Bo Bendsneyder deel 2

Niet als de hele spiraal negatief is... Gibernau in 2006 had een verschrikkelijk seizoen, kon niets goed doen, niets lukte. :X

Begrijp wat je bedoelt. Maar wil er niet aan toe geven. In ontkenning? Ik probeer nog een beetje vertrouwen te houden ;)
 
Gewoon een fout, en veel pech. Het tij keert heus wel!
@kloyo: vorig jaar niet gekeken zeker? Foutloos het hele seizoen en podia in zijn rookie jaar. Mag die jongen het effe wat minder doen?
 
Vorig jaar was het Amerikaanse uitje in noord em zuid ook niks. Terwijl hij op andere onbekende circuits toch goed uit de verf kwam. Neem sepang. De KTM is niet zuper. Maar hoop dat hij vanaf Europa weer beter mee draait. Snelheid zit er wel in
 
Ontzettend jammer met name voor Bo zelf, gast werkt zich een slag in de ronde maar er komen maar geen resultaten. Mij lijkt het dat, als hij eindelijk eens goed leert starten (hee Wil Hartog, leer hem dat eens!), hij dan niet in de groep "minder getalenteerden" terecht komt, waar het risico om onderuit te gaan vele malen groter is.
Ook nu gaat hij van p10 weer in z'n achteruit, waarbij bv meestal Livio wél de weg naar voren inzet (meestal dan toch). Als hij die eerste paar rondes nou eens goed onder de knie krijgt....
 
In Europa begint het seizoen pas echt. Wel vervelend om te zien dat Honda momenteel zo oppermachtig is. KTM moet echt een flinke inhaalslag gaan maken.
 
In Europa begint het seizoen pas echt. Wel vervelend om te zien dat Honda momenteel zo oppermachtig is. KTM moet echt een flinke inhaalslag gaan maken.
Ik vind dat altijd een wat vreemde opmerking. Misschien toen we vanuit Qatar meteen doorgingen naar Jerez, maar tegenwoordig zijn er al 75 punten vergeven voordat de poorten van Jerez opengaan. Ik ben het wel met de opmerkingen eens dat het seizoen niet in de eerste drie 'fly aways' gewonnen kan worden, maar zeer zeker wel verloren.
 
ja,bo verliest elke keer de wedstrijd in de eerste ronde ging heel wijd de buitenbocht in om daarna goed uit te komen voor de volgende maar hij week volgens mij te veel van de racelijn af en dan moet je gaan ritsen en we weten allemaal niemand laat je ertussen,moet toch meer aandacht aan besteden aaan de eerste ronde.

ps mooie beelden van eurosport maar de eeste de beste Mercedes vito die ik tegen kom trap ik een deuk in (grapje haha). _O- _O- :N
 
~
Nee , als je een bmw logo in je avatar hebt staan, dan kom je slim over, 😜 ik had persoonlijk ook veel liever gezien dat Bo een goed resultaat had behaald, en ik had inderdaad beter moeten weten dat je beter geen " negatieve " opmerking in een 'fan' topic van " Bo " zelf ' kunt plaatsen :dus bij deze : excuses aan de " licht geraakte fans."


Jij snapt het _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat altijd een wat vreemde opmerking. Misschien toen we vanuit Qatar meteen doorgingen naar Jerez, maar tegenwoordig zijn er al 75 punten vergeven voordat de poorten van Jerez opengaan. Ik ben het wel met de opmerkingen eens dat het seizoen niet in de eerste drie 'fly aways' gewonnen kan worden, maar zeer zeker wel verloren.
Bedoel ook meer dat deze circuits heel erg afwijken van de doorsnee circuits in Europa. Als Bo daar gewoon weer in de flow van de tests komt dan gaat hij wel resultaten pakken.
 
Nee , als je een bmw logo in je avatar hebt staan, dan kom je slim over, 😜 ik had persoonlijk ook veel liever gezien dat Bo een goed resultaat had behaald, en ik had inderdaad beter moeten weten dat je beter geen " negatieve " opmerking in een 'fan' topic van " Bo " zelf ' kunt plaatsen :dus bij deze : excuses aan de " licht geraakte fans."
Volgens mij gaat dit topic over Bo Bensneyder en daar mag wat mij betreft best wel eens de waarheid worden gezegd. Ik zie hem ook liever vooraan mee rijden maar dat lijkt steeds meer een utopie.
 
Volgens mij gaat dit topic over Bo Bensneyder en daar mag wat mij betreft best wel eens de waarheid worden gezegd. Ik zie hem ook liever vooraan mee rijden maar dat lijkt steeds meer een utopie.
Als je het vergelijk met Bulega doet Bo het niet slecht, zit er vaak goed bij in de buurt. Bulega is eigenlijk ook iets te lang, maar naar mijn idee wel de man met de meeste potentie in de moto3 om later potten te breken op zwaardere machines.
 
Volgens mij gaat dit topic over Bo Bensneyder en daar mag wat mij betreft best wel eens de waarheid worden gezegd. Ik zie hem ook liever vooraan mee rijden maar dat lijkt steeds meer een utopie.

Negatieve berichten mogen prima, maar hou 't wel redelijk is het devies... Bo z'n talent is al lang en breed bewezen. Kampioen Red Bull Rookies en meerdere Moto3 podiums, snel in testen en trainingen. Dat het er nu even héééél zwart uit heeft gezien in drie races, mag gezegd worden: als je de winst wil delen, deel je ook in de frustratie als je verliest. Maar kop op en gas erop, lichamelijk niks gebeurd is ook belangrijk, door naar de volgende ronde!
 
Zolang Aki Ajo vertrouwen houdt, moeten wij dat zeker.

Zodra Aki onze Bo per ongeluk met Karel begint aan te spreken, is het tijd om in te pakken. :+
 
Zolang Aki Ajo vertrouwen houdt, moeten wij dat zeker.

Zodra Aki onze Bo per ongeluk met Karel begint aan te spreken, is het tijd om in te pakken. :+

Nou, wat ik begreep is Ajo juist flink tekeer gegaan tegen Bo. Zelfs zo dat hij er later zijn excuses voor heeft aangeboden. Dat zei Patrick vdG op Eurosport tijdens een FP gisteren.Ik kan sowieso niet zo veel met die zalvende woorden hier in de trend van "Ajo legt geen enkele druk op Bo en hij waardeert hem enorm." Dat slaat echt nergens op, reken maar van yes dat Ajo, KTM en Red Bull dit jaar resultaten verwachten van Bo. Dat team is gewend elke race mee te doen voor de podiumplaatsen. Dit jaar hebben ze twee ervaren mannen in het team maar zijn ze eigenlijk alleen nog maar veldvulling geweest. Ajo heeft ook z'n geldschieters in z'n nek hijgen die resultaten verwachten.

Ik maak me toch echt wel een beetje zorgen om Bo. Drie keer puntloos, waarvan twee keer een DNF. En eigenlijk elke keer in de eerste ronde al gelijk een beetje de kans op een toppositie sowieso al verknald. Het houdt een keer op dat we dat kan afdoen met "goh wat een pech".

Toen bekend werd dat RW overstapte naar de Moto2 zei ik dat dat goed nieuws zou kunnen Bo omdat dat een overstap makkelijker zou kunnen maken. Ik werd toen flink aangepakt en te verstaan gegeven dat Bo echt wel te goed is voor RW. Maar als Bo vanaf nu niet elke race meedoet om podiums dan denk ik dat hij blij mag zijn als hij uberhaupt nog terecht kan bij RW of welke team dan ook. Dan moet je veel euro's mee nemen en volgens mij is de enige die tot nu toe echt veel geinvesteerd heeft in Bo in de GP's Red Bull geweest. Mocht die weg vallen dan wordt het best een moeilijk verhaal denk ik.

Maar laten we hopen dat het vanaf Jerez 180 graden de andere kant op gaat en dat we een herboren Bo zien.
 
Nou, wat ik begreep is Ajo juist flink tekeer gegaan tegen Bo. Zelfs zo dat hij er later zijn excuses voor heeft aangeboden. Dat zei Patrick vdG op Eurosport tijdens een FP gisteren.Ik kan sowieso niet zo veel met die zalvende woorden hier in de trend van "Ajo legt geen enkele druk op Bo en hij waardeert hem enorm." Dat slaat echt nergens op, reken maar van yes dat Ajo, KTM en Red Bull dit jaar resultaten verwachten van Bo. Dat team is gewend elke race mee te doen voor de podiumplaatsen. Dit jaar hebben ze twee ervaren mannen in het team maar zijn ze eigenlijk alleen nog maar veldvulling geweest. Ajo heeft ook z'n geldschieters in z'n nek hijgen die resultaten verwachten.

Ik maak me toch echt wel een beetje zorgen om Bo. Drie keer puntloos, waarvan twee keer een DNF. En eigenlijk elke keer in de eerste ronde al gelijk een beetje de kans op een toppositie sowieso al verknald. Het houdt een keer op dat we dat kan afdoen met "goh wat een pech".

Toen bekend werd dat RW overstapte naar de Moto2 zei ik dat dat goed nieuws zou kunnen Bo omdat dat een overstap makkelijker zou kunnen maken. Ik werd toen flink aangepakt en te verstaan gegeven dat Bo echt wel te goed is voor RW. Maar als Bo vanaf nu niet elke race meedoet om podiums dan denk ik dat hij blij mag zijn als hij uberhaupt nog terecht kan bij RW of welke team dan ook. Dan moet je veel euro's mee nemen en volgens mij is de enige die tot nu toe echt veel geinvesteerd heeft in Bo in de GP's Red Bull geweest. Mocht die weg vallen dan wordt het best een moeilijk verhaal denk ik.

Maar laten we hopen dat het vanaf Jerez 180 graden de andere kant op gaat en dat we een herboren Bo zien.

Je haalt de woorden uit m'n mond. Het is gewoon keiharde business.
 
Dacht een paar keer gelezen te hebben dat de Dorna hem eigenlijk vorig en ook dit jaar weer geprobeerd heeft in de Moto 2 te krijgen, zeker gezien zijn lengte. Misschien dat ze daarom RW een Moto 2 start hebben gegeven.
 
Nou, wat ik begreep is Ajo juist flink tekeer gegaan tegen Bo. Zelfs zo dat hij er later zijn excuses voor heeft aangeboden. Dat zei Patrick vdG op Eurosport tijdens een FP gisteren.Ik kan sowieso niet zo veel met die zalvende woorden hier in de trend van "Ajo legt geen enkele druk op Bo en hij waardeert hem enorm." Dat slaat echt nergens op, reken maar van yes dat Ajo, KTM en Red Bull dit jaar resultaten verwachten van Bo. Dat team is gewend elke race mee te doen voor de podiumplaatsen. Dit jaar hebben ze twee ervaren mannen in het team maar zijn ze eigenlijk alleen nog maar veldvulling geweest. Ajo heeft ook z'n geldschieters in z'n nek hijgen die resultaten verwachten.

Ik maak me toch echt wel een beetje zorgen om Bo. Drie keer puntloos, waarvan twee keer een DNF. En eigenlijk elke keer in de eerste ronde al gelijk een beetje de kans op een toppositie sowieso al verknald. Het houdt een keer op dat we dat kan afdoen met "goh wat een pech".

Toen bekend werd dat RW overstapte naar de Moto2 zei ik dat dat goed nieuws zou kunnen Bo omdat dat een overstap makkelijker zou kunnen maken. Ik werd toen flink aangepakt en te verstaan gegeven dat Bo echt wel te goed is voor RW. Maar als Bo vanaf nu niet elke race meedoet om podiums dan denk ik dat hij blij mag zijn als hij uberhaupt nog terecht kan bij RW of welke team dan ook. Dan moet je veel euro's mee nemen en volgens mij is de enige die tot nu toe echt veel geinvesteerd heeft in Bo in de GP's Red Bull geweest. Mocht die weg vallen dan wordt het best een moeilijk verhaal denk ik.

Maar laten we hopen dat het vanaf Jerez 180 graden de andere kant op gaat en dat we een herboren Bo zien.

Je hebt zeker wel gelijk, maar dat geldschieters snel vergeten als er laat in het seizoen toch resultaten komen hebben we in het verleden al meer gezien met bijvoorbeeld Randy de Puniet.
Ik bedoel: het seizoen is nog maar drie races oud, er kan nog veel gebeuren.

Voorlopig gaat het niet goed iig.
 
Hij moet dit seizoen meer risico's nemen en presteren natuurlijk, maar dat gaat zich nog wel uitbetalen in betere klasseringen ben ik van overtuigd. Argentinië en Austin waren vorig jaar nou ook niet echt zijn favoriete circuits met beide keren een 22e klassering. Vorig seizoen heeft hij in mijn ogen echt behouden en met verstand gereden en het aantal crashes van hem kun je op 1 hand tellen.
Wanneer je beter kwalificeert sta je natuurlijk gunstiger bij de start, al is starten niet zijn sterkste punt, hij is een echte racer. Hij valt meestal iets terug en heeft aan het eind van de wedstrijd vaak nog wat extra's. Maar ook bij lastige omstandigheden weet hij het hoofd koel te houden, Donington vorig jaar al vergeten...?

Jerez top tien.
 
Mentale druk wat ik hier lees hmmmmmm.
Als je wint is de verwachting dat je opnieuw wint dus druk, als je verliest is de verwachting dat het beter moet dus druk
Bo heeft een baggerstart dit seizoen het zal beter (moeten) uuuhhhh gaan de komende wedstrijden.
Hij is een rijder die er niet veel afgaat nu gaat hij in korte tijd 2 keer '( en komen er problemen over zijn toekomst :? kom toch :N
Go Bo ;)

De Honda is veel beter dan vorig jaar :(
 
tja het is super jammer hoe het loopt. Maar buiten je stinkende best doen, kan je niet zo veel. "meer risico's nemen" wordt vaak gezegd, maar volgens mij gaat het dan juist fout. Als je dingen goed probeert te maken, zoals 3 slechte races, een slechte start, etc. Je kan het toch niet forceren. Je moet zo slim mogelijke keuzes maken, en hopelijk slaagt Bo er in KTM en Ajo snel genoeg te overtuigen dat hij steeds beter in staat is slimme keuzes te maken (leren) en goede races laat zien.

ik vind overigens dat je hem met 1 seizoen GP ervaring nog niet écht tot de ervaren mannen mag rekenen..
 
Nou, wat ik begreep is Ajo juist flink tekeer gegaan tegen Bo. Zelfs zo dat hij er later zijn excuses voor heeft aangeboden. Dat zei Patrick vdG op Eurosport tijdens een FP gisteren.Ik kan sowieso niet zo veel met die zalvende woorden hier in de trend van "Ajo legt geen enkele druk op Bo en hij waardeert hem enorm." Dat slaat echt nergens op, reken maar van yes dat Ajo, KTM en Red Bull dit jaar resultaten verwachten van Bo. Dat team is gewend elke race mee te doen voor de podiumplaatsen. Dit jaar hebben ze twee ervaren mannen in het team maar zijn ze eigenlijk alleen nog maar veldvulling geweest. Ajo heeft ook z'n geldschieters in z'n nek hijgen die resultaten verwachten.

Ik maak me toch echt wel een beetje zorgen om Bo. Drie keer puntloos, waarvan twee keer een DNF. En eigenlijk elke keer in de eerste ronde al gelijk een beetje de kans op een toppositie sowieso al verknald. Het houdt een keer op dat we dat kan afdoen met "goh wat een pech".

Toen bekend werd dat RW overstapte naar de Moto2 zei ik dat dat goed nieuws zou kunnen Bo omdat dat een overstap makkelijker zou kunnen maken. Ik werd toen flink aangepakt en te verstaan gegeven dat Bo echt wel te goed is voor RW. Maar als Bo vanaf nu niet elke race meedoet om podiums dan denk ik dat hij blij mag zijn als hij uberhaupt nog terecht kan bij RW of welke team dan ook. Dan moet je veel euro's mee nemen en volgens mij is de enige die tot nu toe echt veel geinvesteerd heeft in Bo in de GP's Red Bull geweest. Mocht die weg vallen dan wordt het best een moeilijk verhaal denk ik.

Maar laten we hopen dat het vanaf Jerez 180 graden de andere kant op gaat en dat we een herboren Bo zien.

Ik ben het wel met je eens het draait om geld, big bucks.
Maar om na 3 races al afgeschreven te worden gaat me te ver.
Tuurlijk moeten er resultaten komen en die gaan zeker ook komen.
Ik hoop dat Bo er vol voor gaat en hier en daar z'n koppie en bij/koel houdt.
Kom/kop op Bo!
 
Ajo zag vorig jaar genoeg potentieel in Bo, om hem nog een jaar te laten rijden.
Dat zal na 3 races nog niet veranderd zijn, maar hij zal wel snel moeten gaan presteren om Ajo te overtuigen dat die de goede keuze heeft gemaakt.

Dit seizoen gaat het nog niet boven verwachting, maar dat geldt ook voor Antonelli en KTM in het geheel.
 
Volgens mij zit er bij Ajo in het team ook iets niet goed. Als je naar de resultaten van teamgenoot Antonelli kijkt, valt deze ook erg tegen. Er werd veel meer verwacht van Antonelli, die zijn 5de seizoen in de moto3 rijdt. Als Bo de volgende races regelmatig voor zijn teammaat eindigt, dan doet hij het ongeacht de race uitslag goed.

Het is wel duidelijk dat de Honda's het op het moment een stuk beter doen dan de KTM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan