Het MF-Testweekend 2017 camping rulez

leukst blijft toch als je bij Rubben thuis bent om zachtjes het woord ( poes ) te zeggen.
dan wordt er een klein hondje ineens heel driftig. })
 
Over een paar weken is het zover en mogen we los op het Testweekend. Ik heb mijn aanrijroute al klaar en ben mijn spullen al zo langamerhand aan het sorteren. Tentje hier, slaapmatje daar, je kent het wel. Een paklijst is daarbij wel een handige geheugensteun,want voor je het weet vergeet je essentiele spullen.

Omdat er bij de vorige edities altijd wel een paar mensen bij waren die dachten dat ze een verwen-arrangementje hadden geboekt bij “Van der Valk” leek het ons wel handig om dit keer een kleine checklist aan te reiken. Want er is natuurlijk niks vervelender dan op de camping te zitten en niet optimaal je spullen te kunnen testen.

Bij deze, een kleine Checklist, doe er je voordeel mee!

Tent
haringen
slaapmat/luchtbed
slaapzak
stoel

brander
pan
bord
mok/beker
bestek
blikopener

kleding
toiletspullen

kentekenbewijs
paspoort/ID-kaart
 
Goed punt borisz.
Altijd handig om een checklist te hebben, misschien dat er nog meer tips op kunnen komen.
(niet alleen voor een weekend maar ook als een week of langer weg gaat)

gereedschap-set voor onderweg.
bandenreparatieset
EHBOsetje voor kleine ongelukken / wonden.

Misschien ook bepaalde onderdelen... zoals extra set remblokjes !!

tips zijn welkom :-)
 
:^

Ik baal er flink van..

Door de jaren heen ben ik er achter gekomen dat 'No Clue' erg van toepassing is op mij, ik snapt dr regelematig heulemaal nekkes van.

Volgens het Amerikaanse gezegd All The Gear butt no clue... moet ik dus alles wat ik maar nodig zou kunnen hebben aanschaffen en meenemen.

-Surivialspiegeltje
-Kampeerhanddoek ultracompact
-Schotelhanddoek ultracompact
-Sponsje en klein flesje detergent

die handdoek ik wel handig aangezien hij snel droogt door het soort spul wat het is.
een schotelhandoek...... ik heb geeneens tv bij me...
 
Laatst bewerkt:
Had nog nooit van een survivalspiegel gehoord (dacht eerst dat het een grap was :') )

Maar google leert dat het echt bestaat.
Gelukkig zitten er twee spiegels standaard op mijn motor :+
 
Laatst bewerkt:
Tja, die paklijstjes stan zeer uitgebreid in de "motorkamperen" topics zoals Artemecion al opmerkte. Het gaat mij er hier niet zozeer om een complete paklijst voor een drieweekse vakantie maar voor de benodigdheden voor het "testweekend". Een reminder zeg maar.
 
Helaas helaas ik zou echt graag weer willen meedoen maar kan echt niet |( , 13 Mei heb ik een Kubb tournooi in Oud- Beijerland en ook nog Duitse teamleden als gast in mijn tuinhuis.
Danny :W :]
 
Helaas helaas ik zou echt graag weer willen meedoen maar kan echt niet |( , 13 Mei heb ik een Kubb tournooi in Oud- Beijerland en ook nog Duitse teamleden als gast in mijn tuinhuis.
Danny :W :]

Jaja, 't is een wilde boel met dat kubben!!!
Op vrijdagavond 12 mei is er een mooie lezing vaneen motorrijder die naar Mongolië is geweest!
 
Ja ik ga het allemaal missen :/ :, want vrijdags komen mijn teamgenoten uit Duitsland logeren in mijn tuinhuisje 8-) -O- dan zaterdag het tournooi in Zuid-Holland
En zondags vertrekken ze weer naar die heimat :t :W
Maar ik blijf jullie wel volgen middels dit topic en de foto`s die ongetwijfeld komen :Y
Danny :W :]
 
Nog maar een paar te gaan, en dan zijn de betalingen rond *O*

Deelnemers:

  1. Ronald_010 - Betaald
  2. Wimvlis - Betaald
  3. Longmountain - Betaald
  4. ABlanket
  5. NLT - Betaald
  6. Arno9333
  7. Thomthom
  8. Jottum! - Betaald
  9. AlPike - Betaald
  10. Monique (directrice AlPike) - Betaald
  11. Ap0 Ron - Betaald
  12. Norwin - Betaald
  13. Quirine (directrice Norwin) - Betaald
  14. Hanke - Betaald
  15. Rinze (directrice Hanke) - Betaald
  16. Barbara (sidekick Hanke) - Betaald
  17. fzr1gzxr - Betaald
  18. Dindo - Betaald
  19. Maartenn - Betaald
  20. pjp - Betaald
  21. auke artskjid
  22. deBrum - Betaald
  23. Paul Moertje (sidekick DeBrum) - Betaald
  24. ikdus - Betaald
  25. Cees, sidekick van ikdus - Betaald
  26. RuudvanEs
  27. thyrif - Betaald
  28. wouzy - Betaald
  29. LePensZeur - Betaald
  30. Martell - Betaald
  31. Directrice van Martell - Betaald
 
Op dit moment is er nog 1 plek. Maar we zijn zo goed als vol. het max. aantal deelnemers is gesteld op 30.
 
ah ok, ik weet dat er een dame bezig is zich aan te melden en erg enthousiast over het testweekend is.
maar we zullen het zien :)
 
'Het MF-Testweekend 2017 camping rulez VOL!' > 'Het MF-Testweekend 2017 camping rulez BIJNA VOL!'
 
Ik heb me gisteren geregistreerd bij MF en ik hoop idd mee te doen met het testweekend. Kennelijk is het bericht dat ik gisteren geplaatst dacht te hebben, niet goed aangekomen. Als er nog een plekje is, meld ik me hierbij graag aan.
 
'Het MF-Testweekend 2017 camping rulez BIJNA VOL!' > 'Het MF-Testweekend 2017 camping rulez WEER VOL!'
 
Kan je me misschien vertellen hoe ik kan betalen? Ik wil graag meedoen met de BBQ en zo en ontbijt op zondag etc. En welke camping in Lichtenvoorde is het?
 
Terug
Bovenaan Onderaan