Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Zoals ik het nu lees : race-kids opstapdag
gratis testbank
shoei personal fitting system
21 % korting op helmen en kleding
demo rijden op verschillende motoren

weet over een paar uur of ik vrij heb, ;)

Volgens mij is het meeste wat jij opnoemt op zaterdag. Op de facebook pagina lees ik het volgende:

Vrijdag 2 juni
van 09.00 - 18.00 uur:

- BTW vrij kleding en helmen
- Spectaculaire kortingen
- Exclusieve racemotoren
- Tot wel 70% outletkorting

Zaterdag 3 juni
van 10.00 - 17.00 uur:

-BTW vrij kleding en helmen
- Win een motor! - Spectaculaire kortingen
- Exclusieve racemotoren
- Tot wel 70% outletkorting
- Win een motor!
+ Shoei Personal Fitting system
+ Race Simulator
+ Race Kids opstapdag
+ Gratis Testbankrun
+ Eigen snackbar
+ Muziek
+ Demorijden
+ MotoBabes
+ Workshops en demonstraties van vele leveranciers
+ Springkussen
+ Motul Wheel of Fortune

Laat maar weten of je die kant op wilt gaan :)
 
haha had een beetje mis gekeken dan ,
ik wil er toch wel heen.

wil wel rond half 5 thuis zijn dus als het jou uitkomt rond 12 uur half 1 bij de mac afspreken?
 
Ik sluit me aan bij dit topic. Mijn naam is Jeroen, ik ben 20 jaar jong en woon in Mierlo.
Ik rijd een KTM Duke 390 en een Honda XL500R, en ga toevallig ook morgen naar Motoport Echt :)
 
welkom jeroen.
Ik ben vandaag met stefan al naar motoport echt geweest , was vandaag niet veel te beleven.
waren meer aan het voorbereiden voor morgen.

Hebben we een H2r in actie gezien, t is en blijft een beest van een motor.

Verder nog een klein ritje gedaan , was ondanks de hitte , toch mooi rijden.
 
Gelukkig wel, hopelijk komt daarmee ook het ouwelullen tempo een beetje omhoog :+

Maar welkom! En veel plezier voor de mensen die naar Echt gaan! Lekker binnendoor via Asten, Meijel en zo langs Roermond af zeker?
 
Welkom hier Jeroen ,van ook een mierlonaar die de gemiddelde leeftijd omhoog had gehaald....
Groetjes Karin
 
Goeiemorgen!

Gisteren weer een druk dagje gehad.
Eerst nog een minirondje op de brommer kunnen doen.
's middags naar de drakenbotenraces in Helmond geweest.
(Een zus en m'n (aanstaande-) schoondochter deden mee met team OBS het Hout.
's Avonds een luchtballonvaart gedaan met 2 broers, een zus en een zwager.
 
zo druk druk druk adjuh...........
ik mag van de fysio nog niet motorrijden,ik doe teveel anders gaan mijn banden dadelijk ontsteken en ben je verder van huis,de hechtingen binnenin moeten eerst nog genezen....jaaaaaaa pfffffff

Ik zie wel of ik dat volhoud hoor ik wil rijden...
probeer het nog 3 weken max vol te houden..
 
Toch maar niet naar Echt gegaan, ik zag dat mijn achterband op het canvas reed.. Nieuw bandje besteld dus, als die er op tijd op kan ga ik zaterdag naar Motoport Veldhoven, daar is dan het zelfde event als afgelopen zaterdag in Echt.
 
Echt is altijd wel een stuk gezelliger, Veldhoven ben ik al eens geweest en snap goed waarom die tent failliet is gegaan :Y
 
zo druk druk druk adjuh...........
ik mag van de fysio nog niet motorrijden,ik doe teveel anders gaan mijn banden dadelijk ontsteken en ben je verder van huis,de hechtingen binnenin moeten eerst nog genezen....jaaaaaaa pfffffff

Ik zie wel of ik dat volhoud hoor ik wil rijden...
probeer het nog 3 weken max vol te houden..

Hier ook :X
Ik wil dingen doen ipv thuis zitten :r
 
Echt is altijd wel een stuk gezelliger, Veldhoven ben ik al eens geweest en snap goed waarom die tent failliet is gegaan :Y

Voor mij lang geleden dat ik in veldhoven bij motoport ben geweest, toen was het volgends mij nog een Bmw dealer erbij.

Zover ik me herinner zijn ze naderhand nog yamaha dealer geweest en een keer failliet.
 
Aankomende weekend kan ik ook niet (verjaardag famillie), maar de weekenden daarna heb ik zeker wel ruimte. Ow, en ik heb ook wel zin in een wat langere rit, niet zozeer schhnell :)
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier interesse in 2 brembo cnc radial remklauwen.
Bevestegings diameter is 108mm (geschikt voor de meeste Japanse motoren)
Zijn in goede staat alleen bij de rechter klauw is er een beetje lak van het letter gedeelte.
Voor 400,-
2e1zz34.jpg

hvpbi1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, de nieuwe band ligt er inmiddels op.
Afgelopen weekend mijn motor op de dyno gehad bij Motoport in Veldhoven, 46.6pk op het achterwiel wat origineel 44pk hoort te zijn.
Wel bleek hij nog te arm afgesteld te staan. Morgen gaat die naar JTX Racing in Cuijk, daar krijgt die een grote beurt, een K&N filter en wordt er andere software op de ECU gezet. Ben benieuwd of dat nog iets van verschil maakt :)
rys60ho.jpg
 
Zo, de nieuwe band ligt er inmiddels op.
Afgelopen weekend mijn motor op de dyno gehad bij Motoport in Veldhoven, 46.6pk op het achterwiel wat origineel 44pk hoort te zijn.
Wel bleek hij nog te arm afgesteld te staan. Morgen gaat die naar JTX Racing in Cuijk, daar krijgt die een grote beurt, een K&N filter en wordt er andere software op de ECU gezet. Ben benieuwd of dat nog iets van verschil maakt :)
[afbeelding]


Denk ook wel dat je dit nog gaan merken.
Mischien niet kwa pk's , maar eerder kwa koppel en felheid.

Het blijft een gaaf apparaat om te zien de ktm.😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan