Oldskool GSXR topic deeltje 40

Mocht er hier nog iemand zin hebben in een goed project, ik heb een RK blok met race spullen erin te koop en in Zweden staat een groot deel van een RK rijwielgedeelte te koop
 
Toch maar wat fabrieken dan. Heb (nog) geen brug of voorwielklem.
Zo te horen in ieder geval geen standaard spul waar het mee gedaan wordt, thanks.
 
Heb ook wel eens gehoord van jongens die een stevige schaartrap gebruiken die ze boven de motor zetten. Dan met ratelspanbanden de motor aan het achterframe opratelen. Werkt ook prima,mits je trap stevig genoeg is natuurlijk
 
Mocht er hier nog iemand zin hebben in een goed project, ik heb een RK blok met race spullen erin te koop en in Zweden staat een groot deel van een RK rijwielgedeelte te koop
dat klinkt erg goed,alleen zal er wel een aardig prijskaartje aanhangen ben ik bang voor(terrecht ook hoor)
 
:)

17039009_1904186879800543_3425794912867265834_o.jpg


16939477_1904175959801635_7453225609643152719_n.jpg
 
Pijp kan ik nieuw leveren hoor haha :P

Deze pijp blijft voorlopig nog even ;) besloten om straks met het nieuwe blok icm lachgas te gaan rijden ipv turbo.

Dit jaar gaan we niet racen in ieder geval, niet het hele seizoen dus misschien 1 wedstrijd gewoon voor het leuke. Huisje gekocht dus even andere prioriteiten. Ondertussen rustig het 1340 blok goed opbouwen, zodat hij seizoen 2018 klaar is voor het hele seizoen :)
 
morgen gaan er verschillende hebbedingetjes binnenkomen }) })

kan niet wachten :+

kroonplaat met dikke risers
Akra
achterbrug

:) :)
 
Pijp kan ik nieuw leveren hoor haha :P

Deze pijp blijft voorlopig nog even ;) besloten om straks met het nieuwe blok icm lachgas te gaan rijden ipv turbo.

Dit jaar gaan we niet racen in ieder geval, niet het hele seizoen dus misschien 1 wedstrijd gewoon voor het leuke. Huisje gekocht dus even andere prioriteiten. Ondertussen rustig het 1340 blok goed opbouwen, zodat hij seizoen 2018 klaar is voor het hele seizoen :)
dat word wel een hele dikke gixxer ben benieuwd
 
ben nog wel een balhoofdpen nodig :)

heb ik niet meer liggen .

graag van de750 m model . er zullen zeker en vast meer type s passen .


WIE O WIE .
 
Ik heb er nog wel een van een 1100 van 91, heb je daar wat aan? Geloof gewoon precies hetzelfde als 750.



As vrijdag staat mn motor in de Kicxstart als ''motor van de maand'' :P Weet niet hoe groot of klein en hoe uitgebreid enzo maartoch wel lache wat Oldskool Suzuki in t boekie.
 
Ik heb er nog wel een van een 1100 van 91, heb je daar wat aan? Geloof gewoon precies hetzelfde als 750.



As vrijdag staat mn motor in de Kicxstart als ''motor van de maand'' :P Weet niet hoe groot of klein en hoe uitgebreid enzo maartoch wel lache wat Oldskool Suzuki in t boekie.

is idd. hetzelfde . aub Robinjo ff contacten voor adres . Hij gaat voor mij kroonplaten frezen . daarvoor istie het nodig .
betalen plus verz. naar hem doe ik uiteraard . thanx
 
Ik heb er nog wel een van een 1100 van 91, heb je daar wat aan? Geloof gewoon precies hetzelfde als 750.



As vrijdag staat mn motor in de Kicxstart als ''motor van de maand'' :P Weet niet hoe groot of klein en hoe uitgebreid enzo maartoch wel lache wat Oldskool Suzuki in t boekie.
hee das leuk kerel :} die ga ik cker ff halen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan