Bo Bendsneyder deel 2

Wat gaaf om mezelf compleet ongelijk te moeten geven haha! Dit had ik niet verwacht. Hij reed echt een hele sterke sector in Meeuwenmeer duikersloot. Jammer van zijn matige start maar des te beter dat hij 14e eindigd.Erg jammer van die tijd straf inderdaad..

:t Ja tof dat je erop terug kan komen en het ook doet :)
 
Wat gaaf om mezelf compleet ongelijk te moeten geven haha! Dit had ik niet verwacht. Hij reed echt een hele sterke sector in Meeuwenmeer duikersloot. Jammer van zijn matige start maar des te beter dat hij 14e eindigd.Erg jammer van die tijd straf inderdaad..

Ik heb gelijk na de race gedacht om jou te quoten maar dit is :} :}
Maar kan het wel redelijk met je eens zijn dat het niet helemaal verwacht is. Gelukkig bewijst Bo dat ie het echt wel kan en ik heb dan tijdens de Moto2 race alleen maar de livetiming zitten volgen. En eerlijk waar hij reed gewoon een sterke race, maar Bo lijkt meer op een dieseltje. Hoop dat ze daar nog wat op vinden dit seizoen, want het seizoen is nog lang niet voorbij. :)
 
\
Het enige wat me een klein beetje positief stemt, is dat Gardner niet tien plekken verder naar voren staat. Ik hoop toch echt dat Bo zichzelf een beetje kan laten zien dit weekend.[/quote]

Dat hopen we allemaal Mark, ik twijfel absoluut niet aan Bo...heb steeds meer het idee dat het voor 50% ook aan de mistral ligt.

Wetende dat Tech3 overstapt naar KTM kan ik begrijpen dat ze niet veel tijd/gedl meer zullen steken in de ontwikkeling.
 
:t Ja tof dat je erop terug kan komen en het ook doet :)

ik heb soms een uitgesproken mening daar ben ik me erg van bewust. Maar dat betekent soms ook dat ik eens flink op mijn woorden moet terugkomen. En dat lijkt me ook niet meer dan correct. Soms wat genant maar dat geeft niet daarom zijn we met zijn allen gewoon enthousiaste fans toch?
 
Ik heb gelijk na de race gedacht om jou te quoten maar dit is :} :}
Maar kan het wel redelijk met je eens zijn dat het niet helemaal verwacht is. Gelukkig bewijst Bo dat ie het echt wel kan en ik heb dan tijdens de Moto2 race alleen maar de livetiming zitten volgen. En eerlijk waar hij reed gewoon een sterke race, maar Bo lijkt meer op een dieseltje. Hoop dat ze daar nog wat op vinden dit seizoen, want het seizoen is nog lang niet voorbij. :)

dank je wel voor het compliment. Zoals ook al aangegeven hierboven Soms moet je eerlijk zijn en toegeven dat je hardstikke fout zat. Dat is dan niet meer dan fatsoenlijk.

Ik hoop dat dit voor Bo een keerpunt was waarbij hij vanaf nu meer van dit soort races kan laten zien.
 
Hopelijk krijgt hij volgend jaar nog een kans.
Gisteren sterke race gereden :Y maar dikke pech met die tijdstraf verdomme :(
 
ik heb soms een uitgesproken mening daar ben ik me erg van bewust. Maar dat betekent soms ook dat ik eens flink op mijn woorden moet terugkomen. En dat lijkt me ook niet meer dan correct. Soms wat genant maar dat geeft niet daarom zijn we met zijn allen gewoon enthousiaste fans toch?

:Y :t
 
Ik snap het principe van tijdstraf. Het werd wel vaak uitgedeeld. Maar ja, als je afsnijdt begrijp ik dat.

Echter zag ik ook een paar keer dat diegene zijn positie teruggaf, dus NIETS had gewonnen en alsnog een tijdstraf kreeg!?!??! Dat snap ik dan niet!
Je bent door een fout buiten de baan gekomen. Dan moet je ook boeten voor die fout, en niet precies hetzelfde na de fout uitkomen, je moet er wat op verliezen. Anders is het toch wel erg "makkelijk" om op de grens te rijden. Gaat het goed win je er iets mee, maar gaat het fout, den verlies je er niets mee. Vandaar dus......
 
Je bent door een fout buiten de baan gekomen. Dan moet je ook boeten voor die fout, en niet precies hetzelfde na de fout uitkomen, je moet er wat op verliezen. Anders is het toch wel erg "makkelijk" om op de grens te rijden. Gaat het goed win je er iets mee, maar gaat het fout, den verlies je er niets mee. Vandaar dus......

Je moest een seconde inleveren, maar Bo hield 0,7 sec in zei hij tegenover de NOS.
Ik snap al dat asfalt niet.. gewoon gras en grind dat heb je dit gezeik niet. Tijdens de Moto3 heeft de wedstrijdleiding 2/3 van de race met het bord voor de penalities gestaan......
 
Je bent door een fout buiten de baan gekomen. Dan moet je ook boeten voor die fout, en niet precies hetzelfde na de fout uitkomen, je moet er wat op verliezen. Anders is het toch wel erg "makkelijk" om op de grens te rijden. Gaat het goed win je er iets mee, maar gaat het fout, den verlies je er niets mee. Vandaar dus......

offtopic

Daarom verbaasde ik me over de start van Raikonnen in de F1.. Komt buiten de baan, maar kan daar vol gas door en heeft door de ruimere lijn zelfs een voordeel zou je kunnen zeggen

2018-07-01-0913-07 - Streamable
 
Laatst bewerkt:
Even wat anders. Wie weet er of KTM Ajo nog verbonden is aan Bo? Op zijn site staat het Logo van KTM Ajo naast Moto2 logo dus lijkt mij ergens sterk dat ze die wel hebben aangepast maar niet die van Ajo..?
 
Even wat anders. Wie weet er of KTM Ajo nog verbonden is aan Bo? Op zijn site staat het Logo van KTM Ajo naast Moto2 logo dus lijkt mij ergens sterk dat ze die wel hebben aangepast maar niet die van Ajo..?

Volgens mij niet, er is alleen nog een link met Red Bull zelf, maar niet het Ajo. Zal wel een foutje zijn.
 
Je moest een seconde inleveren, maar Bo hield 0,7 sec in zei hij tegenover de NOS.
Ik snap al dat asfalt niet.. gewoon gras en grind dat heb je dit gezeik niet. Tijdens de Moto3 heeft de wedstrijdleiding 2/3 van de race met het bord voor de penalities gestaan......
Een circuit wordt veel meer gebruikt door amateurs dan door professionals. Als amateur racer ben ik erg blij dat er een uitloop is zodat een klein foutje niet direct dikke schade betekent. Bij auto's kan je wat hobbels/drempels neerleggen tijdens professionele races zoals je in de F1 nog wel eens ziet, bij motorraces is dat moeilijker. Imho als die uitloop verwijderd zou worden voor wsbk, motogp en bsb dan zou het circuit voor de amateur pas echt verkloot worden.
 
Laatst bewerkt:
JTS_5057.jpg


Positief om te zien dat Bo zn rijstijl veranderd, zowel zijn lichaam op de fiets als het aanremmen is sterk veranderd ten opzichte van de eerste race.

Zoals hij eerder aangaf "ik moet meer sliden" dat ziet er al stukken beter uit
 
Laatst bewerkt:
Bo gaf bij aanremmen GT ook beduidend een soort tussengas. Elke keer als hij aan kwam en terugschakelde hoorde je een duidelijke "WHEMMMMMM" alvorens de slipper clutch ingreep.
 
Laatst bewerkt:
Wayne Gardner is op Speedweek.de vrij kritisch op de Mistral 610 waar Remy en Bo op rijden. Hij beschrijft het als een museumstuk. De machine in onderhand 4 jaar oud en er zijn weinig updates. Zeker gezien het team volgend jaar op KTM rijdt.
 
Hoop niet dat Bo of Barbapappa hier meeleest.....gaan ze zich nu ook al bemoeien met zijn rijstijl 🤭

:^

En ben bang dat ze al lang niet meer meelezen na alle negativiteit in de tijd dat Barbapappa hier nog wel actief was.
 
Hoop niet dat Bo of Barbapappa hier meeleest.....gaan ze zich nu ook al bemoeien met zijn rijstijl 🤭

Bemoeien ? Van mijn part gaat Bo achterste voren zitten en wint hij zo elke race :+

Dit is gewoon mijn idee erover uit ervaring , ik werd er zelfs trager van het koste mij veel energie.
 
Laatst bewerkt:
:^

En ben bang dat ze al lang niet meer meelezen na alle negativiteit in de tijd dat Barbapappa hier nog wel actief was.

Zo erg is het hier volgens mij niet geweest. Niks wat men op de tribunes niet ook zou zeggen. En als Steven iets meldde, werd dat op prijs gesteld. Ik vermoed dat Bo z'n carrière gewoon iets serieuzer geworden is, en dat het informeren van die verdwaalde 100 man hier minder zinvol is dan een snel berichtje op Facebook (of, zoals de meeste rijders, je helemaal niet bemoeien met social media).

Bo z'n rijstijl? Ach, we hebben ondertussen elke rijstijl wel kampioen zien worden, van Rechtop Rea in de Superbikes tot full-body-down-Marquez in de MotoGP. Volgens mij geldt vooral dat je moet doen wat lekker werkt voor jou en jouw motor, want winnen is met haast een enkele stijl echt uitgesloten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan