Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Hoi allemaal, ik kom even digitaal zwaaien en mijzelf melden als AVD-lesser in Helmond!
Ik kijk er naar uit om mijn lessen af te ronden en in het "wild" te kunnen rijden zonder instructeur.
 
Aankomende zondag is het weer Truckersday Stiphout, waarbij er met gehandicapten mensen in een vrachtwagen een ritje gemaakt wordt. De meeste uit de regio kennen de stoet vast wel
Nu zijn er een aantal motor begeleiders uitgevallen waardoor ze begeleiding tekort komen. Zitten er hier misschien mensen die As zondag van +/- 9:00 tot 13:00 met de motor de route willen begeleiden ?
Je moet hiervoor wel een (online) E-cursusje volgen zodat je weet wat een verkeersregelaar wel en niet mag ;)
Aanmelden kan via info@truckersdaystiphout.nl

Ikzelf kan helaas niet want heb dan een soortgelijke rit (http://www.savelbergrun.nl/) met het zijspan in Koningslust waar we 's middag na 14:00 pas klaar zijn :(



Euuhm maar wat houd dat dan precies in Harley?
wat wordt er van je verwacht of wat moet je doen??
 
Dat klinkt wel ontzettend gaaf Harley, ik kan helaas niet komende zondag! Maar misschien wel iets voor volgend jaar, ga ik eens in de gaten houden :)
Ik ben opgegroeid in Valkenswaard, daar organiseren ze elk jaar de Truck Run, beetje hetzelfde idee. Mooie evenementen!

Edit:

Ik zie trouwens dat ik me hier nooit echt heb voorgesteld, terwijl ik toch al een aardige tijd af en toe wat mee lees.
Mijn naam is Bram, 28 jaar en heb van 2014 t/m 2017 in Helmond gewoond. Afgelopen november een huis gekocht in Aarle-Rixtel, dus dit topic is voor mij nog dichtbij genoeg. Mijn huidige motor is een V-Strom DL650 uit 2007. Misschien een beetje verkeerde keus, want met deze machine ben ik er achter gekomen dat ik best een fan ben van zandpaadjes, en daar is ie net niet geschikt genoeg voor. Toch is het een heel fijn ding en ben ik van plan 'm de komende tijd aan te houden, tenzij zich er natuurlijk ooit een extreem buitenkansje met prima inruilvoorwaarden voordoet :+
 
Laatst bewerkt:
Had hem ook op de motor rijders helmond en omstreken pagina van facebook gezet.
Ze komen er ook deze week pas bij mij mee. Maar de Savelbergrun rijd ik al sinds de allereerste keer dus dat blijf ik ook doen.
 
@Martijn137: geloof dat ik je gespot heb vandaag. 1e voor het stoplicht voor rechtdoor Helmond in vanuit A-R. Of een dubbelganger met zo'n Kawa rond 17.45u :)

Ben trouwens ook nieuw hier. Nog aan het lessen dus nog even geduld opbrengen.

zou goed kunnen dat ik het was *D
is wel een van mijn routes naar huis vanaf mijn werk, en de tijd zou ook nog kunnen :P :]

lees het nu pas ;(
 
Laatst bewerkt:
Etc (Edwin): van harte gefeliciteerd met je 37e verjaardag!


full
 
Motorritje binnenkort
Wat denken jullie er van? Komend weekend kan ik niet (23 en 24 Juni), maar het weekend daarna (30 Juni en 1 Juli) kan ik. Hoeft van mij geen lange rit te zijn. Wie heeft er zin en wanneer kan je.

En verder... ff blij met rustdag :z .

Heb de afgelopen 3 dagen 1300km het grootste deel binnendoor gereden :] . Een neef van met ging trouwen in Meudon (woont & werkt hij), dus ik dacht "daar hoort een motorritje bij".

- Helmond naar Reims
- Reims naar Meudon (Parijs)
- Meudon naar Helmond

35552123_10216780932060397_8481953298792841216_n.jpg

35425282_10216780931060372_6834670827804295168_o.jpg


Was erg leuk, wel vermoeiend.
 
Laatst bewerkt:
Motorritje binnenkort
Wat denken jullie er van? Komend weekend kan ik niet (23 en 24 Juni), maar het weekend daarna (30 Juni en 1 Juli) kan ik. Hoeft van mij geen lange rit te zijn. Wie heeft er zin en wanneer kan je.

En verder... ff blij met rustdag :z .

Heb de afgelopen 3 dagen 1300km het grootste deel binnendoor gereden :] . Een neef van met ging trouwen in Meudon (woont & werkt hij), dus ik dacht "daar hoort een motorritje bij".

- Helmond naar Reims
- Reims naar Meudon (Parijs)
- Meudon naar Helmond

[afbeelding]
[afbeelding]

Was erg leuk, wel vermoeiend.


Tt assen en wish outdoor , voor mij gaat t dat weekend niet worden.
 
Motorritje binnenkort
Wat denken jullie er van? Komend weekend kan ik niet (23 en 24 Juni), maar het weekend daarna (30 Juni en 1 Juli) kan ik. Hoeft van mij geen lange rit te zijn. Wie heeft er zin en wanneer kan je.

En verder... ff blij met rustdag :z .

Heb de afgelopen 3 dagen 1300km het grootste deel binnendoor gereden :] . Een neef van met ging trouwen in Meudon (woont & werkt hij), dus ik dacht "daar hoort een motorritje bij".

- Helmond naar Reims
- Reims naar Meudon (Parijs)
- Meudon naar Helmond

[afbeelding]
[afbeelding]

Was erg leuk, wel vermoeiend.

Leuk rond ritje ;)

het weekend van 30 juni heb ik nog niks, laat maar weten wat je van plan bent dan haak ik graag aan :)
 
Vandaag hebben we een jarige en gisteren hebben we er helaas eentje gemist;

Gisteren was johanH (Johan); excuses Johan en alsnog gefeliciteerd!
Vandaag is Decipher (Jos)jarig; beste Jos; ook jij nog gefeliciteerd!

full
 
ga zondag misschien weer naar de crossbaan. Travis heeft afgelopen week voor het eerst (eindelijk) eens zijn crosser geprobeerd.


Dat ging veel beter dan verwacht en hij heeft de smaak te pakken. nu nog een grote maar dat gaat voor zondag niet meer lukken helaas, moet dus even kijken of we gaan crossen of niet.
 
Laatst bewerkt:
Voorstel voor aanstaande Zondag:
Verzamelen: 11:00 hr

Mogelijke routes:
- Helmond richting Oosten, richting Arcen, Siebengewald en klein stukje Duitsland.
- Helmond richting Zuiden, Veel doorgaande wegen tot Maasbracht en binnendoor vandaaruit (deze route kan heel lang gemaakt worden)
- Helmond richting ZuidWest. Valkenswaard en verder.


Laat weten of je komt, en welke route de voorkeur heeft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan