Bo Bendsneyder deel 2

:) Misschien hebben wij wel op het zelfde moment en zo ongeveer vanaf de zelfde plek staan te kijken. :+
Ik stond met mijn broer ff te kijken voor we weer naar huis gingen. En wij zagen het zelfde gevecht met het mannetje op de Honda :] :] :} Daar leren die gasten lekker van knokken :t
En ik dacht ook dat het Iwema was met zijn oude CEV moto2 pak was. Maar goed de optie die ik hierboven lees kunnen ook natuurlijk.
Hoe dan ook wie het waren prima training dit en mooi dat deze mogelijkheid er is. Toen ik na een paar jaar racen begon met supermotard, trainden wij altijd met een groepje in de Eemshaven op een parkeerterrein. Altijd kwam er politie kijken om ff te praten en naar de smoelen te kijken, en dat werd gewoon oogluikend toegestaan. Maar Emmen of Assen junoir track rijd veel lekkerder. :]

Dat idee ging ook door mijn hoofd.
Ik bijna 2 meter kaal met sik, zonnebril, gif groene korte broek en IOM Ducati shirt.
 
Nog een
full
 
Dat idee ging ook door mijn hoofd.
Ik bijna 2 meter kaal met sik, zonnebril, gif groene korte broek en IOM Ducati shirt.

:Y Ha grappig ja ik herken de beschrijving, je stond ff met de vriend van mijn moeder ("stiefvader" is niet helemaal het juiste woord) te praten tijdens het kijken. Ik stond 2 meter verderop met KTM shirt (uiteraard :+ ) met mijn broer(tje :+ ).
 
Ik denk een andere Staphorster talent. Collin Veijer. Rijdt voor het Speed up team van Boscoscuro in het CIV Pre Moto 3. En zeker niet onverdienstelijk. Dacht ook nog maar 12 jaar.


Dat gaat er 1 worden hoor.. eigenlijk is die dat al !
Kwam me vorig jaar op een circuit dag nog even buitenom voorbij op zn Moriwaki apparaatje
 
:Y Ha grappig ja ik herken de beschrijving, je stond ff met de vriend van mijn moeder ("stiefvader" is niet helemaal het juiste woord) te praten tijdens het kijken. Ik stond 2 meter verderop met KTM shirt (uiteraard :+ ) met mijn broer(tje :+ ).

Hahaha grappig :t
Ik denk dat het ventje Ryan van de Lagemaat is.
 
Het is mij bij andere Gp's ook al opgevallen tijdens de trainingen; Bo probeert aan te pikken bij een snelle rijder en die rijdt in een paar bochten zo bij hem weg. Nu Lowes en Locatelli.Dat stukje vechtlust mis ik bij hem.
 
Ik kan me niet voorstellen dat het alleen aan Bo ligt, het is een combinatie van beide, die fiets is gewoon ook niet goed genoeg.
 
Het is mij bij andere Gp's ook al opgevallen tijdens de trainingen; Bo probeert aan te pikken bij een snelle rijder en die rijdt in een paar bochten zo bij hem weg. Nu Lowes en Locatelli.Dat stukje vechtlust mis ik bij hem.
Wat heeft dat met vechtlust te maken? Hij kan dat tempo blijkbaar op dit moment niet volgen.
 
Ik weet dat bo niet de beste fiets van het veld heeft, bij lange na niet zelfs.
Maar had hem toch wat verder naar voren verwacht.

Dat je met deze fiets rond de top 10 kan rijden heeft gardner dit jaar wel laten zien.
 
Ik weet dat bo niet de beste fiets van het veld heeft, bij lange na niet zelfs.
Maar had hem toch wat verder naar voren verwacht.

Dat je met deze fiets rond de top 10 kan rijden heeft gardner dit jaar wel laten zien.

En vorig jaar liet Vierge dat zien en reed Gardner verder erachter.. voor de buitenwereld is het gewoon niet gunstig dat er nog geen punten zijn. Maar ik had Bo echt niet verder naar voren verwacht. De moto2 is een kampioenschap waar zelf kampioenen soms moeite hebben. Alles moet goed samen vallen. Geef die jongen wat tijd.. helaas heeft hij die niet met het oog op 2019.

Vanaf de bank is het makkelijk, elke bocht 1 tiende sneller en hij rijd voor het kampioenschap. Dat moet te doen zijn, 1 tiende...
 
Perspectief voor Mugello:

Bo Bendsneyder staat op p23 na de kwalificatie. Een slap resultaat, zou je kunnen denken.

Maar dan kijk je naar de tijden:
* Bo staat op 1.1 seconde van pole. In 2017 betekende +1.1 dat je 16e stond in plaats van 23e.
* Bo komt als eerste Tech3 over de streep, slechts 0.2 langzamer dan Gardner vorig jaar.
* Tweede Tech3 is ook voor een Moto2 MotoGP rookie, staat 2 seconden verder naar achteren. Niet twee seconden van pole, nee, twee seconden achter Bo! Okay, Garzo heeft geen Moto3 GP ervaring, maar weet net zo goed waar de gashendel zit.
* Francesco Bagnaia reed vorig jaar een 1:52.7 in de kwalificatie op Mugello, net als Bo. Wie leidt dit jaar het kampioenschap?
* Syahrin en Simeon gingen vorig jaar minder snel rond tijdens de QP dan Bo dit jaar. Wie rijden er nu in de MotoGP (al dan niet achteraan)?

Ik ga er vanuit dat de kenners op ongeveer dezelfde manier kijken. Stiekem zou ik bijna zeggen dat het vertrouwen geeft. Go Bo! *O*
 
zo is het :}

Perspectief voor Mugello:

Bo Bendsneyder staat op p23 na de kwalificatie. Een slap resultaat, zou je kunnen denken.

Maar dan kijk je naar de tijden:
* Bo staat op 1.1 seconde van pole. In 2017 betekende +1.1 dat je 16e stond in plaats van 23e.
* Bo komt als eerste Tech3 over de streep, slechts 0.2 langzamer dan Gardner vorig jaar.
* Tweede Tech3 is ook voor een Moto2 MotoGP rookie, staat 2 seconden verder naar achteren. Niet twee seconden van pole, nee, twee seconden achter Bo! Okay, Garzo heeft geen Moto3 GP ervaring, maar weet net zo goed waar de gashendel zit.
* Francesco Bagnaia reed vorig jaar een 1:52.7 in de kwalificatie op Mugello, net als Bo. Wie leidt dit jaar het kampioenschap?
* Syahrin en Simeon gingen vorig jaar minder snel rond tijdens de QP dan Bo dit jaar. Wie rijden er nu in de MotoGP (al dan niet achteraan)?

Ik ga er vanuit dat de kenners op ongeveer dezelfde manier kijken. Stiekem zou ik bijna zeggen dat het vertrouwen geeft. Go Bo! *O*
 
Perspectief voor Mugello:

Bo Bendsneyder staat op p23 na de kwalificatie. Een slap resultaat, zou je kunnen denken.

Maar dan kijk je naar de tijden:
* Bo staat op 1.1 seconde van pole. In 2017 betekende +1.1 dat je 16e stond in plaats van 23e.
* Bo komt als eerste Tech3 over de streep, slechts 0.2 langzamer dan Gardner vorig jaar.
* Tweede Tech3 is ook voor een Moto2 MotoGP rookie, staat 2 seconden verder naar achteren. Niet twee seconden van pole, nee, twee seconden achter Bo! Okay, Garzo heeft geen Moto3 GP ervaring, maar weet net zo goed waar de gashendel zit.
* Francesco Bagnaia reed vorig jaar een 1:52.7 in de kwalificatie op Mugello, net als Bo. Wie leidt dit jaar het kampioenschap?
* Syahrin en Simeon gingen vorig jaar minder snel rond tijdens de QP dan Bo dit jaar. Wie rijden er nu in de MotoGP (al dan niet achteraan)?

Ik ga er vanuit dat de kenners op ongeveer dezelfde manier kijken. Stiekem zou ik bijna zeggen dat het vertrouwen geeft. Go Bo! *O*
Ik heb hem even gejat voor fb 👍
 
Perspectief voor Mugello:

Bo Bendsneyder staat op p23 na de kwalificatie. Een slap resultaat, zou je kunnen denken.

Maar dan kijk je naar de tijden:
* Bo staat op 1.1 seconde van pole. In 2017 betekende +1.1 dat je 16e stond in plaats van 23e.
* Bo komt als eerste Tech3 over de streep, slechts 0.2 langzamer dan Gardner vorig jaar.
* Tweede Tech3 is ook voor een Moto2 MotoGP rookie, staat 2 seconden verder naar achteren. Niet twee seconden van pole, nee, twee seconden achter Bo! Okay, Garzo heeft geen Moto3 GP ervaring, maar weet net zo goed waar de gashendel zit.
* Francesco Bagnaia reed vorig jaar een 1:52.7 in de kwalificatie op Mugello, net als Bo. Wie leidt dit jaar het kampioenschap?
* Syahrin en Simeon gingen vorig jaar minder snel rond tijdens de QP dan Bo dit jaar. Wie rijden er nu in de MotoGP (al dan niet achteraan)?

Ik ga er vanuit dat de kenners op ongeveer dezelfde manier kijken. Stiekem zou ik bijna zeggen dat het vertrouwen geeft. Go Bo! *O*
Goed samengevat. Grootste tijdverlies lijkt hem te zitten in het uitaccelereren. Als hij dat onder de knie krijgt zit hij erbij maar die stap moet wel een keer gemaakt worden.
 
Laatst bewerkt:
Ben nog niet enthousiast. Maar schaar me wel achter diegenen die positief blijven hierboven: Er zijn er velen die ook seizoenen lang nodig hadden om echt vooraan te gaan rijden. En later kampioen werden. Of Bo dat gaat lukken is afwachten. Maar let's keep the faith! Go Bo!
 
Ik ben gewoon bang dat Bo, als Nederlander en zonder een grote zak geld, niet de tijd krijgt om 2-3 jaar te "oefenen" in de Moto2.
 
Kunnen we voor 2019 niet allemaal 30 euro storten en een leuke MF sticker op zijn motor afdwingen? :P
 
Ik ben gewoon bang dat Bo, als Nederlander en zonder een grote zak geld, niet de tijd krijgt om 2-3 jaar te "oefenen" in de Moto2.

Dan is dat maar zo, we hebben een Nederlander die RBR kampioen is geworden, 2 seizoenen in het KTM fabrieksteam Moto3 heeft gereden en nu als vaste rijder in het bekende Tech3 team Moto2 rijd... een respectabele carriere in de wegrace die voor maar heel weinig Nederlanders is weggelegd. Voor de komende jaren zitten er hopelijk nog meer mooie dingen aan te komen. ik zeg nog harder aanmoedigen als dat lukt, respect tonen als het hier bij blijft :}
 
Laatst bewerkt:
Dan is dat maar zo, we hebben een Nederlander die RBR kampioen is geworden, 2 seizoenen in het KTM fabrieksteam Moto3 heeft gereden en nu als vaste rijder in het bekende Tech3 team Moto2 rijd... een respectabele carriere in de wegrace die voor maar heel weinig Nederlanders is weggelegd. Voor de komende jaren zitten er hopelijk nog meer mooie dingen aan te komen. ik zeg nog harder aanmoedigen als dat lukt, respect tonen als het hier bij blijft :}

:Y :t

Is het glas half leeg of half vol? :)
 
Ben nog niet enthousiast. Maar schaar me wel achter diegenen die positief blijven hierboven: Er zijn er velen die ook seizoenen lang nodig hadden om echt vooraan te gaan rijden. En later kampioen werden. Of Bo dat gaat lukken is afwachten. Maar let's keep the faith! Go Bo!

Bo zit in een kut situatie ,...een jaar laten wennen aan de moto2 die nu met Honda blokken rijd en volgend seizoen met 3 cilinder Triumph,...ja dat is niet gunstig ,...of wel dat hij er dan ineens staat omdat iedereen moet wennen aan dat blok , en wat doen de nu goeie frames het ten opzichte van nu Honda blokken met straks de triumph blokken...het tij kan zomaar keren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan