Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
is banden opleggen morgen ook te dsoen bij jouw harley ?

heb eigenlijhk een nieuwe voorband nodig pilot road voor mijn vfr :X

geen succes gisterfen in de stroomende regen uiit luxemburg gekomen en 2 keer bijna tegen de vangrail gezwabbert :X
 
is banden opleggen morgen ook te dsoen bij jouw harley ?

heb eigenlijhk een nieuwe voorband nodig pilot road voor mijn vfr :X

geen succes gisterfen in de stroomende regen uiit luxemburg gekomen en 2 keer bijna tegen de vangrail gezwabbert :X
Nee morgen is de werkplaats zelf gesloten. Maar alle banden welke morgen besteld/betaald worden geld wel nog eens 10% korting op onze toch al lage prijzen. als je morgen dan evt je voorwiel los afgeeft kan hij woensdag einde van de dag weer voor je klaarliggen !
 
Nee morgen is de werkplaats zelf gesloten. Maar alle banden welke morgen besteld/betaald worden geld wel nog eens 10% korting op onze toch al lage prijzen. als je morgen dan evt je voorwiel los afgeeft kan hij woensdag einde van de dag weer voor je klaarliggen !


MMMM Zonde maar ja dan denk ik dat ik toch echt nog op de slijtnokken een weekendje duitsland doe :P
Los leveren is geen optie voor mijn ;)

zit te twijfelen of weer pilot road 4 gt bandje of pilot road 5
of toch een keertje plot powers ct2 er onder gooi.

Maar ja met regen enzo zal de road versie beter zijn :+
 
moet morgen anders even kijken, ales het alleen voorband is dan kunnen we die deze wek nog wel inplannen denk ik. (ondanks dat het ERUG druk is)
 
moet morgen anders even kijken, ales het alleen voorband is dan kunnen we die deze wek nog wel inplannen denk ik. (ondanks dat het ERUG druk is)
dat zou helemaal top zijn :} :} :}

Maar heb je dit soort banden op voorraad van michelin 120/70/r17 ? :P

en ja alleen voorband :P
Achterband zou nog makkelijker zijn voor jullie is 4 boutjes loshalen met een enkele brug :+ _O-
Maar ja voor is gewoon geheel op |(
 
Laatst bewerkt:
Nee 1 dag levertijd vandaar dat ik hem woensdag pas binnen heb wegens niet verzenden tijdens pasen.
 
markprinsen (Mark): van harte gefeliciteerd met je 33e verjaardag!

full
 
Poeh ey aan dit weer was iedereen wel aan toe.

Lekker hele dag met de duc weg geweest , opa en oma niveau was weer zeer aanwezig op de weg maar dan kon de pret niet drukken.
Over 2 weken weekendje eiffel.
Nog meer mensen wezen rijden vandaag?
 
Oww Yeah... Lekker chillen languit op de bank na een lange rit. Heerlijk weer :]
- Binnendoor Limburg tot mergellandroute
- Halve Mergellandroute tot Aachen
- Onderlangs Aachen richting Heimbach, daarna Monschau en Eupen
- Tweede helft Mergellandroute
- Snelweg naar huis (was donker).

Ben net een half uurtje binnen.

Gaat er morgen nog gereden worden om 11:00? Ik heb wel zin in een klein ritje.
 
Het was idd heerlijk, prachtdag! Helaas moeten werken en om nu na bijna 60 uur op de gixxer te stappen vond ik wat link persoonlijk. :+ Misschien dat ik zo nog even snel een rondje ga doen, maar vanmiddag moet ik nog weg helaas. Vorig weekend was het weer een stuk minder en zelfs nog regen gehad, best jammer. :/
 
Laatst bewerkt:
Ik zal straks eens kijken of emveetje wil starten. Dan ben ik om 11.00h bij de mac.
 
En weer terug van een leuk ritje; voor mij 160 km om te beginnen.... :]
Moet nog conditie opbouwen; paar kleine krampjes onderweg.
Bart: weer bedankt voor het voorrijden; was leuk; zelfs zonder stukkie off-road!
 
Was weer gezellig mannen. Tot volgende keer.Voor de statistieken... 1 op 13. En 3x gestart en 3x gelopen. Viva Italia! :+
 
Zaterdag was inderdaad prachtig. Ook even lekker wat km's gemaakt met zijn 2tjes. En daarna lekker in de korte broek in de tuin gehangen. Laat die zomer maar komen!

Hopelijk morgen droog, met de motor naar het werk. Collega met een groep 's middags ophalen, die gaat met pensioen. Gelukkig hebben we een nieuwe motorrijder er voor terug gekregen op de afdeling _O-
 
Heeft er iemand een leuke motor route van rond de 300 km? Liefst richting Duitsland en startpunt hier in de buurt. Alvast bedankt!
 
Een leuke route van 300km met daarin een stuk Eifel en Ardennen is snel gemaakt.
Maar als je hier in de buurt wil beginnen dan is het eerste stuk vrij saai.
Wij kiezen er meestal voor om naar Aken te gassen en dan pas verder binnendoor.
Route voor TT of Garmin?
 
Terug
Bovenaan Onderaan