Motor-Forum

Select Forum

Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Ik weet het zeker......denk ik

Reg. datum:
06 aug. 2005
All I want for Christmas....

ninja-santa.jpg

Fijne Kerstdagen allemaal!
Rustig maar:........niets is onder controle.

Reg. datum:
06 aug. 2005
Goeiemorgen! :W

Iedereen de buik weer dik gegeten de afgelopen dagen?
Wist je, dat de meeste kilo's er niet aankomen tussen Kerst en Nieuwjaar; maar tussen Nieuwjaar en Kerst?!

Ben een paar dagen naar Antwerpen geweest met m'n schatjuh.
Gezellige sfeer daar; vooral 's avonds op de terrasjes.
Ondanks de kou erg veel motoren zien rijden daar!

btw: We krijgen dit deeltje niet meer vol dit jaar?! :N

GSX-R 750 K4

Reg. datum:
18 apr. 2010
Was gezellig in de badkuip vandaag... Auto voor mij werd geschept door een auto van rechts die door rood kwam gezeild met hoge snelheid, wat een klap... Dan gaat het ineens allemaal wel erg snel. :X

https://www.deweblogvanhe...el-in-de-badkuip-5-fotos/

Honda GL1500+Diligence zijspan

Reg. datum:
06 jun. 2001
Daar wordt ook echt belachelijk vaak door rood geknald met snelheden die daar niet eens zijn toegestaan. Ik snap dat niet. Het is geen overzichtelijk kruispunt wat niet druk is ofzo.

Reg. datum:
26 jul. 2015
quote:
Harley schreef op 31 december 2017 @ 11:08:
Daar wordt ook echt belachelijk vaak door rood geknald met snelheden die daar niet eens zijn toegestaan. Ik snap dat niet. Het is geen overzichtelijk kruispunt wat niet druk is ofzo.

Helaas is het in Helmond vaker raak met door rood rijden.Nu zijn de verkeerslichten ook steeds vaker enorm krap afgesteld en vaak maar heel kort op groen.
Maar ondanks dat,zijn er blijkbaar nog voldoende mensen waarvoor het rode licht niet blijkt te gelden.
Het blijft dus voor onszelf van belang,om enorm uit te kijken.

Hele fijne oud en nieuw gewenst *O*

Reg. datum:
06 aug. 2005
Fijne jaarwisseling allemaal!

GSX-R 750 K4

Reg. datum:
18 apr. 2010
Fijne jaarwisseling en alvast de beste wensen idd!

Reg. datum:
06 jun. 2001
Iedereen de beste wensen voor 2018!

Reg. datum:
30 sep. 2009
Allemaal een goed,geweldig,groots, maar vooral gezond 2018...🏍😚🍻
landen met motor geweest,engeland,schotland duitsland,belgie,luxemburg,zwitserland,liechtenstein,frankrijk,oostenrijk,zwitserland,italie,slovenie,tjechie..

Reg. datum:
06 aug. 2005
Ik wens jullie allen het allerbeste voor 2018.
En zoals Karin al zei; vooral gezond blijven/worden.

drunk.gif

Levens genieter!

Reg. datum:
15 aug. 2007
Vanuit hiero ook de beste wensen voor 2018 gewenst aan ieders.
dopey85 wijzigde dit bericht op maandag 01 januari 2018 23:35 (5%)
Faster, Faster faster ! Until the thrill of speed Overcome the fear of Death

Reg. datum:
18 mei. 2015
quote:
Juudje39 schreef op 31 december 2017 @ 13:32:

[...]

Helaas is het in Helmond vaker raak met door rood rijden.Nu zijn de verkeerslichten ook steeds vaker enorm krap afgesteld en vaak maar heel kort op groen.
Maar ondanks dat,zijn er blijkbaar nog voldoende mensen waarvoor het rode licht niet blijkt te gelden.
Het blijft dus voor onszelf van belang,om enorm uit te kijken.

Flitspalen hebben ze anders genoeg in Helmond.
Maar misschien is dat ook wel nodig daar om sommigen in het verkeer nog een beetje in de hand te houden.
Maar teveel stoplichten werkt averechts. (Daarom al de trent van rotondes in NL)
En te kort groen werkt ook averechts.
Er is nog niet zo lang een nieuw beleid in NL om verkeerslichten iets langer oranje te laten branden waardoor er minder door rood gereden wordt (en echt ook minder verkeers ongevallen plaatsvinden)
Daar waren in een aantal steden proeven mee gedaan en is nu een landelijke richtlijn die per gemeente al dan niet geheel gevolgd wordt.

Reg. datum:
26 jul. 2015
quote:
Hervelt schreef op 01 januari 2018 @ 15:59:

[...]

Flitspalen hebben ze anders genoeg in Helmond.
Maar misschien is dat ook wel nodig daar om sommigen in het verkeer nog een beetje in de hand te houden.
Maar teveel stoplichten werkt averechts. (Daarom al de trent van rotondes in NL)
En te kort groen werkt ook averechts.
Er is nog niet zo lang een nieuw beleid in NL om verkeerslichten iets langer oranje te laten branden waardoor er minder door rood gereden wordt (en echt ook minder verkeers ongevallen plaatsvinden)
Daar waren in een aantal steden proeven mee gedaan en is nu een landelijke richtlijn die per gemeente al dan niet geheel gevolgd wordt.

Allereerst hierbij iedereen nog een heel gezond,liefdevol en veilig 2018 :] gewenst.
En wat de verkeerslichten betreft : In Helmond zouden er intelligente stoplichten staan,hoewel ik daar nog weinig van gemerkt heb _O- .

Reg. datum:
06 aug. 2005
De Mat (Toon): van harte gefeliciteerd met je 66e verjaardag!

heinekeniv.jpg

GSX-R 750 K4

Reg. datum:
18 apr. 2010
Van harte gefeliciteerd! :)

Eerste Motor Kawasaki ER5

Reg. datum:
12 aug. 2017
Hallo allen,

Ik wil mijzelf graag even voorstellen in deze groep, aangezien ik sinds kort mijn motorrijbewijs heb gehaald en ook in de regio woon (Brandevoort, Helmond)!

Mijn Naam is Nico Akkerman, woon sinds 01-01-2017 in de Veste Brandevoort en heb sinds een maand mijn motorrijbewijs!

Ik ben nu in het bezit van 2 Kawasaki ER-5's. Deze heb ik vooral gekocht om te oefenen en 1 om aan te sleutelen. Alhoewel ik geen technische achtergrond heb, mag ik mijn vrije tijd graag sleutelen. Dit was eerst aan Saab's en nu dus aan motoren.

Ik kom natuurlijk ook regelmatig dingen tegen die nieuw zijn of die ik zelf niet kan. Groot obstakel nu is lassen. Maar daar kom ik later wel op terug.

Even een foto van mijn garage met op de voorgrond de bijna kale Kawa:

https://lh3.googleusercontent.com/paL2vw1XCrEsHoXN25TZy2HmQxj0z7PHDBoyn6IkjmZ2RJ5MeSFk8R-78yXUcWifCbuhWUy0FUKGLbw-YV3sS1WDib-eV9lwyGpXfZF85wuepJgkFV1Lau5fBt35QDwFAluprNYybL-2QQg9OmlEn7PKsTnGrfBDKA6XqFbkqSX7EXZPoMph3wov_rXCQI_q91X2w2IaxWWS1RmrcR6Z-uBkjb5MuQCs5rQ6ZZ3LoXujVZ9s4SZIk1k8goJvTYpTPYbC0VKs_URPhmFcii-s9pM9TLRUc7qViARDrziyapR7XuZGJYIbNq_G6rov13MGiiinDB4kv7XDHd7ccHNg4FKjvuRMsCqfoubnipyJXlwvqSxAAa9KLmAugJTF30Z4mCs66zKbX_DfNZl5YwC_gDRVyBdeHgBF9hwLqLhTC4j6QjVgq4HGQJyqCeiTBMMRnWAETZHA7UuA6G7c2OaTRyRk6nlp-0Kzg3wxC1clivnieXL3diSSNgBArq5Q_1VctU3kxoJKEW1PADFgCOsbZJ2XsRmjfpZaMMWFoulFdImqUdUg0kvGSSnCSpicCOr3Ie303LJXvGreNDCWpInSBrZTg2UqLLVn7MVlrg=w2032-h1524-no

Reg. datum:
06 aug. 2005
quote:
MotoNico77 schreef op 06 januari 2018 @ 21:56:
Hallo allen,

Ik wil mijzelf graag even voorstellen in deze groep, aangezien ik sinds kort mijn motorrijbewijs heb gehaald en ook in de regio woon (Brandevoort, Helmond)!

Mijn Naam is Nico Akkerman, woon sinds 01-01-2017 in de Veste Brandevoort en heb sinds een maand mijn motorrijbewijs!

Ik ben nu in het bezit van 2 Kawasaki ER-5's. Deze heb ik vooral gekocht om te oefenen en 1 om aan te sleutelen. Alhoewel ik geen technische achtergrond heb, mag ik mijn vrije tijd graag sleutelen. Dit was eerst aan Saab's en nu dus aan motoren.

Ik kom natuurlijk ook regelmatig dingen tegen die nieuw zijn of die ik zelf niet kan. Groot obstakel nu is lassen. Maar daar kom ik later wel op terug.

Even een foto van mijn garage met op de voorgrond de bijna kale Kawa:

Hoi Nico; welkom op dit topic. :t

Is niet verkeerd; meteen 2 motoren in de garage!
Bij mij staat er slechts één motor in de garage; en dat vindt mijn vrouw al méér als genoeg! :X

Overigens; weet niet hoe het bij jou is; maar ik zie in jouw post geen foto......

Reg. datum:
06 jun. 2001
allereerst welkom, ik zie inderdaad ook geen foto. En twee dezelfde waarvan 1 om te leren sleutelen is leuk en handig, je kunt altijd kijken hoe het zat ;)

Reg. datum:
06 aug. 2006
Allereerst nog beste wensen toegewenst aan iedereen.
Nog iemand goeie voornemens?

Mijn goeie voornemen was om goed te starten met het winnen van de oudejaarsloterij. Helaas ook dit jaar weer niet van gekomen.Zal ik dan toch moeten werken tot ik sterf?

Net effe wezen knallen met de auto en het weer is zo mooi dat ik dadelijk ook effe de motor aanzwengel....benieuwd of-ie nog start. :]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

Reg. datum:
20 nov. 2016
hoi hellemonders,
na een hele poos afwezig te zijn geweest,ben ik weer back op de site.
ben nog even aan het over wegen welke motor ik nu ga kopen .
heb zo n jaar of 4 geen motor meer gehad.
nu op zoek naar een woon/werk fietske.

ik houd dit topic dus weer in de gaten.

grts ,fijne zondaggg

Reg. datum:
06 jun. 2001
leuke suzuki bandit ofzo ?

Reg. datum:
20 nov. 2016
zat meer aan een 690 duke,of cb 650, mt 07,gsx s 750,ofzo te denken.
moet ff wat passen en proefrijden,ben wat aan de lange kant ,1.94m.
maar gaat allemaal goed komen.
Ruud-1968 wijzigde dit bericht op zondag 07 januari 2018 16:01 (42%)

No victory without a battle

Reg. datum:
17 jun. 2012
quote:
Ruud-1968 schreef op 07 januari 2018 @ 15:51:

690 duke is wel een hele leuke motor ja.
KTM 380exc'99 / fireblade 900rr'97 / fireblade 1000rr'07 / r6 circuit'05 /Gsx -r 600'06 /r1 '11

GSX-R 750 K4

Reg. datum:
18 apr. 2010
quote:
Ruud-1968 schreef op 07 januari 2018 @ 15:51:

Duke is een hele leuke motor, en hoog, maar onderhoudgevoelig. :)
CB, MT07, nieuwe GSX reeks is allemaal erg aan de kleine voor iemand met 1.94m.

Reg. datum:
17 mei. 2015
Z1000 ( of de nieuwe z900 ) zijn hele fijne brommers!

Mocht je nog een casual pak zoeken van goede kwaliteit ( john doe broek en alpinestars jas ) houd ik me aanbevolen :+ heb t nieuw gekocht en na n maand weer supersport gegaan ( en alleen met leer gereden )

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.