Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
meiling (Marieke): van harte gefeliciteerd met je 35e verjaardag!

full
 
proficiat Marieke

edit: poeh hoop dit ook nooit mee te maken zeg.. Vooral niet omdat mn viffer niet meer origineel is en er een hooop uren in zitten.. BTW die bestuurder zit wel lekker in die auto denk ik zo... haha
 
Laatst bewerkt:
ooh sorry Marieke alsnog proficiat..................

enuh adjuh ik weet dat van zonder kopeling,in motogp doen ze dat ook,maar is toch niet zo geod voor je koppelingsplaten.............dus ik doe gewoon ouderwets handwerk hahahaha.
vandaag nog even ritje gemaakt het was heerlijk...
 
Denk dat het zelfs beter is voor de platen (mits goed uitgevoerd natuurlijk). Bij het koppelen slippen de platen altijd en dat geeft slijtage....
 
Buiten t feit dat ik altijd met quickshifter rijd gebruik op geeneen motor de koppeling met opschakelen. Als je daar n beetje handig in bent dan rijdt dat veel soepeler
 
Zo eerste nieuwe bandje is alweer een feit :P
WP_20170317_18_46_43_Pro-Custom.jpg

WP_20170317_18_47_03_Pro-Medium-800x450.jpg

Sue me, BS T30 Evo onder een Gixxer 750 :+ Weinig zin om iedere 8dkm een achterbandje te wisselen (4 nieuwe achterbanden per jaar) :X
 
Laatst bewerkt:
Doe toch maar "sue me" anders wordt je genaaid ;-)
Ik heb trouwens gewoon MPR3 onder de MV liggen. Die Pirelli's gingen amper 5000km mee. Duur geintje.
 
Lol, thnx :+

En dat geloof ik best. Hoewel een MPR3 meer een tourband is en deze waat sportiever schijnt, is dat wel een handigere keuze idd. Die BT016 hypersport is een kilometer of 8k meegegaan denk ik.
 
ik heb met de soes toen bijna 10k gehaald met de BT016. Overigens was ie toen in het midden wel echt op..

Waarom voor de BT016 gekozen en niet bijv de nieuwere S21? Denk dat dat mijn volgende set bandjes word.. Nu ligt er Dunlop op, tot nu toe wel tevreden maar ik vond toen de BT016 wel echt super fijn. Maar de S21 is veel verder door ontwikkeld, aangezien ik niet echt circuit ga rijden maar wel van door rijden hou en ja Nederland kennent wil het nogal eens regenen wil ik toch wel graag grip hebben. Van de S21 zeggen ze dat deze ook goed grip geeft in de regen.
 
Mijn BT016's hadden hetzelfde, voor begint ook al iets. :)

Maar voor lag ie er al bijna nieuw op. Achter is nu de T30 Evo gekomen. ;)
 
Uitlaatje erop gebeund, miste zelf helft van mijn doppenset, en radiator moest eraf om hele uitlaatsysteem te plaatsen, Dus Harvey maar even opgezocht vandaag
 
Gave set, dat zal lekker klinken!

O mocht het stelletje uit Deurne meekijken hier die ik vandaag in Weesp tegen ben gekomen, was leuk jullie te ontmoeten. ;)
2017-03-25-12.43.06-Medium-800x450.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik hou het lekker op de standaard uitlaat, dan kan ik in iedergeval overal rijden zonder problemen :)

Ben wat laat begonnen met motorrijden dit jaar, begin Maart had ik wintersport dus dit weekend de FJR aangeslingerd (CBF heb ik woonwerk gereden). Starten van de FJR ging trouwens wel erg moeilijk, beetje gas bijgeven en bij de 5e of 6e keer starten (6 a 7 seconden rond per poging) liep hij. Even kort veel uitlaatgassen maar rest van de dag heeft hij zich voorbeeldig gedragen.

Moet ik me hier zorgen om maken? Is dit schadelijk?

Verder heerlijk ritje gemaakt, van Helmond, Valkenswaard, Poppel naar Breda en Papendrecht. Vervolgens van Kinderdijk tot aan Nijmegen alleen maar dijkjes gereden en weer terug naar huis. Lekker :)
 
Sommige motoren lijken daar meer last van te hebben, heb ik het idee...

De mijne heb ik twee weken geleden een keer gestart omdat ik ineens dacht: Fuck, dat ding heeft sinds begin september niet meer gelopen! Niet eens aan een lader... contact aan, even 5 seconden starten met dodemans voor de olie, knop om en direct lopen zonder problemen. Geen forte bij de benzine of niets...
 
Vanmiddag spontaan een half dagje vrij genomen en m'n brommer uit z'n winterslaap gehaald. Aanvankelijk wilde de headset geen verbinding maken met de Tomtom. Uiteindelijk toch gelukt. Rijdt niet fijn zonder geluid en de hele tijd op het scherm loeren. De route van Gijs gereden over de dijkjes tussen Lithoijen naar Ravenstijn. Moest wel weer wennen na zo'n lange winterstop. Regelmatig last van kramp in mijn rechterhand en linkerbeen. Ach; het begin is gemaakt en heb flink genoten.
 
hee dat klinkt goed Ad! Die krampjes gaan wel weer weg haha heb het ook gehad in het begin. Word dus tijd om binnekort een ritje te plannen.!! Misschien kunnen we a.s. zondag wel ritje doen??

Ik zeg, wie is er in voor een ritje a.s. zondag??
 
Avond! :W

Bij Motoport hebben ze op dit moment een actie, waarbij je een proefrit van een volle dag kunt winnen op een Kawasaki Z650 of een Z900. klik

Heb ik toch maar ff ingeschreven voor een dagje Z900.
 
Terug
Bovenaan Onderaan