Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Heb dus sinds vorige week een K5 GSX-R 1000, ik schrok aanvankelijk van het verbruik, 1 op 8, maar dat bleek toch een rekenfout in de afstand.

Sindsdien op dagtripmeter gereden.

Natuurlijk koop je zo'n ding niet om zuinig te rijden, ik ben er verder ook nooit mee bezig, maar ik wil het altijd wel even globaal weten. Ook om te kijken hoever ik kan komen op een tank.

Laatste tankje 1 op 12 (nauwelijks snelweg), tankje daarvoor 1 op 14.
Klopt wel ongeveer denk ik he?
 
Heb dus sinds vorige week een K5 GSX-R 1000, ik schrok aanvankelijk van het verbruik, 1 op 8, maar dat bleek toch een rekenfout in de afstand.

Sindsdien op dagtripmeter gereden.

Natuurlijk koop je zo'n ding niet om zuinig te rijden, ik ben er verder ook nooit mee bezig, maar ik wil het altijd wel even globaal weten. Ook om te kijken hoever ik kan komen op een tank.

Laatste tankje 1 op 12 (nauwelijks snelweg), tankje daarvoor 1 op 14.
Klopt wel ongeveer denk ik he?

Die van mij is zuinig *O* er staat al over de 200km.op de tripmeter, dat is dus een ritje Assen op en neer inclusief een ster sessie op de baan :)
 
Goed idee ;)

Achter een mooie vrouw aanrijden , een echte dan , dan zou ik nog sneller worden _O-Toen ik jou met je vriendenclub tegenkwam op Assen reden we idd nog de snelle Ruskenhoek :t Jammer dat we deze mooie doordraaier bocht niet meer mogen rijden. -O-

Ben vorige maand 4 dagen op Portimao geweest en daar hebben ze ook zo'n bocht maar dan met negatieve verkanting :t Echt gaaf en ook het circuit aldaar en het is er mooier rijden als op Brno.

De 2 min die zal ik vast wel eens met goed vertrouwen gaan halen.Heb nu een GSXR1000 K6 voorvork in de circuit SRAD zitten en de voorzijde voelt nu goed aan.De motor liep vorig jaar teveel wijd moest zo hard drukken dat ik spierballen erdoor kreeg *D . De motor voelde nu goed aan ben benieuwd hoe hij nu gaat op Assen?

Half 2017 ga ik de K4 klaarmaken voor op het circuit of ik koop iets anders ?

Ja was toen een top jaar, goed geamuseerd op Assen.
2z9grwk.jpg


Later op het jaar ook nog op Aragon gaan rijden. Ook een superbaan :Y
35k37ts.jpg


Portimao was ik in 2014, dat is een baan op van te kicken. Zeker die keren als je onder de 2 minuten duikt... heerlijk
j0l7w8.jpg

20towh3.jpg


Maar wil je een echte DIKKE baan.. ga een keertje op Francorchamps. Blijft mijn favoriet all time *O*
Maar het moet er wel droog zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heb dus sinds vorige week een K5 GSX-R 1000, ik schrok aanvankelijk van het verbruik, 1 op 8, maar dat bleek toch een rekenfout in de afstand.

Sindsdien op dagtripmeter gereden.

Natuurlijk koop je zo'n ding niet om zuinig te rijden, ik ben er verder ook nooit mee bezig, maar ik wil het altijd wel even globaal weten. Ook om te kijken hoever ik kan komen op een tank.

Laatste tankje 1 op 12 (nauwelijks snelweg), tankje daarvoor 1 op 14.
Klopt wel ongeveer denk ik he?

Mijn k6 doet het qua verbruik zo:
Rustig snelweg, zeg 120-140km/h is zo 1 op 20 bij mij. Snelweg knallen is 1 op 15/16 en paar stevige rondjes NS is 1/14. Assen en Zandvoort heb ik nooit gemeten.
 
Laatst bewerkt:
Neuh, je mag op MF toch ook dingen zeggen, het hoeft toch geen vraag te zijn? Vrijdag ben ik midden op de dag onderweg, dus dan kan ik ergens een nieuwe bus kettingspray kopen. Geen Plutoline.

Natuurlijk mag dat. Maar ik vond het gewoon een grappige mededeling. Het zal wel aan mij liggen :$

Wat is je favoriete spray dan en hoe dikwijls smeer je 'm?
 
Ik ben zelf voor de Innotec Total Grease gegaan, inspuiten met een warme ketting, trekt er mooi in en wordt dan dikker en blijft mooi zitten. Ik doe het om de week, iedere 1000km en dat gaat goed. Soms wat vaker met regen en slecht weer.

Voor mij is dst de enige echt goeie die geen bende ervan maakt. :)
 
Ik ben zelf voor de Innotec Total Grease gegaan, inspuiten met een warme ketting, trekt er mooi in en wordt dan dikker en blijft mooi zitten. Ik doe het om de week, iedere 1000km en dat gaat goed. Soms wat vaker met regen en slecht weer.

Voor mij is dst de enige echt goeie die geen bende ervan maakt. :)

Ik had een bus van ik meen Motorex, gekocht bij 101Motoren, die deed het wel goed.
 
Ik had toch bij de meeste andere merken last van spetters in de velg, een wat minder dan de ander. En niet alles bleef even lang zitten. Denk dat het voor de meeste niet heel veel uitmaakt. :)
 
Even een vraag, de originele uitlaat van de GSX-R van 2005.
Die met de tekst "titanium" er op en driehoekig is.
Deze zit nu onder mijn SV03.
Er zit een kras in het metaal welke in het zicht zit, waar ik mij aan stoor.
Maar de afwerk laag is dat gestraald of gecoat, weet iemand dit toevallig?
 
Ja was toen een top jaar, goed geamuseerd op Assen.
[afbeelding]

Later op het jaar ook nog op Aragon gaan rijden. Ook een superbaan :Y
[afbeelding]

Portimao was ik in 2014, dat is een baan op van te kicken. Zeker die keren als je onder de 2 minuten duikt... heerlijk
[afbeelding]
[afbeelding]

Maar wil je een echte DIKKE baan.. ga een keertje op Francorchamps. Blijft mijn favoriet all time *O*
Maar het moet er wel droog zijn.
Super foto's :} :}

Kettingspray rij ik al dik 10 jaar met Castrol racing, bij regen er zo af en meer smeren maar bij droog weer en spuiten op een warme ketting super :Y
 
Klopt, geen putoline..
Ik heb een poos terug een partij van die bussen voor heel weinig op de kop getikt.
Weet intussen met mijn witte K2 velgen ook waarom..
Wat een zooi, op de warme ketting aanbrengen, volgende dag pas weer rijden, en alles zit gewoon onder de zooi.
 
Super foto's :} :}

Kettingspray rij ik al dik 10 jaar met Castrol racing, bij regen er zo af en meer smeren maar bij droog weer en spuiten op een warme ketting super :Y

Thanks.

Voor mij idem, en vermits ik niet in de regen rij, beste spray :Y
 
Bij die Castrol vliegt er zo goed als niks af, of je moet het te dik spuitren maar als je er net een klein laagje opzet op een warme ketting is het super spul.

Als je ziet dat de schakels gaan blinken zet ik er weer wat op en kan ik er weer tegenaan :]
 
maandag eerste circuitdag *O*
Is alweer geleden van september dat ik nog gereden heb :')
Ze geven ook echt k*t weer maar heb er toch zin in :P
Volgende week komt nieuwe crc kont binnen en laat ik men kuipen spuiten als hij af is post ik wel een foto voor de startpost :)
 

Nice bike de mooiste ooit gezien Maderic :9

Francorchamps en Aragon ga ik ook eens rijden :t De kans is aanwezig dat ik volgend jaar enkel alleen buitenland op de circuits ga rijden *D Dan is Francorchamps thuis zeg maar ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan