Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
olla!!

sow das al ff geleden dat ik hier ben geweest :D


Ik zie dat de ouwe garde nog steeds hier rond zwerft haha.
Ben al een hele lange tijd niet meer hier aanwezig geweest.
Inmiddels weer thuis wonend al een jaar of 3inmiddels denk ik zo.. veel bezig met de Opel om die te restuareren/ombouwen voor straat/trackdays te rijden.

En nog groter nieuws, sinds vorige week maandag ben ik tevens ook ZZP'er geworden en heb ook mn eige pand.

MadeByMade

Genaamd en wat ik dan doe? Nou oldtimers restuareren, klein onderhoud aan auto's en custom werk tevens ook motoren.

Althans dit is de bedoeling dat, dit de werkzaamheden worden en dan voornamelijk restuaratie werk.


De honda vfr heb ik ook nog steeds, inmiddels ook aardig wat km's mee gereden en een hele hoop lol gehad, ook aantal bijna plat rij momenten gehad (medio oktober vorigjaar) in 1 week tijd ben ik 5x bijna van de motor af gereden door automobilisten of vrachtwagen chaufeurs.. dus ik was er daarna wel klaar mee.


Inmiddels ook weer aan de meid een geringe tijd en ja die vind motor rijden ook wel mooi.. althans achterop zitten. Zelf rijden zit er helaas niet in, al eens voorgesteld dat ik dr rbw wel zou betalen maar dat mocht niet baten.

Dus.... de vfr zal weer aangepast worden, ben deze stijl waar die nu in gemaakt is ook wel weer beetje beu haha.
nou scheelt het wel dat ik dus nog zowat een halve vfr heb liggen die dus mooi kan gebruiken om wat spul op maat te maken en zodra dat allemaal gedaan is hoef ik het alleen maar over te schroeven dus kan voorlopig nog lekker blijven rijden.




Tenzij er iemand hier geinterresseerd is in een honda vfr 750?? haha




nou inmiddels weer te veel getypt maar goed, ik zal wel weer eens wat vaker komen kijken hiero en mn gezicht laten zien met evte ritjes.

groetjess
 
Laatst bewerkt:
Welkom terug
Morgen ritje iemand mijn vfr heeft te lang stil gestaan tijd om hem eens aan te slingeren

Goeiemorgen.
Ook vandaag geen ritje voor mij, Ivo.
Zodadelijk oldtimers kijken op de Markt hier in Deurne. Ooit wil ik een MG-B of Spitfire aanschaffen. Vanmiddag met familie naar de coverband Tribune to the Cats in het openluchttheater in Mariahout.
 
ik ben om 9 uur gaan rijden met het idee luxemburg :P
Naar 35 m in binnendoor rijden kwam het zweet over me ogen rollend dus rehts omkeer gedaan binnen door terug:P
toch 150 kmter bekant gereden nu maar weer relax rustig de zondag overleven buiten met formule 1 op tv

Was veels te warm vondt ik
 
Zag hem net ook en inderdaad flink klap geweest is weinig over van de motor. Sterkte aan de nabestaanden.
 
EstefanoZip (Estefano): van harte gefeliciteerd met je 27e verjaardag!

full
 
Goeiemorgen!

Zit midden in mijn vakantie en heb slechts 1 minirondje gedaan.
Ga de 1000 km niet aantikken dit seizoen...
Zijn hier nog dappere dodo's die wel rijden met deze temperaturen?

full
 
ik ben gisteren rond 12 uur even gaan rijden, was goed te doen eigenlijk.
vandaag "verplicht" met de auto naar het werk omdat 2,5m steigerplanken niet zo handig op te halen zijn met de motor :+

de rest van de week wil ik wel gewoon op de motor naar het werk gaan :]
 
Goeiemorgen!

Zit midden in mijn vakantie en heb slechts 1 minirondje gedaan.
Ga de 1000 km niet aantikken dit seizoen...
Zijn hier nog dappere dodo's die wel rijden met deze temperaturen?

[afbeelding]

Gister avond 210 km gereden , he tf is gelukkig rustig op de weg , dus blijf t lekker in beweging en dan valt de hitte nog wel mee.
Maar zodra je bij een stoplicht stilstaat begint het te druppen haha
 
De 1e 1000km deze week zitten we alweer op. Maar op het zijspan wil ik wel eens geen jas aandoen... Ook niet altijd slim vanwege verbrandingsgevaar met deze temperaturen :(
 
Goeiemorgen!

Zit midden in mijn vakantie en heb slechts 1 minirondje gedaan.
Ga de 1000 km niet aantikken dit seizoen...
Zijn hier nog dappere dodo's die wel rijden met deze temperaturen?

[afbeelding]

Hoezo dit seizoen niet meer ??
Het is nog juli :Y !
Ik heb gisteren (maandag dus) en vandaag gereden.
Gisteren was helaas bijna niet te doen s'middags (rond 5 uur).
Kreeg mijn motorpak zowat niet meer uit .....
Vandaag ging dat stukken beter :] .
En morgen zien we wel weer ....
 
Pro tip: lang ondergoed of een soort thermoondergoed aan doen met warmer weer, dan plakt het niet aan je huid. :)

Maar idd, zelfs ik heb na het weekend weg niet meer gereden, mij te warm. :P
 
Pro tip: lang ondergoed of een soort thermoondergoed aan doen met warmer weer, dan plakt het niet aan je huid. :)

Maar idd, zelfs ik heb na het weekend weg niet meer gereden, mij te warm. :P

te warm?
vanochtend was het 17°C, ik had zelfs de "tocht ritsen" van mijn jas dicht :P
vanmiddag naar huis zal het wel anders zijn :$ -O-
 
Laatst bewerkt:
vanochtend tussen 10:00 en 12:00 uur een klein rondje van ca. 100 km gedaan. Ff. stilstaan voor een stoplicht was niet prettig. Paar keer in een snelle bocht naar rechts leek de motor achter wat weg te glijden. Werd daar erg onzeker van en ff gestopt, om te kijken of de band hard genoeg was, of dat er 'iets' op de band zat. Niks kunnen vinden. Of is het asfalt hier en daar aan het smelten?! Thuisgekomen, was het een heel gevecht, om uit het pak te komen....
 
Met deze temperaturen rijd ik eigenlijk alleen nog maar 's ochtends vroeg in de weekenden. Rond 9:30 van huis en doorgaans rond 12:00 weer terug. Het is me echt veel te warm om in een leren pak op de motor te zitten.

Heb je ook het asfalt bekeken in de bocht(en)? Smeltend asfalt zou inderdaad goed kunnen. Diverse gemeenten hebben de afgelopen dagen zout gestrooid om dit tegen te gaan (BRON).

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik geen idee hebt hoe je motor hierop reageert. Ik heb deze (aanhoudende) temperaturen nog niet meegemaakt in de tijd (3 jaar) dat ik motor rijd :)
 
Goeiemorgen!

Zit midden in mijn vakantie en heb slechts 1 minirondje gedaan.
Ga de 1000 km niet aantikken dit seizoen...
Zijn hier nog dappere dodo's die wel rijden met deze temperaturen?

[afbeelding]

Dappere dodo meld zich :] .

Ik heb 16 juli mijn rijbewijs gehaald en de 24e juli motor gekocht, 25e juli mijn motor opgehaald. Dus sinds die dag dagelijks gereden. Woon-werk verkeer, 's avonds een paar keer op de motor naar een terrasje/restaurant en in de weekenden wat ritten met vrienden van de ene ijswinkel naar de andere :Y . :+

Bevalt prima, ondanks het weer!
 
Alweer een hele tijd geleden dat ik op motor-forum heb gekeken.
De Z is inmiddels vervangen voor een R6 en heb er binnen 3 weken alweer iets meer dan 6000 km bijgezet. Ik ben op bezoek geweest bij mijn broertje in Cluj en zijn samen door Roemenië gereden. Helaas de Transalpina en Transfăgărășan niet kunnen doen omdat het daar -10 was en flink stormde.
In Roemenië meteen de motor over laten spuiten aangezien de vorige eigenaar dit zelf had gedaan en er echt totaal niet uitzag.
Voor de geïnteresseerde staan hier wat foto's;
 
Terug
Bovenaan Onderaan