Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
inmiddels al vaak met de motor naar het werk gereden in EHV. HEEERLIJK overal lekker tussen door schieten haha. Helaas begint de VFR momenteel wat slechter te lopen. van de week maar eens nieuwe bougies er in stoppen en die carbs eens synchroniseren. Heb het idee dat ie onderin op 3 loopt.
 
Maandag ook nog even ruim 350km op de FJR erbij gezet.
Moest wat ophalen (kuipverbreders voor de FJR zelf) wat in de koffer paste dus keuze is dan snel gemaakt :D
 
Laatst bewerkt:
Just JK (Joris): van harte gefeliciteerd met je 42e verjaardag.

full
 
Nieuw op dit forum, so be gentle :Y

Zijn er mensen in de omgeving van Eindhoven die het leuk vinden om zo nu en dan een keer een ritje te doen? Of is hier een apart topic voor? :$
 
Nieuw op dit forum, so be gentle :Y

Zijn er mensen in de omgeving van Eindhoven die het leuk vinden om zo nu en dan een keer een ritje te doen? Of is hier een apart topic voor? :$


Hoi sparksnl (Stefan); welkom op dit Forum!

Het eerste groepsritje van dit seizoen moet er nog komen.
De klad lijkt er een beetje in te zitten.

Misschien moet er eens een dame voorop gaan rijden;
Wordt het vanzelf wat drukker met (mannelijke-) volgers. :X 8-)
 
Joris nog proficiat...

Sparksnl welkom hier...

Adjuh.......haha nou meerijden eerst maar weer eens ...ik kan nu nog niet rijden..16 mei stuk sleutelbeen verwijderd ...het gaat goed beter als verwacht maar druk erop zetten is nog pijnlijk dus nog rustig even afwachten..
Manlief afgelopen week aan liesbreuk geholpen dus zelfs achterop zitten zit er niet in...net nu het zo'n mooi weer is en ik zo'n zin heb om te rijden....dinsdag weer uitslag in Maastricht...daarna hopelijk weer tot eind augustus rust wat ziekenhuis betreft...

En nu de globale route van de vakantie zonder nog de extra rijdagen bij hotels ..we blijven overal namelijk 2 nachten behalve in zwarte woud en Oostenrijk..




Zin in....groetjes karin
 
dit is een goei topic voor ritjes
allleen veel drukke mensen :+

Haha ja daar lijkt het wel op. Echt druk wordt dit topic niet bezocht volgens mij? Naja, als er mensen zijn die een keer willen rijden houd ik me aanbevolen! Ik rijd over het algemeen rustig tot sportief. Zo nu en dan het gas open moet kunnen, maar het moet geen wedstrijd worden... :]
 
sparksnl welkom...

Zijn er hier mensen eventueel vrij vrijdag middag en hebben zin om mee ta gaan naar motoport in echt naar de opendag?

Ik heb als het goed is vrij die dag ( als de baas beetje vriendelijk is)
 
He nou mag ik nog niet rijden,maar toch 2 weken eerder,volgens de orthopeed mag ik over 2 weken gaan proberen of het kan.........yes...
Uitslag in Maastricht was weer stabiel,maar omdat ik meer kriebelhoest heb en mijn leverwaardes verhoogd zijn,nog voor onze motorvakantie weer terug komen 8 augustus uitslag weer...ach ja heb al gezegd wat de uitslag ook is we gaan toch op motorvakantie..

ik heb wel zin om binnenkort weer eens mee te rijden,te lang geleden inderdaad..


groetjes Karin
 
heheh ,ik voel die tramadol amper hahahaha,kom van de morfine af,maar wil toch nu op de tramadol blijven als mijn arthrose en zenuwpijnen het daar mee eens zijn dan,anders moet ik steeds een engelse verklaring aanvragen......geen zin........

En wat hebben ze precies gedaan nu bij je hand??
want kwam die ontsteking er te zitten?

toedeloe karin
 
sparksnl welkom...

Zijn er hier mensen eventueel vrij vrijdag middag en hebben zin om mee ta gaan naar motoport in echt naar de opendag?

Ik heb als het goed is vrij die dag ( als de baas beetje vriendelijk is)

Ik ben vrijdag vrij en was toevallig van plan om een stuk te gaan rijden. Is er nog iets spannends te doen daar? Leuke aanbiedingen of zo?
 
Ze hebben sowieso flinke kortingen daar (BTW vrij) meen ik. Maar sowieso met dat soort dagen en met dit soort weer is het altijd gezellig daar. :)
 
heheh ,ik voel die tramadol amper hahahaha,kom van de morfine af,maar wil toch nu op de tramadol blijven als mijn arthrose en zenuwpijnen het daar mee eens zijn dan,anders moet ik steeds een engelse verklaring aanvragen......geen zin........

En wat hebben ze precies gedaan nu bij je hand??
want kwam die ontsteking er te zitten?

toedeloe karin

ik wordt al waus van 2 maal 500mg paracetamol :P _O-
Maar er zat een GANGLION in de pols normaal groeit die boven op een ontstoken spier of zenuw mijne groeide vanuit tussen de botjes :X
dit gezwel van enkele centimeters kwam door overbelasting en door een motorongelukje 5 jaar geleden denkt de dokter.
6 jaar geleden mijn pols verbrijzeld en toen 15 weken gips gehad. daarna nooit last meer van gehad tot december 2015.
jaar mee rond gelopen en is steeds groter gaan groeien tot het niet meer handelbaar was :P
Hoop dat het nu weg blijft want heb een plexus verdoving gekregen en die deed best zeer :X

zetten ze je arm zenuwen/spieren onder stroom en verdoven ze vanuit je oksel :X
 
Laatst bewerkt:
Oohh plexus hihi tja bij mij hebben ze vanuit de nek dat gedaan ben naam zenuw vetgeten zodat hele rechterarm inclusief schouder verdoofd raakte.ze kon de zenuw niet meteen vinden drie maal opnieuw en stroom erop etc...ach ja je krijgt toch morfine dan dus...
En heb twee nee herstel 3 keer een sympaticus blokkade in mijn rug gehad dat was ietsje pijnlijker...maar ik kan wel wat hebben ....
Maar goed hopelijk kan je ook weer snel rijden..
Voor degenen die vrijdag gaan veel plezier..
 
Godver gister n heel banden apparaat open gesloopt omdat die niet meer werkte.. blijkt de draad in de stekker los te zijn geraakt :+ :+ maar we kunnen in elk geval weer bandjes wisselen :D
 
Ik ben vrijdag vrij en was toevallig van plan om een stuk te gaan rijden. Is er nog iets spannends te doen daar? Leuke aanbiedingen of zo?

Zoals ik het nu lees : race-kids opstapdag
gratis testbank
shoei personal fitting system
21 % korting op helmen en kleding
demo rijden op verschillende motoren

weet over een paar uur of ik vrij heb, ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan