GSXR 750 1993

bastais

Rookie
27 dec 2016
15
0
Zo kwam ie aan.
IMG_20161222_225627563_zpshhmwr37b.jpg


benzinekraan lekt als een tiet, heeft iemand nog een nieuwe of word dat reviseren?
IMG_20161224_150819834_zpsmxjyxdnp.jpg

IMG_20170101_162856952_zpsz9zdomos.jpg

IMG_20170101_163527365_zpss59nlyqn.jpg

IMG_20170103_220002636_zpsndlld8li.jpg


eerst maar:
-luchtfilter
-verlengde remslang
-evt teller unit
-ander kontje
-stuur
-risers
-benzinekraan
-benzinefilter

Het moet een beetje de look van een RnineT gaan krijgen.
bmw-r-nine-t-mr-martini-04.jpg

BMW-R-nineT-6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is die lekkende benzinekraan niet een kwestie van een nieuwe pakking?
 
Dat de knippers in het kontje verwerkt zijn vind ik inderdaad wel netjes.
 
Het staat hem op die foto erg mooi.

Ik zou als ik jouw was wel proberen het kontje vanuit verschillende hoeken te bekijken en een inschatting te maken van de grootte.

Het zou me niet verbazen dat als je hem recht van achter bekijkt dat hij toch wel wat breed is en vanaf de zijkant wat lang, het zou vervelend zijn als je daar achter komt als je hem al hebt aangeschaft.

Misschien kan je in het tuono / RSV gedeelte van het MF vragen om een paar foto's van de kont te maken met een rolmaat erbij?

Verder wel een verfrissende combinatie zo :t
 
Ik dacht op de sloop even kontjes te gaan shoppen, dan zie je het gelijk. Als er een motorsloop te vinden is in zuidholland tenminste.

Nieuw benzinefilter lijkt bijna onvindbaar, heeft iemand hier een adresje voor?
IMG_20170105_212003907_zps5xocymrp.jpg
 
Laatst bewerkt:
daar heb k ook wel eens gekeken, maar juist dit soort dingen kan je alleen als complete set kopen á 1 nier.

Maar vraag t is aan Gixxer bassie / BPH motor onderdelen, die heeft mij al meerdere malen fantastisch geholpen met mn 1100w voor zeer redelijke prijzen
 
Een nieuwe kraan is 162.- eur incl en dat vind ik wel een beetje over de top voor een benzinekraan.
Ik ga even contact opnemen met Biggelaar en gixxerbassie, tnx!
 
Iemand die weet waar deze built is te volgen? Ik heb max drie foto's totaal gevonden. -O-


ik heb voor het idee ook maar wat gegoogled. zou niet weten waar die vanaf komt, maar lijkt me niet een moeilijke motor om ma te maken.

volgens mij is het een subframe/accubak in 1 met een r6 lampje en dan een klein zitje van een nieuwere racer er op met een klein stukje plaatwerk er achteren als radiatorcover. en uiteraard de bandit tank. weet zeker dat jerryt dat zo voor je maakt als je dat wil.

sorry voor topic vervuiling. ben je al wat verder?
 
Super boys, ik zal ter zijner tijd Meneer T eens contacten als ik wat duiten heb gespaard.
Is dat nou een R1 brug?

TS is al een poosje niet langs geweest zie ik. Laatste bezoek: dinsdag 30 mei 2017 22:49 (6 maanden en 53 minuten geleden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan