Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Adblock plus is er ook voor Firefox. Sowieso de betere browser in mijn ogen.


idd ben ik mee eens in een aantal opzichten is firefox beter dan chrome die gewoon schijt heeft aan je privacy , slecht om gaat met het systeem geheugen

explore is gewoon ruk.


@Wilddam wil je privacy echt goed voor elkaar hebben gebruik dan deze browser

Download Browser with Adblocker for Mobile & Desktop | Brave Browser installeren is simpel .

zonder dat je met trage en browsers met beperkingen als TOR aan de gang moet.
 
Laatst bewerkt:
Ja je kan verschillende browsers naast elkaar gebruiken.

je heb alleen dat ze allemaal graag de primaire browser willen zijn, dus kan je die melding uitvinken van moet deze browser controleren of ie de primare browsers moet zijn.

mocht dat toch lastig zijn en je heb ook nog wat andere vragen kom ik van de week wel ff langs als je dat graag wil
 
mocht dat toch lastig zijn en je heb ook nog wat andere vragen kom ik van de week wel ff langs als je dat graag wil
Tot nu toe ben ik tevreden. Voor een week of drie terug heb ik mijn hele pc opnieuw geïnstalleerd. Vond het al knap dat me dat is gelukt. Had er een zwaar hoofd in maar gelukkig werkt alles weer. Voorlopig laat ik het zo!

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Lekker touren zo.....klep van je helm open en rustig genieten van Twente.

Ik heb gisterenavond zo over de Sallandse heuvelrug gereden.... :]
 
altijd t zelfde -O-

Dan maar weer alleen zoals gewoonlijk :N




Je heb toch ook geen sex met je partner om t strak te houden voor de volgende


BBBBRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

RIJDEN MET DAT APPARAAT :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Vandaag bij de classic races in Elburg geweest. De hele dag in de zon gestaan maar wel genoten. Nu effe onder de pomp en dan eerst maar eens voor de TV en wat bank hangen...
 
MV Agusta totall loss. Berijder gewond vanmiddag. '(

Zie filmje.

Motorrijder gewond geraakt bij aanrijding in Haaksbergen
Ik zag het vanmiddag al. Ik wil niet oordelen maar als ik zo de beelden bekijk dan heeft de wagen met aanhanger linksaf een inrit in willen rijden en daarbij de motorrijder over het hoofd gezien...

Het is trouwens ook weer oppassen met "vlooienbunkers" op de weg. Het hele jaar rijden ze niet met zo'n ding en nu moet er ineens kilometers voor de vakantie gemaakt worden met de sleurhut...
 
Ik zag het vanmiddag al. Ik wil niet oordelen maar als ik zo de beelden bekijk dan heeft de wagen met aanhanger linksaf een inrit in willen rijden en daarbij de motorrijder over het hoofd gezien...

Het is trouwens ook weer oppassen met "vlooienbunkers" op de weg. Het hele jaar rijden ze niet met zo'n ding en nu moet er ineens kilometers voor de vakantie gemaakt worden met de sleurhut...


Klopt, stond ook op de Tubantia-site las ik net...


Dat afslaand verkeer kost veel motorrijders de kop... B|
 
Met laag hangende zon is altijd goed uitkijken!

Vorige week tot 2 toe meegemaakt dat automobilisten vlak voor mij de voorrangsweg opdraaiden...en nee geen 100m en snelheid maken, maar veel korter en wel ik fors in de remmen en zelfs in èèn geval de fietssuggestie strook gebruikt om een botsing te vermijden...

Mens keek me aan en met een handbeweging mij sommeren om kalm aan te doen terwijl ik juist netjes 45-50km reed...ik zou niet weten wat ik fout doe met mijn beide ‘altijd aan’ 55w koplampen op de VFR. Ik krijg de indruk dat ze de weg opdraaien omdat ik toch wel stop...ja uiteraard omdat ik niet mezelf in de kreukels wil rijden doos!
Kortom, gewoon ergelijk en in gedachten zou ik de spiegel eraf schoppen.... :(

Iig ik ga binnenkort mijn geel hesje aandoen, kijken of dat helpt.....

Voor de rest OK hier.... ;) ....en de VFR rijdt super....
 
Laatst bewerkt:
Voor t eerst weer sinds afgelopen winter.
Moet wel, volgende week naar zuid Limburg fietsen :P



:t


Met laag hangende zon is altijd goed uitkijken!

Vorige week tot 2 toe meegemaakt dat automobilisten vlak voor mij de voorrangsweg opdraaiden...en nee geen 100m en snelheid maken, maar veel korter en wel ik fors in de remmen en zelfs in èèn geval de fietssuggestie strook gebruikt om een botsing te vermijden...

Mens keek me aan en met een handbeweging mij sommeren om kalm aan te doen terwijl ik juist netjes 45-50km reed...ik zou niet weten wat ik fout doe met mijn beide ‘altijd aan’ 55w koplampen op de VFR. Ik krijg de indruk dat ze de weg opdraaien omdat ik toch wel stop...ja uiteraard omdat ik niet mezelf in de kreukels wil rijden doos!
Kortom, gewoon ergelijk en in gedachten zou ik de spiegel eraf schoppen.... :(

Iig ik ga binnenkort mijn geel hesje aandoen, kijken of dat helpt.....

Voor de rest OK hier.... ;) ....en de VFR rijdt super....



Heb grote gele snavel op de Soes })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan