Oldskool GSXR topic deeltje 40

OK, de seal van de uitgaande as lekt ook (lijkt de grote boosdoener) dus die moet er ook uit.
Alleen moet de spacer van het voortandwiel eraf.

Iemand praktische tips want dat ding zit vast ....

Probleem heeft zichzelf opgelost: de seal schuift over de space en zit niet tussen de space en het lager van de uitgaande as. Tekeningen van het wphb zijn niet altijd even duidelijk. Maar al doende leert men zeker. ...
 
Hey jongens, vraagje? Ik ben bezig een ander kontje er op te zetten. Eentje van een K model wat nog nooooooit eerder is gedaan. :+ Nu wil ik ruimte maken voor de accu en het mooiste zou zijn om deze op de plek van airbox te plaatsen. Kan ik een ander soort filter plaatsen die dezelfde airflow heeft. Ik zat te denken aan de bekende racefilters en deze dan te beperken qua airflow. Kan ik daar mee wegkomen zonder dat ik sproeiers en naald hoef aan te passen. Of heb ik die airbox echt nodig en gaat ie schraal lopen in het midden. Dit met het oog op "tijdelijk" want een ander blok staat wel ergens in de planning. Eigenlijk een grote vraag dit. :$

Als je een kleine accu haalt past t makkelijk, hier zit alles gewoon in verwerkt en niets verwijderd:


Maar dan moet je zoals eerder al aangegeven een setje k&n of BMC filters hebben...en ja je zal dynojet setje nodig moeten hebben want anders gaat ie erg arm rijden.
 
Dan moet ik er maar aan geloven. Zal het duurste van de hele motor worden denk ik. Iemand een setje liggen toevallig? Lijkt mij redelijk plug & play. Zag wel wat setjes op Ebay maar die waren voor Amerikaanse versie. Lijkt mij niet echt wenselijk. Hoop geld voor een paar sproeiertjes en dergelijke. :P

zit vol spanning te kijken tot het plaatje tot leven komt maar nee. -O-
 
Hallo,

Is er hier toevallig iemand in geslaagd om een gear indicator, of gewoon een heel nieuwe snelheidsmeter en toebehoren van een jonger model met een gear indicator, op een gsxr 750 srad van 1998 te zetten ? Alvast bedankt.

vriendelijke groeten, Jeroen
 
Nu zie ik een zwart ding,


in het midden.​

Ziet er netjes uit. :)

Dat kan natuurlijk ook dat stukje dicht maken. Supermakkelijk. :P

Mag ik vragen wear dat pookje van is?
 
En dan meteen nog maar een vraag er achteraan. Ik zou een brug van een K6 en ik geloof tot en met K8 willen monteren. Nu had ik gelezen dat daar een adapterplaat voor gemaakt kan worden. Maar overal waar ik kijk kom ik er net niet. Dat OSS en die andere hangen van dode links aan elkaar. Iemand die er meer van weet.
 
Nog een mooie getunede, goed onderhouden, GIXXER GSXR 1100 1991 met tailgunner en/of hotcam uitlaten te koop(zie forum/motorshopper)
2750 euro
full
 
ff voorstellen;
full


Ik ben Robin 40 jaar en sinds vorige week in het bezit van een Suzuki gsxr 750 W uit 1995 met 21.000 kilometer op de teller.
Ben terug naar de roots in 2001 ben ik namelijk begonnen op een Suzuki gsxr 750 W uit 1994.
Vele motoren later, voornamelijk gsxr en en een paar jaar afwezigheid vanwege werk in het buitenland wil ik het straatrijden weer oppakken.
De motor heeft nog niet heel veel specs, maar daar komt nog wel verandering in.

Things to do list;
BMC luchtfilter
Stalen remleidingen voor en achter
witte wielstriping
witte R&G achterbrugnokken
Zero gravity double bubble blanke kuipruit
uitlaatsteun
 
Laatst bewerkt:
Het schakelpedaal. :) Ik kan dat dingetje ook omdraaien maar schakelt even wat lekkerder zonder een stangetje ertussen. Ik rij graag met omgekeerd schakelen.
 
Oh, echt, hmmm. Dan ga ik marktplaats maar afspeuren voor een vergelijkbaar iets. thx. Schakelen die 1100 bloken andersom dan? Nee toch? Maar misschien ook wel.. Ik heb voor mijn Falco het pedaaltje van een RSV mille om zo reversed shift te krijgen. Zijn 2 dezelfde blokken maar dat is dan omgedraaid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan