Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er niet afhankelijk van dus een paar weken wachten is geen punt....mij veel te link met die onvoorspelbare gladheid.

Ik zet in op april..... :]
 
Hier in Almelo is zoveel gestrooid dat het gewoon glad is door het zout...

:^ ik heb de R850r wel uit de stalling gehaald en ook een tankje leeg gereden inmiddels maar nu staat ie gewoon weer stil ,,, het is gewoon wit van het zout..
en duurt tot donderdag eer het gaat regenen en die rommel weer weg is.

Denkt dat Swetty wel gelijk kon hebben Maart zal er weinig van terecht komen ,, het is ff niet anders
 
Wel een lekker begin die Moto GP :9 .Als dit t seizoen wordt dan wordt t echt genieten :}

Heb op het moment twee televisie's naast elkaar staan. Eén voor de Motorrace en één voor de motocross. Beiden werden gelijktijdig uitgezonden. De motocross was nog leuker dan de wegrace GP. Beide manches waren voor Herlings nadat Cairoli een enorme voorsprong had opgebouwd omdat Herlings te maken had met veel inhaalmanoeuvres door een slechte start. Hoe langer de wedstrijd duurde hoe meer Herlings in zijn ritme kwam om vervolgens Cairoli met twee vingers in de neus voorbij te gaan. Zo ging het in beide manches...

Volgende week MX in Valencia..
 
:^ ik heb de R850r wel uit de stalling gehaald en ook een tankje leeg gereden inmiddels maar nu staat ie gewoon weer stil ,,, het is gewoon wit van het zout..
en duurt tot donderdag eer het gaat regenen en die rommel weer weg is.

Denkt dat Swetty wel gelijk kon hebben Maart zal er weinig van terecht komen ,, het is ff niet anders
Het was wel Brrrrr op de motor. Klein rondje en gauw weer naar huis. Zo'n Kawa heeft niet veel windbescherming... :+ ;)
 
Bij de laatste Promotor zat een bon van 20 Euro van motorzaak Louis, ons allen welbekend.
De bon is geldig tot 16 april as. Nu maak ik er geen gebruik van, maar iemand kan ik er wel blij mee maken.Stuur een PB met telefoonnr en dan kunnen we een afspraak maken wanneer je de bon bij mij in Almelo komt ophalen.
 
:^ ik heb de R850r wel uit de stalling gehaald en ook een tankje leeg gereden inmiddels maar nu staat ie gewoon weer stil ,,, het is gewoon wit van het zout..
en duurt tot donderdag eer het gaat regenen en die rommel weer weg is.

Denkt dat Swetty wel gelijk kon hebben Maart zal er weinig van terecht komen ,, het is ff niet anders
Ach, ik kan heus wel een aantal weken wachten omdat ik de duc reeds uitgelaten heb op de Holterberg.... ;)

Ik ga niet echt voor mijn plezier op dat ding nu rijden...brrrrr en nog eens dat zouttroep op de weg. Overigens rij ik wel elke dag op de fiets dus ik ben wel het eea gewend..... ;)

Afspraak voor de aflevering vd VFR, olie/bougies is al gemaakt en dat duurt nog een paar weken....dus begin april komt ook goed uit en mag van mij het ‘feest’ beginnen.....2018.. :]
 
Bij de laatste Promotor zat een bon van 20 Euro van motorzaak Louis, ons allen welbekend.
De bon is geldig tot 16 april as. Nu maak ik er geen gebruik van, maar iemand kan ik er wel blij mee maken.Stuur een PB met telefoonnr en dan kunnen we een afspraak maken wanneer je de bon bij mij in Almelo komt ophalen.
Hier ook nog een stuk of 3 van die bonnen. Wie ze hebben wil mag ze komen ophalen bij mij..
 
Ok, op zich niets meer nodig...behalve dat de vfr afgeleverd moet worden. Kan ik eindelijk mijn ‘zomer’ outfit proberen; doorwaaijas, kevelaarjeans/boots....en de laatste aankoop voor touren: een Schubert helm.

Mijn power-ranger pak gebruik ik voor de duc..... _O-
 
Louis heeft zeker wel een winkel!
En vlak over de grens, stukkie onder Emsbüren.
Fijne winkel trouwens, met mooi/leuk spul.
Met aanliggende Ducati dealer :9~

*edit: https://www.google.nl/maps/place/Lo...ad37c702d3fd2512!8m2!3d52.3628259!4d7.2573285
In Nederland is er geen winkel, we wonen niet in Duitsland en in Duitsland is Swetty heus wel bij Louis filialen geweest.. ;-)

De bonnen zijn alleen voor Nederland en alleen maar bij de website van Louis.nl te besteden omdat er in Nederland geen winkel is.
 
Laatst bewerkt:
Aaaaaaaaaaaaaaah ok... op die fiets :)

Wel gek dat die bonnen alleen op de website te besteden zijn eigenlijk... Maarja - zal wel aan mij liggen :P :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan