Motovlog?

YouTube Premium is in Europa gelanceerd, ik denk als je ze gaat betalen dat je daar dan content kan vinden wat normale gebruikers niet kunnen zien. Het heeft dus niets te maken met jouw eigen video's.

Hier nog een klein beetje info over de launch van YouTube Premium in Europa.
Official YouTube Blog
 
Ik heb het even vluchtig gelezen en zie er de meerwaarde niet van in.
Tenzij je natuurlijk fan bent van die 'original' shows of per se die 'exclusieve' muziek wilt luisteren

Lijkt op een zwakke poging tot concurreren met de Netflix originals o.i.d
 
Beetje raar dat ze die functie dan laten zien, als je toch geen betaald abonnement hebt. Natuurlijk willen ze dat je zo er van hoort en als nog een abonnement oid neemt. Netflix heb ik, meer is niet nodig.

Audiokabeltje tussen camera en microfoon (USB adapter) kapot getrokken toen ie achter een spiegel of stuur van de motor bleef hangen toen ik er te dicht langs liep. :) Universeel geval werkt sowieso niet, dus moet 'm bestellen bij de fabrikant. Gelukkig heb ik nog genoeg actioncams waar geen adapter nodig is om een microfoon aan te sluiten. :)
 
Vandaag een kanaal gevonden wat 3 video's van mij had gekopieerd. Hij had z'n reacties uitgeschakeld, omdat hij zelf ook wel weet dat ie fout bezig is. Maar nu kon ik 'm niet waarschuwen, dus meteen maar 3 copyright claims gemaakt en de video's zijn heel snel er af gehaald door de Google/YouTube crew. Dan zou je denken '3 strikes and you're out!', maar het kanaal van die gozer (waarschijnlijk uit India), is nog steeds online. Zou het dan 3 strikes van drie personen moeten zijn? Ik weet wel dat een strike verdwijnt na 90 dagen. Maar dit zijn er 3 op 1 dag.
 
Geen idee hoe dat werkt
Misschien wordt die wel geblokkeerd maar blijft het account nog tijdelijk bestaan indien hij een counterclaim wilt indienen ofzo?
of upload die nog steeds? Want dan snap ik ook niet waarom YT hem vrolijk door laat gaan

Tenzij het een manier is dat die niet een ander onbekend account aanmaakt en daar opnieuw begint waar je dan niet van af weet..
 
Laatste video is van een week terug. Maar het kanaal is vandaag de dag ook nog up & running. Het zal allemaal wel. Ik zal 'm wel in de gaten houden. Elke keer wel uit de Aziatische regionen die mijn video's stelen. ;)

Die Vietnamees die eerder een video van mij had gestolen en een counterclaim deed, is ook nog steeds online. Die steelt gigantisch veel video's, is mij inmiddels gepasseerd. Heeft 11 miljoen views in 9 maanden tijd. Ik tik bijna de 10 miljoen aan in 5 jaar. Voordeel van veelgezochte content jatten en eigenaren die geen claim indienen. Het loont en goed ook. Ik denk dat ie inmiddels minimaal 1000 euro per maand binnenhaalt als ik z'n Socialblade check. 2 jaarsalarissen per maand, dan zou ik ook doorgaan. :)
 
Je hebt sowieso slecht contact met YouTube. Zelfs de grote lui hebben dat volgens mij niet altijd even lekker. Maar in elk geval met die 1000 subs en minimaal 4000 uur voor je mag monetizen scheelt wellicht wel wat van dit soort kopieer-kanalen.
 

Enzo Knol op een MT09. Even de doelgroep in gedachten houdend (schoolkinderen ofzo): ik vind het leuk om te zien hoe enthousiast hij is over eigenlijk alles ooit, maar nu het specifiek over motoren gaat kijk ik er ook een keertje naar. Een motovlog met een positieve boodschap bij een groot publiek? Prima!
 
Ik zou ook over alles enthousiast zijn, als ik met Youtube-geld een huis en Porsche kan kopen. :)
Ik heb niet alles gezien in de video, maar ze hebben bij Yamaha de boel best verbouwd in de werkplaats! Maar goed, laatste keer dat ik daar was is ook alweer een jaar terug.

Ik dacht dat Enzo een A2-rijbewijs had, maar de tijd vliegt of hij had altijd al A. :]

Volgende keer moet ie wel de stof van de sensor halen. :P Die vlek in het midden zie je met het blote oog op de sensor, tenzij je natuurlijk nooit je lens wisselt (maar dan komt er ook geen stof op).

Nu hopen dat veel kindjes later gaan motorrijden!
 
Postbode net aan de deur... krijg ik dus weer onverwacht spullen uit China, die ik eigenlijk niet eens besteld heb, ik zit te wachten tot de SJCAM SJ8 een beetje leverbaar is. Dit keer een ThiEYE i30+ camera. Dit is alweer actioncam nr 8 voor in de collectie. Afhankelijk van of deze een externe microfoon ondersteunt, ga ik 'm testen of weggeven. Leuk voor een beginner, 1080P bij 30 fps, 4K met 10 fps. 4K heb je dus niets aan. Of leuk als 2e camera, maar daar heb ik er dus al 6 van, als ik deze niet mee tel. #eerstewereldproblemen. :P
 
1080P en 14Mbit. Ik denk niet dat een microfoon er op kan, heb geen micro-usb microfoon om te testen. Wie kan je daar mee blij maken? Leuk als 2e camera waar je geen audio van gebruikt, dat misschien dan weer wel. :) Misschien ben ik gewoon te verwend. :+
 
Het ging er eigenlijk om dat ik dan niks hoef te kopen ;)

Bovendien vind ik die 360 Camera's zelf super irritante beelden om naar te kijken dus dan zou ik dat niet willen doen

Dat is alleen leuk voor VR en dat heb ik niet
 
Je kan leuke dingen doen met 360, zoals die sphere. Ik vind alleen de kwaliteit van de 360 cams nog steeds ondermaats, vooral op een paar meter afstand is het blurry. En wat Twisty al zegt, leuk met een VR headset, anders kijk ik liever gewoon oldskool video.

Full Throttle Twisty, ik ga een filmpje opnemen met die ThiEye i30+ en wat mij betreft mag je 'm daarna hebben, als je maar de verzendkosten betaalt. Denk alleen niet dat er dus een externe microfoon op kan (zou dan een microfoon met micro-usb aansluiting moeten zijn én dan nog weet ik niet of de camera dat wel kan ondersteunen). Dan heb je 'm in elk geval voor een tweede kijkhoek.
 
Wat lief! :j *O*
Dan kan ik gaan afwisselen met beelden
Misschien van achter of ergens laag op de motor is wel leuk

Microfoon hoeft ook niet dat heb ik in principe al op die Firefly zitten
 
Dat is weer lekker sociaal :)

Toch wel een goed clubje zo.



Moet trouwens eigenlijk ook eens opzoek of er ergens van mij gejatte video's online staan.
Alleen geen idee hoe en waar te beginnen ;)
 
Ik kwam 1x een video van je tegen, toen je tegen een DHL-bus reed. Maar wellicht heb je die zelf opgegeven, aangezien je naam duidelijk in beeld stond.

Ik hoop morgen even tijd te vinden om die ThiEye te proberen op de motor en dan spreken we wel wat af om de boel op te sturen, FTT!
 
Laatst bewerkt:
Ik maak geen review, alleen een filmpje voor de beeldkwaliteit. Heb geen externe mic daarvoor en op de officiele site staat er niets over geschreven. De zender heb ik vooraf duidelijk te kennen gegeven dit niet te testen als het geen externe mic optie heeft. Their loss. Volgens mij kost ie 40 verkoop in China, dus ze verliezen er niets aan als ik 'm niet test. Mag jij 'm mooi gebruiken als 2e camera.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan