar hetzelfde verhaal.
 
Het probleem is volgens mij ook het rijden met een volle tank. Aan het eind van de wedstrijd was hij net zo snel als de top 5, maar in het begin laat hij gewoon te veel liggen. In Qatar hetzelfde verhaal.

Heeft denk ik weinig met een volle tank te maken; in de moto 3 was dat ook vaak.
Bo heeft volgens mij wat moeite om gelijk vanaf de start flink te pushen.
Als ie zijn ritme heeft gevonden gaat ie als een speer.

Maar er zit progressie in; dus gaat best goed komen :t
 
Hij heeft tijd nodig niet meer dan dit ,maar voorin rijden op die bike :N ,later misschien lichtelijk in de top 10 net he ;)
De Moto 2 klasse is moordend :X
Hopelijk volgend jaar in de KTM kleuren voorzien van een Engels blok :)
 
Hij heeft tijd nodig niet meer dan dit ,maar voorin rijden op die bike :N ,later misschien lichtelijk in de top 10 net he ;)
De Moto 2 klasse is moordend :X
Hopelijk volgend jaar in de KTM kleuren voorzien van een Engels blok :)

Volgend jaar rijdt iedereen met een Triumph blok, dus ook KTM.
De vraag is alleen wordt de optie van Bo voor volgend jaar ook gelicht.
 
Daar was Hervé niet echt duidelijk over...

Zei wel dat bo toekomst had in de moto2, maar zei dus niet dat die toekomst bij tech3 zou liggen...
 
Mooi dicht bij de top 10. En 32 seconden sneller als vervangend teamgenoot Garzo :Y Gaat de goede kant op.
 
De Bo tribune was volgens mij in samenwerking met KTM vorig jaar. Komt er nu nog iets vergelijkbaars?
 
Terug
Bovenaan Onderaan