Motor-Forum

Select Forum

Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

De brave huisvader

Reg. datum:
21 feb. 2007
quote:
Peke Esu schreef op 25 februari 2018 @ 16:48:
Lekker boeiend, sluit maar af die hap.
Westerlingen verpesten het altijd voor zichzelf.

:W

En de wijzen komen zeker uit het oosten?
Wereldreiziger tegen wil en dank.

ZRX 1100 R

Reg. datum:
02 dec. 2010
ik hoop dat de kou nog ff duurt :Y in iig tot na 3 mrt :t dat ze maar mogen blauwbekken _O-
KLR 600

Reg. datum:
07 jun. 2017
Ben benieuwd hoeveel mensen er aanhaken morgen bij de protestrit.
Wil ik zelf meerijden dan moet ik eerst mijn eigen fiets dichtbouwen. Kappen en tank liggen er nog af....even een momentje voor vinden.

Daarnaast spreek ik vanavond onder privéomstandigheden de wethouder van Lopik nog even. Ik zal hem vragen of hij morgen achterop stapt en met me meerijdt 8-)
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...

Just keep on going!

Reg. datum:
03 jun. 2013
quote:
RR. schreef op 25 februari 2018 @ 16:50:
En de wijzen komen zeker uit het oosten?
Nooit aan gedacht, maar nu je het zo zegt.......... :P
Rappe Brommerd: Da's krek wa'k wou!

Lekstroom! Crew

Reg. datum:
10 apr. 2004
quote:
Relic schreef op 25 februari 2018 @ 15:18:
https://www.ad.nl/utrecht...kdijk-bij-lopik~ac3c5d99/

Leuk bedacht:)

,,We gaan op uitnodiging naar één van de bewoners van de Lekdijk'', aldus Vera de Bruijn, algemeen secretaris van de actiegroep. ,,We zijn dan bestemmingsverkeer en niet in overtreding. We drinken er wat en gaan weer weg.”

Alleen jammer dat het bord , uitgezonderd bestemmingsverkeer , er niet bij staat.. (of met de huidige afsluiting wel?)
Yamaha MT09 Tracer - Race Blu - 2015

Hardcore belastingbetaler

Reg. datum:
22 mrt. 2016
quote:
RR. schreef op 23 februari 2018 @ 17:52:
Ik ga een brulpijp monteren onder de auto van mijn vrouw, en dan over de dijk scheuren. 8-)
Dat zal ze leren.

Turbospoke aan je trapfiets en dan BROOOOOAAAAAPPPPPPP!!!! over de dijkjes heen en weer!

https://www.zerotoys.com/v/vspfiles/photos/TURBOSPOKE-2.jpg

:] 8-)
De zwartrijder wijzigde dit bericht op vrijdag 02 maart 2018 15:14 (10%)
Tevens poser en mooiweer rijder

op naar de volgende

Reg. datum:
26 sep. 2005
quote:
Bas600 schreef op 02 maart 2018 @ 15:00:

[...]

Alleen jammer dat het bord , uitgezonderd bestemmingsverkeer , er niet bij staat.. (of met de huidige afsluiting wel?)

Nee dus.

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/28576036_1864429220298107_1394890215594614184_n.jpg?oh=f70645879d0d00281a8ea1bc55180b5d&oe=5B43D1AF

Overigens kom je dit bord pas tegen nadat je komende vanuit Schoonhoven al zo'n 1,5 km op de dijk rijdt, en daarna dus alleen nog maar op de dijk kunt keren om terug te rijden. |(
Aprilia pegaso 650, Yamaha tdm850, Yamaha tdm900, Triumph tiger 800XC, yamaha xjr1300 sp

H-D Plofkip

Reg. datum:
15 apr. 2004
Laten we een beetje rekening houden, ga lekker naar zandvoort..... op de openbare weg dien je je te gedragen....

quote:
tdemmer schreef op 02 maart 2018 @ 16:55:

[...]

Nee dus.

[afbeelding]

Overigens kom je dit bord pas tegen nadat je komende vanuit Schoonhoven al zo'n 1,5 km op de dijk rijdt, en daarna dus alleen nog maar op de dijk kunt keren om terug te rijden. |(
Beter 10 muggen in je bek.......dan 1 in je slaapkamer

op naar de volgende

Reg. datum:
26 sep. 2005
quote:
Fastatje schreef op 02 maart 2018 @ 17:07:
Laten we een beetje rekening houden, ga lekker naar zandvoort..... op de openbare weg dien je je te gedragen....

[...]

En wie zegt dat dat op de motor niet kan in het weekend?

kort na het maken van deze foto zag ik een auto bij een woonhuis vandaan komen, die achter mij de dijk opreed. Ik hield mij netjes aan de snelheid en werd vervolgens op nogal grove wijze ingehaald, en ik schat dat de bestuurster vervolgens met een gangetje van zo'n 80 + "rustig" verder reed.
Aprilia pegaso 650, Yamaha tdm850, Yamaha tdm900, Triumph tiger 800XC, yamaha xjr1300 sp

Reg. datum:
03 sep. 2016
Mij hebben ze er niet mee daar ik bijna geen ‘weekend tochtjes’ maak, die maak ik liever doordeweeks. Heerlijk rustig.
Desalniettemin is het natuurlijk belachelijk, hoop dat MAG er een zaak van maakt (en wint) want het is toch van de zotte dat een hele voertuigcategorie wordt geweerd door een subjectieve beleving van wat bewoners. Overigens zou ik dit bord persoonlijk gewoon negeren als ik vanwege mijn bestemming langs die dijk zou moeten rijden, als ze geen moeite doen om op lawaaimakers te handhaven zullen ze dat ook niet voor dit verbod doen.

Reg. datum:
20 jul. 2010
quote:
tdemmer schreef op 02 maart 2018 @ 17:14:

[...]

En wie zegt dat dat op de motor niet kan in het weekend?

kort na het maken van deze foto zag ik een auto bij een woonhuis vandaan komen, die achter mij de dijk opreed. Ik hield mij netjes aan de snelheid en werd vervolgens op nogal grove wijze ingehaald, en ik schat dat de bestuurster vervolgens met een gangetje van zo'n 80 + "rustig" verder reed.

ja wie rijd er daar nou 60 ik rij vaak achter auto's aan die 90 + rijden soms ,volgas met dat hok :Y

Just keep on going!

Reg. datum:
03 jun. 2013
quote:
Motor-Timothy schreef op 02 maart 2018 @ 17:44:
Mij hebben ze er niet mee daar ik bijna geen ‘weekend tochtjes’ maak,
die maak ik liever doordeweeks. Heerlijk rustig.
Desalniettemin is het natuurlijk belachelijk, hoop dat MAG er een zaak van maakt (en wint) want het is toch van de zotte dat een hele voertuigcategorie wordt geweerd door een subjectieve beleving van wat bewoners. Overigens zou ik dit bord persoonlijk gewoon negeren als ik vanwege mijn bestemming langs die dijk zou moeten rijden, als ze geen moeite doen om op lawaaimakers te handhaven zullen ze dat ook niet voor dit verbod doen.

Gewoon door-de-weeks! Jazeker, dan heel rustig.
Ik kom er dus meer dan eens over deze dijk.

Toch snap ik de bewoners langs de dijk wel.
Paar jaar terug was ik lekker aan het toeren. (op een zondag) Totdat ik werd ingehaald door een groepje met meer haast dan gemiddeld. Ik dacht: Effe lekker meegassen. :]
Het had toen meer weg van rijden op een circuit. Hele stukken reed ik boven de 150. Niks mis mee, maar niet op een dijkje met fietsers, kinderen en wandelaars. Een paar km met de groep meegereden totdat ik besefte dat ik eigenlijk van huis was gegaan om een lekker TOERTOCHTJE te rijden. :t
Nee, de herrie, daar heb ik niet op gelet, maar je kan verwachten dat als een groep motoren op hoge snelheid over de dijk gaat, het zeker niet heel stil zal zijn geweest. B|
Rappe Brommerd: Da's krek wa'k wou!

Ifitis broken don't fixit

Reg. datum:
18 dec. 2010
Ik snap inderdaad niet waarom er geen verbod is voor auto's.

Oja, de bewoners willen zelf wel graag blijven planken, en dan kun je daarbij controles op auto's niet gebruiken.
Kawasaki Z750 2008

Reg. datum:
18 dec. 2010
quote:
Fastatje schreef op 02 maart 2018 @ 17:07:

[...]

Waar ligt Zandvoort? Ik geloof nog net iets verder weg dan Assen.
Kawasaki Z750 2008

Reg. datum:
18 dec. 2010
Gelukkig kan ik nog fijn planken in Duitsland *O*
Kawasaki Z750 2008

Oranje boven

Reg. datum:
01 okt. 2010
quote:
Bas600 schreef op 02 maart 2018 @ 15:00:

[...]

Dus als je er woont....mag je niet in het weekend naar je eigen huis rijden met je motor?

Honda VFR1200XD

Reg. datum:
03 nov. 2005
quote:
Lady_Di schreef op 03 maart 2018 @ 10:55:

[...]

Dus als je er woont....mag je niet in het weekend naar je eigen huis rijden met je motor?

Zoals het er nu staat, nope. Echt van de zotte |(
Erbij: Topkoffer (H&BXplorer 45L), Ori. Zijkoffers, Garmin 550, Middenbok, Akra Titanium, LED Mistlampen, Toerwindscherm, Kuipbeugel, Handvatverwarming, Windgeleiderset, Fenda Extenda, Pyramid Hugger, Hyperpro progressieve veer voor / 461 shock achter

ZRX 1100 R

Reg. datum:
02 dec. 2010
prima ,dan ook helemaal afsluiten zelfs voor de bewoners,dat zal ze leren _O-
KLR 600

Beterder bekent als Mijk Sgenk

Reg. datum:
09 mei. 2005
Functie:
quote:
Lady_Di schreef op 03 maart 2018 @ 10:55:

Nee, maar je kunt toch gewoon afstappen en met de motor aan de hand naar je huis lopen?
Honda XL600V Transalp 1997 | BMW R1200GSA LC 2014

Reg. datum:
18 dec. 2010
Maar dat bord staat er toch voor een ander, en niet voor mij? O-)
Kawasaki Z750 2008

Aprilia Shiver 750

Reg. datum:
04 apr. 2009
Ergens bij de grens van brabant, zuid holland en Gelderland
quote:
*Jan* schreef op 03 maart 2018 @ 11:49:
prima ,dan ook helemaal afsluiten zelfs voor de bewoners,dat zal ze leren _O-

Zal je zien dat er niet een motorrijder aan de dijk woont.
Als er een verbod op auto's komt piepen ze anders.

Net als de discussie in sommige steden om ze autoluw te maken.
De bewoners gaan dan ook ineens piepen als ze er achter komen dat het ook voor hun en hun bezoek gaat gelden .
Linux het andere besturingssysteem voor je PC

ZRX 1100 R

Reg. datum:
02 dec. 2010
quote:
ronk schreef op 03 maart 2018 @ 12:09:

[...]

Zal je zien dat er niet een motorrijder aan de dijk woont
.
Als er een verbod op auto's komt piepen ze anders.

Net als de discussie in sommige steden om ze autoluw te maken.
De bewoners gaan dan ook ineens piepen als ze er achter komen dat het ook voor hun en hun bezoek gaat gelden .

Waarom ga je er dan wonen :? :+
KLR 600

Aprilia Shiver 750

Reg. datum:
04 apr. 2009
Ergens bij de grens van brabant, zuid holland en Gelderland
quote:
*Jan* schreef op 03 maart 2018 @ 12:13:

[...]

Waarom ga je er dan wonen :? :+

Jammer genoeg woon ik er ook niet.
Zou best een leuk huisje met een grote tuin aan de dijk willen hebben.
En een groot terras met horeca gelegenheid.
Groot scherm buiten , zodat de motorrijders tijdens hun rit ff kunnen stoppen om de MotoGP , motocross en F1 kunnen kijken.
Linux het andere besturingssysteem voor je PC

Reg. datum:
03 sep. 2016
Dat lijkt leuk tot je alle wateroverlast en verzakkingen meemaakt. Om nog maar niet te spreken over de hordes ratten.
Ook trekken dijken om één of andere reden zure oude mensen aan die dan vervolgens je buren worden.
Motor-Timothy wijzigde dit bericht op zaterdag 03 maart 2018 12:32 (29%)

Reg. datum:
09 mei. 2005
Functie:
Binnensteden trekken ook zure mensen aan. Van die mensen die een paar keer per jaar in de binnenstad komen stappen. En dan opeens merken dat dat nachtleven ook gewoon doorgaat op de avonden dat zij vroeg naar bed willen.

Waarschijnlijk is de wereld gewoon vol met zure mensen...
Mike Schenk wijzigde dit bericht op zaterdag 03 maart 2018 12:43 (12%)
Honda XL600V Transalp 1997 | BMW R1200GSA LC 2014

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.