Bo Bendsneyder deel 2

Bo mag dan de baan goed kennen. Maar veel testmeters op meer dan 250cc heeft hij hier niet gemaakt. Dus of hij dan nog heel veel voordeel heeft van de baankennis weet ik niet.

Laat ik het zo stellen. In de lichtere klassen had hij waarschijnlijk meer aan het thuiscircuit.

Komop Bo. Morgen aansluiten en knallen naar minimaal P15 !!
 
Bo mag dan de baan goed kennen. Maar veel testmeters op meer dan 250cc heeft hij hier niet gemaakt. Dus of hij dan nog heel veel voordeel heeft van de baankennis weet ik niet.

Laat ik het zo stellen. In de lichtere klassen had hij waarschijnlijk meer aan het thuiscircuit.

Komop Bo. Morgen aansluiten en knallen naar minimaal P15 !!


Geloof je het zelf? Niet lullig bedoelt maar hij zit er het hele weekend al niet goed bij op de race dag pak je in de moto 2 niet zomaar even 8 plaatsen...
 
Geloof je het zelf? Niet lullig bedoelt maar hij zit er het hele weekend al niet goed bij op de race dag pak je in de moto 2 niet zomaar even 8 plaatsen...


Er zitten veel grote namen in de moto2 en ook hen lukt het niet.De moto 2 is wat hier al vaker benoemd is zeer competatief.
 
Geloof je het zelf? Niet lullig bedoelt maar hij zit er het hele weekend al niet goed bij op de race dag pak je in de moto 2 niet zomaar even 8 plaatsen...

Knallen naar P15 is altijd een optie. Het is niet gek dat er een flink aantal mensen uitvallen, en als je achteraan rijdt is het heel zeker dat de uitvallers vóór je reden. ;)
 
Bo mag dan de baan goed kennen. Maar veel testmeters op meer dan 250cc heeft hij hier niet gemaakt. Dus of hij dan nog heel veel voordeel heeft van de baankennis weet ik niet.

Laat ik het zo stellen. In de lichtere klassen had hij waarschijnlijk meer aan het thuiscircuit.

Komop Bo. Morgen aansluiten en knallen naar minimaal P15 !!


Weet jij het ook winnende lot nummer? :D

14!!!!!!!
 
Weet jij het ook winnende lot nummer? :D

14!!!!!!!

tumblr_lysoit1zWH1rn2yoso1_500.gif
 
Dat is vette pech,maar ondanks dat zal hij toch wel terug kijken op een behoorlijke race , nou nog wat startplaatsen naar voren en dan komen de punten nog wel.
Genoten heb ik ook van quatararo wat een boost heeft hij gekregen van catalunya.
 
Knappe race.
En voor gardner over de finish gekomen.
Jammer van de tijdstraf, anders punten.

Toch jammer dat zijn 1e ronden nog niet overtuigd zijn.
Je zag hem na een aantal ronden, elke ronde inlopen en inhalen.
 
Da's altijd mooi voor je op j cv. Punten via uitval van anderen .. |(

Inderdaad op je CV zetten dat je zeker wel 10 keer in de punten had gereden ware het niet dat je er 10 keer afgestuiterd bent staat natuurlijk veel beter op je CV :') ...sterker nog als je er niet zo vaak afgestuiterd was, dan was je vast en zeker wereldkampioen geworden :P

To finish first, first you have to finish ;)

Bo heeft een goede race gereden, jammer van die tijdstraf, shit happens, maar ik denk/hoop dat deze race goed is voor z'n zelfvertrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad dat gedeelte belachelijk sterk! Was echt genieten om te zien hoe hij 5 keer daar op volle snelheid inhaalde!
 
Knappe race.
En voor gardner over de finish gekomen.
Jammer van de tijdstraf, anders punten.

Toch jammer dat zijn 1e ronden nog niet overtuigd zijn.
Je zag hem na een aantal ronden, elke ronde inlopen en inhalen.


Ik snap het principe van tijdstraf. Het werd wel vaak uitgedeeld. Maar ja, als je afsnijdt begrijp ik dat.

Echter zag ik ook een paar keer dat diegene zijn positie teruggaf, dus NIETS had gewonnen en alsnog een tijdstraf kreeg!?!??! Dat snap ik dan niet!
 
Geloof je het zelf? Niet lullig bedoelt maar hij zit er het hele weekend al niet goed bij op de race dag pak je in de moto 2 niet zomaar even 8 plaatsen...


Wat gaaf om mezelf compleet ongelijk te moeten geven haha! Dit had ik niet verwacht. Hij reed echt een hele sterke sector in Meeuwenmeer duikersloot. Jammer van zijn matige start maar des te beter dat hij 14e eindigd.Erg jammer van die tijd straf inderdaad..
 
Wat gaaf om mezelf compleet ongelijk te moeten geven haha! Dit had ik niet verwacht. Hij reed echt een hele sterke sector in Meeuwenmeer duikersloot. Jammer van zijn matige start maar des te beter dat hij 14e eindigd.Erg jammer van die tijd straf inderdaad..
Leuk dat je er ook nog ff op terug komt 👍
 
Da's altijd mooi voor je op j cv. Punten via uitval van anderen .. |(
"Kan het niet goedschiks..."

Natuurlijk zie je 'm liever op eigen kracht punten pakken, maar dan mag-ie wel beter gaan kwalificeren. Ik blijf erbij: Gardner doet het niet of nauwelijks beter, de Mistral is waarschijnlijk niet zo competitief. Plus, wat veel mensen helemaal over lijken te slaan, Bo is een rookie. Z'n hele leven was gericht op Moto3 machines, en nu moet die overstap naar een rare 600 effe goedgaan. Ik snap best dat een oefenjaar op zijn plaats is. :Y
 
Bo heeft het geluk ook echt niet aan zijn kont hangen hè?! Eindelijk in de punten, eindelijk dachten we even. Oh nee toch niet! Maar wel voor zijn teammaatje geëindigd. Hopelijk zet dit aan tot meer. Go Bo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan