KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
blijft toch kut volk!

Had je hem voor diefstal verzekerd? Dagwaarde zal toch wel om te huilen zijn :(

(woon je ook in maastricht? )
 
Ik kan helaas niet bij de meeting zijn, zit dan nog in Singapore.
Verwacht wel dat mensen wat foto's en filmpjes maken, kan ik achteraf nog een beetje genieten ^^
 
Jammer hardhertog!
Ook erg jammer van de maxsandwich :X

Het weerbericht is tot nu toe best ok, hopelijk komt dat ook uit! *O*
 
Vandaag eerste rondje weer gereden sinds mn voorvorkpoten zijn gereviseerd. Duidelijk verschil! Vangt alles net wat mooier op *O*

Had al eerder een keer genoemd dat er wat olie lijkt te lekken langs de olietank. Na een ritje zie je wat olie langs de tank lopen (onder de rechter tank spoiler). Heb de tankspoiler even los gemaakt en dan zie ik dat het lijkt te lekken via het slangetje wat vanaf de voorste cilinder komt en naar de olietank gaat. Althans dat lijkt mij de enige mogelijkheid, de dop vd olietank lijkt mij niet te lekken:

cs1qLZKD.jpg


Ik denk dat ik eerst de slangeklem maar eens vervang voor een verse. Jullie nog tips? Ik vind het wel een raar systeem met die inbus? Iemand een idee hoe dit precies werkt?

Oja, ik kwam mn favoriete schroef zo ook weer tegen, die mn tankspoiler dus niet meer los laat. Gelukkig kan ik er wel bij:

OG1xXCXz.jpg


Iemand nog een mooi idee om deze scheve doordraaiende schroef eruit te krijgen? Anders wordt het zagen, etc.
 
Als de insert meedraait op de schroef zou je kunnen proberen om met een schroef/boormachine de schroef dermate snel te verdraaien dat de insert als het ware los smelt uit het plastic. Daarna de schroef of de insert in de bankschroef en die schroef eruit draaien/uitboren.
Vervolgens met een serieus sterke lijm de insert weer terug in de tank, en het boutje vervolgens goed in de anti-seize/keramisch vet/copaslip zetten en niet te vast aandraaien.

Het weerbericht ziet er best ok uit idd voor aankomende zaterdag, hopelijk blijft dat zo, en hebben de weermensen het voor de verandering een keer bij het rechte eind O-)
 
Laatst bewerkt:
Mochten jullie toevallig iets tegen komen op internet, dat op deze lijkt, dan graag even contact opnemen....wie weet....maar misschien is ie ondertussen al in het oostblok of wordt ie in onderdelen verkocht.....ZOOOOOOO TRIEST.....!!!!!!

KENTEKEN is: MZ-JT-89

full


Ik woon niet in Maastricht, maar was onderweg naar de Eiffel, maar alles liep anders. Hij is wel verzekerd tegen diefstal, maar dat is slechts een schrale troost...
 
Laatst bewerkt:
zou er inderdaad ook de boormachine opzetten, zodat hij sneller draait en daardoor wel los komt.

Ja is ook een idee, al draait ie nog wel best lastig en "eliptisch"... Ik denk dat ik vd winter even een keer ga knutselen, misschien lukt het om hem af te zagen.

Niemand een idee waar die inbus voor is bij het slangetje vd olie return?
 
Ik woon niet in Maastricht, maar was onderweg naar de Eiffel, maar alles liep anders. Hij is wel verzekerd tegen diefstal, maar dat is slechts een schrale troost...

Ik hou standaard alle onderdelen en andere dingen voor de SDR in de gaten, dus laat het direct weten. Ik wilde dit weekend ook naar de Eifel, maar ben niet gegaan omdat het niet echt goed weer was...
 
In de grens streken word veel gejat. Omdat ze dan snel weer over de grens zijn...

Gelukkig verzekerd. Kan je er wat moois voor terug kopen...
 
Vandaag eerste rondje weer gereden sinds mn voorvorkpoten zijn gereviseerd. Duidelijk verschil! Vangt alles net wat mooier op *O*

Had al eerder een keer genoemd dat er wat olie lijkt te lekken langs de olietank. Na een ritje zie je wat olie langs de tank lopen (onder de rechter tank spoiler). Heb de tankspoiler even los gemaakt en dan zie ik dat het lijkt te lekken via het slangetje wat vanaf de voorste cilinder komt en naar de olietank gaat. Althans dat lijkt mij de enige mogelijkheid, de dop vd olietank lijkt mij niet te lekken:

[afbeelding]

Ik denk dat ik eerst de slangeklem maar eens vervang voor een verse. Jullie nog tips? Ik vind het wel een raar systeem met die inbus? Iemand een idee hoe dit precies werkt?

Oja, ik kwam mn favoriete schroef zo ook weer tegen, die mn tankspoiler dus niet meer los laat. Gelukkig kan ik er wel bij:

[afbeelding]

Iemand nog een mooi idee om deze scheve doordraaiende schroef eruit te krijgen? Anders wordt het zagen, etc.

Ik heb hier ook wel eens olie lekkage gehad. Dat heb ik verholpen door de oliedop goed schoon te maken en sindsdien na handvast draaien gebruik ik een tang voor nog een beetje extra vast. Sindsdien nooit meer problemen gehad.
 
Vandaag eerste rondje weer gereden sinds mn voorvorkpoten zijn gereviseerd. Duidelijk verschil! Vangt alles net wat mooier op *O*

Had al eerder een keer genoemd dat er wat olie lijkt te lekken langs de olietank. Na een ritje zie je wat olie langs de tank lopen (onder de rechter tank spoiler). Heb de tankspoiler even los gemaakt en dan zie ik dat het lijkt te lekken via het slangetje wat vanaf de voorste cilinder komt en naar de olietank gaat. Althans dat lijkt mij de enige mogelijkheid, de dop vd olietank lijkt mij niet te lekken:

[afbeelding]

Ik denk dat ik eerst de slangeklem maar eens vervang voor een verse. Jullie nog tips? Ik vind het wel een raar systeem met die inbus? Iemand een idee hoe dit precies werkt?

Oja, ik kwam mn favoriete schroef zo ook weer tegen, die mn tankspoiler dus niet meer los laat. Gelukkig kan ik er wel bij:

[afbeelding]

Iemand nog een mooi idee om deze scheve doordraaiende schroef eruit te krijgen? Anders wordt het zagen, etc.
Die imbus houd het knietje op zijn plek waar de slang op zit want er zit een o- ring op het knietje als je hem er uit trekt

Partnr was dacht ik 6003808200
 
Ik heb hier ook wel eens olie lekkage gehad. Dat heb ik verholpen door de oliedop goed schoon te maken en sindsdien na handvast draaien gebruik ik een tang voor nog een beetje extra vast. Sindsdien nooit meer problemen gehad.

Thanks ga ik eens proberen. Inderdaad heb ik de dop altijd handvast gedraaid, maar toen ik hem voor het eerst wilde losmaken had ik een tang nodig. Ga hem eens grondig schoonmaken en strak vastdraaien.
 
Heb dat ook wel eens gehad svr, dus ga die ook maar ens proberen.


@japie, mag ik vragen wat je uitgekeerd krijg? Zou bij god niet weten wat de dagwaarde van die superdukes zijn.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan