Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat nou echt nodig Jos zo weg te zetten? Dacht t niet, je bent er altijd welkom en een bakkie zit er ook altijd aan.
Ik zou sorry zeggen na zo n opmerking.
Wat een onzin. Jos weet heus wel dat ik hem een beetje de gek aan steek en dat vind hij echt niet erg. Daar ken ik Jos goed genoeg voor. En trouwens wij schrijft er dat het over Jos ging. Staat nergens...
 
Wat een onzin. Jos weet heus wel dat ik hem een beetje de gek aan steek en dat vind hij echt niet erg. Daar ken ik Jos goed genoeg voor. En trouwens wij schrijft er dat het over Jos ging. Staat nergens...
Ik denk dat zwijgen voor mij nu wel goed is
 
Als het goed is vandaag mn Garmin bezorgd

Kan ik weer zien hoe hard ik rij _O- :+ ,


Maar eerst vandaag maar eens met vrienden uit UK op stap , denk binnendoor ritje naar kampen , En binnendoor is dan ook echt binnendoor , geen N of Snelweg :] :] :]
 
Is dat nou echt nodig Jos zo weg te zetten? Dacht t niet, je bent er altijd welkom en een bakkie zit er ook altijd aan.
Ik zou sorry zeggen na zo n opmerking.
Dit dus! Aardige vent. Binnenkort maar weer eens langs gaan. Als ik zijn huis nog weet te vinden... _O-
 
Ik rijd momenteel zonder db killer met mijn Yamaha fz6 met boss gt uitlaat. De vorige eigenaar (een agent) zei dat ik ze er net zo goed uit kon laten, behalve als ik richting Duitsland ga. Wat zijn jullie ervaringen met de agenten in de omgeving. Onderin de toeren vind ik hem nog vrij beschaafd klinken(vooral als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld een Harley. Ik ben opzich geen Toerenbeuker en het geeft me wel een veilig gevoel.
 
Laatst bewerkt:
Zolang je niet aangehouden wordt heb je geen probleem.....gewoon niet opvallen en genieten. Maar als je een algehele controle ergens in de Eiffel (YouTube filmpjes) in een fuik rijdt dan ben je aan de beurt.

Zelf, geen e-keurmerk/ dB-killers gemonteerd en een droge koppeling die meer herrie maakt, heb ik hier in het grensgebied nog nooit problemen gehad cq ik ben nog nooit aangehouden.

Iig joekel de motor niet in de 10k+ toeren naast Polizei... ;)
 
Ik rijd momenteel zonder db killer met mijn Yamaha fz6 met boss gt uitlaat. De vorige eigenaar (een agent) zei dat ik ze er net zo goed uit kon laten, behalve als ik richting Duitsland ga. Wat zijn jullie ervaringen met de agenten in de omgeving. Onderin de toeren vind ik hem nog vrij beschaafd klinken(vooral als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld een Harley. Ik ben opzich geen Toerenbeuker en het geeft me wel een veilig gevoel.


Ben 2 jaar terug van de weg gehaald met open uitlaten (wel E-keur) en een waarschuwing , na die waarschuwing beide XJR's voorzien van DB Killers. Vind geluid leuk en mooi maar vind het niets waard om daarvoor mn kenteken in beslag te laten nemen. En ze worden overal strenger je moet maar net die ene agent treffen die zn dag niet heeft.|

En leuk da de vorige eigenaar zelf agent is , maar die houden elkaar niet aan :N ;) dus hij kan jou van alles vertellen maar jij bent geen agent ? of wel ?


het is een risico wat je neemt en je eigen keuze ;) :)
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd momenteel zonder db killer met mijn Yamaha fz6 met boss gt uitlaat. De vorige eigenaar (een agent) zei dat ik ze er net zo goed uit kon laten, behalve als ik richting Duitsland ga. Wat zijn jullie ervaringen met de agenten in de omgeving. Onderin de toeren vind ik hem nog vrij beschaafd klinken(vooral als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld een Harley. Ik ben opzich geen Toerenbeuker en het geeft me wel een veilig gevoel.
Persoonlijk nooit last mee gehad met een GSR600 met Laser Extreme pijpjes zonder db killer. Het is maar of je het risico wil lopen eigenlijk. Als je dat niet wil, dan zou ik er db killers in zetten.
 
Anders had ik een smiley erachter geplaatst.

Het was af en aanrijden met de vele motoren die hadden meegenomen...Oostenrijkse kentekens trouwens. .. stuk 20 hadden ze meegenomen.
 
Zit trouwens niet alles dicht in Deutschland vandaag? Zelfs bakkers en dergelijke lijken de deur op slot te houden op dit soort dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan