Het MF-Testweekend 2017 camping rulez

Omdat er nog wat onduidelijkheid is over wat je krijgt voor de bijdrage aan het testweekend leg ik het even uit.

We hebben 2 pakketen in de aanbieding:
Pakket A: organisatiekosten testweekend+campingkosten €31,50
Pakket B: organisatiekosten testweekend+campingkosten+BBQ €41,50

Deze bedragen zijn als volgt opgebouwd:

organisatiekosten testweekend €15,-.
Voor dat bedrag krijg je:
  • een welkomstgeschenk
  • een naambordje
  • lezing op vrijdagavond
  • koffie met iets lekkers tijdens de tourtocht op zaterdag
  • ontbijt op zondag

campingkosten €16,50
  • Je mag voor dat bedrag 2 nachten kamperen

Testweekend-super-BBQ €10,-
  • De BBQ is facultatief. Dit doen we zo omdat er misschien mensen zijn die bepaalde dieetwensen hebben (vega, geen varken/kip/rund). Uiteraard mogen die wel hun etenswaren op de BBQ leggen.
 
Zijn er nog luitjes die uit de zuidwest hoek komen en pas vrijdagavond vertrekken?

Misschien leuk om samen die kant uit te gaan :)

Moet volgende week nog even op het werk overleggen of ik dan weg kan, zo ja dan rij ik ook pas eind van de middag / 's avonds weg vanuit Zierikzee. kan ik mooi aanhaken als het mag.
 
Omdat er nog wat onduidelijkheid is over wat je krijgt voor de bijdrage aan het testweekend leg ik het even uit.

We hebben 2 pakketen in de aanbieding:
Pakket A: organisatiekosten testweekend+campingkosten €31,50
Pakket B: organisatiekosten testweekend+campingkosten+BBQ €41,50

Deze bedragen zijn als volgt opgebouwd:

organisatiekosten testweekend €15,-.
Voor dat bedrag krijg je:
  • een welkomstgeschenk
  • een naambordje
  • lezing op vrijdagavond
  • koffie met iets lekkers tijdens de tourtocht op zaterdag
  • ontbijt op zondag

campingkosten €16,50
  • Je mag voor dat bedrag 2 nachten kamperen

Testweekend-super-BBQ €10,-
  • De BBQ is facultatief. Dit doen we zo omdat er misschien mensen zijn die bepaalde dieetwensen hebben (vega, geen varken/kip/rund). Uiteraard mogen die wel hun etenswaren op de BBQ leggen.

Pakket B alstublieft! Zondags ontbijt met gebakken eieren? ;)


Edit: Dit bracht mij op een idee, ik ga eens zoeken naar een 12V koffiezet apparaat :+

Edit 2: Zodan, dat bestaat gewoon :+

Als de koffie dan ook zo goed is dat je geen probleem hebt om je motor aan te duwen als ie daarna niet meer start, is het prima. Anders wil ik best een tweede bakkie zetten hoor. Of helpen duwen ;)

Qua rijden vrijdagavond: Je bedoelt de zuidwesthoek van Nederland he, niet Friesland? Ik kom uit Leiden rijden en vertrek vrijdag na mijn werk rond 18:00. Mochten onze routes kruisen vind ik dat wel gezellig!
:] :]
 
Pakket B alstublieft! Zondags ontbijt met gebakken eieren? ;)Als de koffie dan ook zo goed is dat je geen probleem hebt om je motor aan te duwen als ie daarna niet meer start, is het prima. Anders wil ik best een tweede bakkie zetten hoor. Of helpen duwen ;)

Qua rijden vrijdagavond: Je bedoelt de zuidwesthoek van Nederland he, niet Friesland? Ik kom uit Leiden rijden en vertrek vrijdag na mijn werk rond 18:00. Mochten onze routes kruisen vind ik dat wel gezellig!
:] :]

Uberhaupt zo'n ding meeleuren, neemt veel te veel ruimte in beslag. :Y

Maar qua rijden, inderdaad zuid westhoek van Nederland. Mijn idee is vrijdagavond te vertrekken en grotendeels via de A15 daar te komen, wellicht daar ergens bij een pomp afspreken, de A15 uitrijden en binnendoor verder naar de camping?

Ik roep maar wat, wellicht anderen met wat ideeen?

Gr.
Joris
 
Uberhaupt zo'n ding meeleuren, neemt veel te veel ruimte in beslag. :Y

Maar qua rijden, inderdaad zuid westhoek van Nederland. Mijn idee is vrijdagavond te vertrekken en grotendeels via de A15 daar te komen, wellicht daar ergens bij een pomp afspreken, de A15 uitrijden en binnendoor verder naar de camping?

Ik roep maar wat, wellicht anderen met wat ideeen?

Gr.
Joris

Dat komt mij natuurlijk weer niet ideaal uit, A12/A18 is logischer voor mij. Maar ik zou eerst een tourtje binnendoor kunnen doen om over te steken naar de A15. Laat ik even bezinken.
 
ik heb zojuist ook maar even gekeken waar het eigenlijk is :p
mooi dicht bij de duitse grens, fijn om een flesje lekkers te halen :)
 
Laatst bewerkt:
ik heb zojuist ook maar even gekeken waar het eigenlijk is :p
mooi dicht bij de duitse grens, fijn om een flesje lekkers te halen :)

m-f is niet verantwoordelijk voor dit event en een ieder doet mee op eigen risico, m-f is alleen het contact punt hier.
de regels zijn als voorgaande jaren: geen drankmisbruik, geen drugs, alleen gezelligheid.

:+ }) :+ :+
 
Laatst bewerkt:
'Het MF-Testweekend 2017 camping rulez' > 'Het MF-Testweekend 2017 camping rulez VOL!'
 
Het is zover mensen, we zijn vol.
We nemen geen nieuwe aanmeldingen meer aan. Indien er de komende weken nog afvallers zijn dan laten we dat weten.
 
geen idee, hoeveel scheelt een maand geen bier drinken ?

Verschilt per persoon denk ik. Bij mij heeft het geen enkel effect, maar als ik naar mijn vrouw kijk, dan vliegen de kilo's er juist aan sinds ze 5 maanden geleden gestopt is met drinken. Nu heb ik begrepen dat ze het nog zeker 4 maanden vol wil houden... :+ :+
 
jij komt aan als je naar je vrouw kijkt ?

klinkt ernstig.

viel je dan af als je naar haar keek als ze gedronken had ? ....

dat klinkt haast nog ernstiger.
 
Laatst bewerkt:
Verschilt per persoon denk ik. Bij mij heeft het geen enkel effect, maar als ik naar mijn vrouw kijk, dan vliegen de kilo's er juist aan sinds ze 5 maanden geleden gestopt is met drinken. Nu heb ik begrepen dat ze het nog zeker 4 maanden vol wil houden... :+ :+

Nog gefeliciteerd!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan