Oldskool GSXR topic deeltje 40

Heren!

Jullie alle bedankt voor het leesplezier!
Nu is mijn soezie naar Bas gegaan.

Ikzelf ben nu in bezit van een Italiaanse 2 cilinder.

Maar ik ga nog regelmatig mee lezen :Y

Ciao
 
Tuono is Nice!

Hier nog 2 dagen werken. Motormensen gelukkig maken met nieuwe gear.
Vandaag ook op een 2 cilinder. Rsv mille 8-)
 
Laatst bewerkt:
Na diverse keren in het schema te hebben gekeken.
De buren gek te hebben gemaakt met enigszins geluidsoverlast.
Nieuw startrelais, contactslot overbrugd en massa van 1,5 cm2 te hebben gemonteerd.
Bhp laten meten op een gsxr w, meet 15,1 volt
Ik weet niet meer. Ik ga er mee rijden houd voorlopig temp van de accu in de gaten en ik
zie wel. Geen flauw idee meer.
Handboek heeft het alleen over minimum spanning.
Misschien laden ze allemaal wel 15 volt.
Wie weet
Ik ben er klaar mee.
 
Na diverse keren in het schema te hebben gekeken.
De buren gek te hebben gemaakt met enigszins geluidsoverlast.
Nieuw startrelais, contactslot overbrugd en massa van 1,5 cm2 te hebben gemonteerd.
Bhp laten meten op een gsxr w, meet 15,1 volt
Ik weet niet meer. Ik ga er mee rijden houd voorlopig temp van de accu in de gaten en ik
zie wel. Geen flauw idee meer.
Handboek heeft het alleen over minimum spanning.
Misschien laden ze allemaal wel 15 volt.
Wie weet
Ik ben er klaar mee.
groot gelijk ,zal wel goed zijn
 
Vanaaf de electra van de dynamo anders aangesloten.
Nu laadt de dynamo nog 14,6 volt.
Dat durven we wel aan.
Oplossing een relais tussen accu en aansturing dynamo.
 
full
 
Vanaaf de electra van de dynamo anders aangesloten.
Nu laadt de dynamo nog 14,6 volt.
Dat durven we wel aan.
Oplossing een relais tussen accu en aansturing dynamo.

Even denken hoor, de dynamo word geregeld afhankelijk van hoeveel volt er op de stuurdraad staat?
En daar had je teveel spanningsverlies over waardoor hij te hoog laadde?
Je moet er maar net op komen zeg...

14.6 V is een prima waarde. :t
 
Hey jongens, vraagje? Ik ben bezig een ander kontje er op te zetten. Eentje van een K model wat nog nooooooit eerder is gedaan. :+ Nu wil ik ruimte maken voor de accu en het mooiste zou zijn om deze op de plek van airbox te plaatsen. Kan ik een ander soort filter plaatsen die dezelfde airflow heeft. Ik zat te denken aan de bekende racefilters en deze dan te beperken qua airflow. Kan ik daar mee wegkomen zonder dat ik sproeiers en naald hoef aan te passen. Of heb ik die airbox echt nodig en gaat ie schraal lopen in het midden. Dit met het oog op "tijdelijk" want een ander blok staat wel ergens in de planning. Eigenlijk een grote vraag dit. :$

Plaatje voor de sfeer. De 5 kratjes bier bike.

full


Oja, ik heb er wel al op gezocht maar kan tot op heden niets vinden. Zou dit al eerder geprobeerd zijn? Ik hoef geen extra vermogen. Als hij bij benadering het zelfde kan rijden zou dat mooi zijn. :)
 
Laatst bewerkt:
Hey jongens, vraagje? Ik ben bezig een ander kontje er op te zetten. Eentje van een K model wat nog nooooooit eerder is gedaan. :+ Nu wil ik ruimte maken voor de accu en het mooiste zou zijn om deze op de plek van airbox te plaatsen. Kan ik een ander soort filter plaatsen die dezelfde airflow heeft. Ik zat te denken aan de bekende racefilters en deze dan te beperken qua airflow. Kan ik daar mee wegkomen zonder dat ik sproeiers en naald hoef aan te passen. Of heb ik die airbox echt nodig en gaat ie schraal lopen in het midden. Dit met het oog op "tijdelijk" want een ander blok staat wel ergens in de planning. Eigenlijk een grote vraag dit. :$

Plaatje voor de sfeer. De 5 kratjes bier bike.

[afbeelding]

Oja, ik heb er wel al op gezocht maar kan tot op heden niets vinden. Zou dit al eerder geprobeerd zijn? Ik hoef geen extra vermogen. Als hij bij benadering het zelfde kan rijden zou dat mooi zijn. :)

Staat hem goed!

Ik denk toch echt dat je voor een set k&N filters samen met Dynojet jet kit moet gaan,

Dit is het beste imo.

Neem even contact op met bas van bph motoren. Mijn carbs met k&n filters en Dynojet kit heeft hij. (zitten nog op de Gixxer waarschijnlijk)

Misschien dat je kan inruilen ofzoiets?
(heb je in iedergeval een goede basis)
 
Laatst bewerkt:
Thanks ;) Zou dat kunnen want die van mij heeft 350cc minder. Ook al verschillen de carbs niet zo heel veel 38 vs 40mm.


zou dan zeker voor de 38 mm gaan , zowel op een 750 als op een 1100 !!!!!!

zijn veul beter af te stellen icm een kitje erin .



















bij de oliefietsen sowieso , waterfietsen ??????????????? geen idee _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan