Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe is het weer in Kaapstad?

Wil je het echt weten of een sociaal wenselijk antwoord ;-) ?
Het weer is daar heerlijk. Perfect bikersweer.
Misschien zelfs wel een beetje té droog. Kaapstad heeft nog voor ong 100 dagen leidingwater voor de stad. Als het niet snel gaat regenen daar, staan ze letterlijk op een droogje...
 
Ziet er weer goed uit Jos.
Je hebt een indrukwekkend archief. ;)
Cor,wat betreft je nieuwe suzuki aanwinst . Ik heb nog ff gelezen hoe ze de zij-standaard bij suzuki testen,nou die valt nooit om hoor.
full
 
Wil je het echt weten of een sociaal wenselijk antwoord ;-) ?
Het weer is daar heerlijk. Perfect bikersweer.
Misschien zelfs wel een beetje té droog. Kaapstad heeft nog voor ong 100 dagen leidingwater voor de stad. Als het niet snel gaat regenen daar, staan ze letterlijk op een droogje...

Sociaal wenselijk doe ik niet aan.
Zeg maar gewoon waar het op staat. Dan weet je ook wat je aan elkaar hebt ;)

En ja, ik was heel benieuwd. Zeker met dat takkeweer hier.
 
Cor,wat betreft je nieuwe suzuki aanwinst . Ik heb nog ff gelezen hoe ze de zij-standaard bij suzuki testen,nou die valt nooit om hoor.
[afbeelding]


_O- _O-

Dan is er met die middenbok van mij nog heel veel mogelijk op zo'n Bandit.

Dank je dat je me van die slopende onzekerheid verlost hebt Jos.

Binnenkort maar eens wat baklever/-bloedworst in de pan doen hier.
Trouwens, geen interesse om dicht bij je kleinkinderen te gaan wonen? ;)
 
_O- _O-

Dan is er met die middenbok van mij nog heel veel mogelijk op zo'n Bandit.

Dank je dat je me van die slopende onzekerheid verlost hebt Jos.

Binnenkort maar eens wat baklever/-bloedworst in de pan doen hier.
Trouwens, geen interesse om dicht bij je kleinkinderen te gaan wonen? ;)
haha Cor nee nog ff van de rust genieten,trouwens nog interesse om naar Bonamassa te gaan?
 
Ja, heel veel zelfs Jos.
Maar ik vind €120,00 behoorlijk aan de prijs.
gaan we binnenkort eens ff over praten,moet toch wel ergens een subsidiepotje te vinden zijn in dit economisch aan de ,,topstaand,, land ,volgens de aankomende regerings- lijers?
 
Laatst bewerkt:
Sociaal wenselijk doe ik niet aan.
Zeg maar gewoon waar het op staat. Dan weet je ook wat je aan elkaar hebt ;)

En ja, ik was heel benieuwd. Zeker met dat takkeweer hier.

Nou, dat dus. Prachtig weer daar, elke dag weer! Weer om elke avond tot laat buiten te zijn. Om je fles wijn leeg te drinken... Om in het weekend te hiken in de bergen. Om naar de zonsondergang te gaan op het strand en daar nog een avondwandeling te maken.
En dan weer een afzakkertje met een glas wijn op je balkon thuis.
Het weer dat je een weekend op een KTM de bergen in gaat, lekker door het gruis ploeteren, de bergen in. Einde van de dag is alles grijs, inclusief je vizier en je oranje machine. Maar wát een dag!

Zulk weer zeg maar....
 
Nou, dat dus. Prachtig weer daar, elke dag weer! Weer om elke avond tot laat buiten te zijn. Om je fles wijn leeg te drinken... Om in het weekend te hiken in de bergen. Om naar de zonsondergang te gaan op het strand en daar nog een avondwandeling te maken.
En dan weer een afzakkertje met een glas wijn op je balkon thuis.
Het weer dat je een weekend op een KTM de bergen in gaat, lekker door het gruis ploeteren, de bergen in. Einde van de dag is alles grijs, inclusief je vizier en je oranje machine. Maar wát een dag!

Zulk weer zeg maar....

Niks niet jaloers hier.

Maar nou lul ik.

Mooi man, geniet ervan!
 
:W

Kom ook weer eens langs. Wanneer word het nou eens een beetje droger? Heb dan wel een nieuwe jas, maar in de regen rijden is nog steeds niet zo aantrekkelijk :/
 
Goedenmiddag mensen!

Ik ben Sander ben 30 jaar en woon tegenwoordig in Ede, heb het grootste deel van mn leven versleten in Wierden en ben hier nog geregeld te vinden wegens familie etc,

Ik hou deze in de gaten en als er eens een rit is meeting of iemand wil eens stuike rijden ga ik proberen te komen:)

altijd welkom om me een prive bericht te sturen :+

ohja ik rij een R6 uit 2001 ;)
 
Ducje maar gaan inruilen Gerbert,eind van het jaar is de nieuwe zaak van Oude Monnink in Hengelo klaar,willen ook op bepaalde zondagen open zijn voor koffie etc.


Never :N

Morgen jammer genoeg weer geen tijd om te :] , maar wie weet zondagmorgen met een beetje geluk.. :/
 
Eerste rit dit jaar
rondje DL effe bij svens bikerfarm geweest in Borken
toch effe lekker 250 km gereden

curry worst met toe behoren gescoord
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan