Ex-lessersrit april 2017

Ik zou me graag aan willen melden voor de 30e, thanks!
Ik kom uit De Bilt, dus als er nog anderen uit deze regio komen hoor ik dat graag.
 
Laatst bewerkt:
Byn124. Ik kom ook uit apeldoorn mischien afspreken bij kayersdijk shell pomp?zag dat er ook iemand komt uit arnhem?mischien daar ook afspreken?rijden we samen naar lelystad gr chrisace
 
Ik heb het idee dat ik een verouderde route heb verstuurd. De route was gemaakt op 2 april. Volgens mij heb ik die daarna nog aangepast...moet ik vanavond even nakijken.

Hoi Saabert, geen probleem. Als je de nieuwe mailt dan converteer ik deze wel weer... was een fluitje van een cent :+
 
Byn124. Ik kom ook uit apeldoorn mischien afspreken bij kayersdijk shell pomp?zag dat er ook iemand komt uit arnhem?mischien daar ook afspreken?rijden we samen naar lelystad gr chrisace

Shell Kayersdijk is wat mij betreft ook goed.

Laat maar weten wat het wordt.
 
@ThomK en @Hmmmike
Heb met @chriasace afgesproken bij de Shell Kayersdijk rond een uur of 0915.

Ik rij een zwarte thunderace met een zwart motorpak. Tot komende zondag!

edit: Typo
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ik voor a.s. zondag voor 25 personen reserveer. uit het tweede bericht van de 1e pagina van het topic kom ik op 11 personen voor de 30e. als ik zo het topic doorlees valt er hier een af en komt er daar een bij, waardoor het aantal deelnemers voor de 30e ruim boven de 15 komt. ik heb net een mail verstuurd met een reservering voor 25 personen. mocht het minder zijn, dan hebben we wat ruimte om onze motor-klere(n)zooi wat makkelijker kwijt te kunnen.
 
Kan ik me op de valreep nog aanmelden voor zondag?

Ik rij een CBR 600F3 en kom uit Apeldoorn. Heb gelezen dat er een aantal bij de Shell aan de Kayersdijk verzamelen. Ik zou ook wel mee willen rijden als dat kan :)
 
Starten we morgen om 10:30 uur of 11:00 uur?
In het 1e bericht staat nog 11 uur. Half uurtje van te voren aanwezig heb ik begrepen.

Tot morgen!
 
vertrektijd is toch wel uiterlijk 11.00u. aangezien het ongeveer 2 uur rijden is naar de lunchlokatie.

hoe eerder je er bent, hoe eerder we weg kunnen en hoe rustiger het tempo onderweg. op 16 april waren we even na 10.15 aanwezig en reden we na een kartonnen beker koffie weg. onderweg was het tempo goed te doen met 3 man...

ik probeer er rond 10 uur te zijn.

:]
 
Wij kunnen er helaas pas rond 10 voor 11 zijn. Het zou mooi zijn als jullie in ieder geval niet voor 11 uur weg zouden rijden!
Ik heb er zin in, zie jullie morgen.
 
De spreekwoordelijke "on my way".
Ja is rijkelijk aan de vroege kant maar binnendoor van Ehv naar Lelystad is toch wel even anders dan over de snelweg ;)
Zir jullie zo om ~10.30
 
voor degenen die via Amsterdam over A1-A6 naar Lelijkstad willen rijden: dat gaat niet, omdat 'ze' bezig zijn met de verbindingsweg A1-A6. wellicht kan je via Muiden en Muiderberg binnendoor sluipen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan