Motor-Forum

Select Forum

Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet...

Reg. datum:
07 aug. 2012
quote:
Deze maar doen dan.
http://i447.photobucket.com/albums/qq193/corroeloffs/20160404_151438_zpsin2bghgf.jpg

Duc

Reg. datum:
24 jul. 2002
Grappig een Varadero, is ooit mijn eerste motor geweest. Veel plezier ermee

Reg. datum:
28 jan. 2016
Ik zie dat ik ook even een update moet sturen. Mijn 'oude' GTR ingeruild voor een nog oudere :) Zal binnekort wel een foto posten hier.
Kawasaki GTR1000 uit '88/ Yamaha FJR1300A uit 2005

VTR SP-1 Dark Grey Edition

Reg. datum:
28 okt. 2008
:t

Wat voor bike heb je ervoor in de plaats?
Ghetto Bassie wijzigde dit bericht op maandag 30 januari 2017 07:30 (91%)
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Reg. datum:
28 okt. 2008
Goede morgen :W

Laatste nachtdienst achter de rug, zo lekker plat :z
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:

Mooi ding, zal wel lekker klinken met die Leo's er onder :9

Reg. datum:
22 apr. 2015
Goedemorgen, :W .
SV650S '03, 2x Z650 '77/'79.

Als het maar rijdt!

Reg. datum:
12 jun. 2012
Ben er ook weer bij!
Goedemorgen iedereen!
Ook zo Mogen genieten van files?
Op n57 3 man op elkaar geklapt, hoe is een raadsel
Groet
Sebas
Soms rustig, soms hooligan :-)

Reg. datum:
19 jan. 2009
quote:
Sebas84 schreef op 30 januari 2017 @ 09:47:
Ben er ook weer bij!
Goedemorgen iedereen!
Groet
Sebas

Nee net wakker! Is wel het voordeel van onregelmatig werken!
Carpe Diem

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
quote:
Ghetto Bassie schreef op 29 januari 2017 @ 14:35:
OP even onder handen genomen, scheelt weer een hoop scrollen... :)

@ GenesiZ: Welke motoren heb jij nou nog? Heb je evt beeldmateriaal van je nieuwe bike voor in de OP? Zag dat 1 van je foto linkjes het bij mij niet meer doet...

Suzuki GS650GT '83, Kawasaki z750 '76 & Kawasaki ZRX1100 :+

Eentje rijd, maar die staat nog niet thuis :X

Ik maak volgende maand even een nieuw plaatje voor de OP :Y
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com - Facebook!

Reg. datum:
21 mei. 2007
quote:
Sebas84 schreef op 30 januari 2017 @ 09:47:
Ben er ook weer bij!
Goedemorgen iedereen!
Groet
Sebas

was een grote chaos... op n15 ook al 2 auto's op elkaar... druppelde weer na lange tijd, automobilisten waren weer bang :(
suzuki GSR 600 - http://www.rijnmond-dakkoffers.nl

Reg. datum:
28 okt. 2008
Mogguh :W :P

Zo, net weer ontwaakt, nu nog even wakker worden. Strakjes maar een stukje hardlopen en de rest van de dag chillen *D

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
GenesiZ schreef op 30 januari 2017 @ 10:13:

[...]

Suzuki GS650GT '83, Kawasaki z750 '76 & Kawasaki ZRX1100 :+

Eentje rijd, maar die staat nog niet thuis :X

Ik maak volgende maand even een nieuw plaatje voor de OP :Y

Wat moet je nou nog doen aan die andere bikes om ze rijdend te krijgen?

Caponord 2004

Reg. datum:
23 sep. 2016
Zo, net ff met Zuid Holland gebeld over de situatie hier ter hoogte van de woonboulevard in Spijkenisse en het feit dat daar dus constant vrachtwagens aan het keren zijn, ik wil daar een bord verboden, zeker gezien het feit dat dat er 200 meter verder een gigantische rotonde is....

Ook geklaagd over de vondelingen weg, en dan de Flyover ter hoogte van de shell, die metalen afdekplaten voor het regenwater vermoed ik zijn op, tijd voor vernieuwing voordat ik m'n band er op lek rijd.

Reg. datum:
28 okt. 2008
Lekker bezig :t Dat keren van die vrachtwagens is zeker drama, volgens mij mag dat daar ook niet, maar weet niet of er verbodsborden hangen.

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
quote:
Ghetto Bassie schreef op 30 januari 2017 @ 13:04:

[...]

Wat moet je nou nog doen aan die andere bikes om ze rijdend te krijgen?

Die Suzuki moet een nieuwe accu denk en dan zal hij starten/lopen. Ik heb hem rijdend met een zwik siliconen-spray in de hoek van de schuur gezet. Van de Kawa kreeg ik vanmorgen foto's dat het frame afgemaakt wordt, die moet ik in elkaar zetten met nog een zwik afmaak werk voor hij naar de coater gaat. Dat gaat nog wel even duren :Y

Vanmorgen vrij genomen, eind Mei lekker een week via een rondrit via Dusseldorf, Sauerland, Praag, Klein Zwitserland, Dresden, de Harz en weer terug naar huis. 3 artikelen schrijven van motorbouwers en 3 nationale parken om lekker te rijden en landschapfoto's te maken *O* Lekker met de ZRX1100 op pad :] :]

Zojuist ook de TomTom Rider 400 in ontvangst mogen nemen, die staat nu up te daten dus die hebben we ook mooi in de pocket :9~

Ride With Pride!

Reg. datum:
01 mei. 2014
quote:
Fatal Mind schreef op 30 januari 2017 @ 16:04:
Zo, net ff met Zuid Holland gebeld over de situatie hier ter hoogte van de woonboulevard in Spijkenisse en het feit dat daar dus constant vrachtwagens aan het keren zijn, ik wil daar een bord verboden, zeker gezien het feit dat dat er 200 meter verder een gigantische rotonde is....

Ook geklaagd over de vondelingen weg, en dan de Flyover ter hoogte van de shell, die metalen afdekplaten voor het regenwater vermoed ik zijn op, tijd voor vernieuwing voordat ik m'n band er op lek rijd.

Dankjewel! Hier irriteer ik mij mateloos aan.. maar het zijn ook niet alleen de vrachtwagens maar ook auto's. Beste methode is een bord + camera op kenteken. Jij draait/keert? Okay Jan pakt de leuning en dokken. Want als je achter een auto aan rijd met z'n knipperlicht aan... Sjaakie gaat vol op de rem en je klapt er bijna achterin... |( |( |(

:Y :W
Yamaha XT 660 X - www.youtube.com/metalfreak2009

Ride With Pride!

Reg. datum:
01 mei. 2014
Zo even nieuw achterbandje besteld! :]
Als ik nu gas geef op vochtig wegdek blijf ik staan... hoewel alles draait! :+ 130 euro'tjes Pneus Online!
Zie dat ik precies een achterband oprij in 1 jaar (22jan - 2016 voor laatst voor en achterband besteld)

:W

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
GenesiZ schreef op 30 januari 2017 @ 17:06:
Die Suzuki moet een nieuwe accu denk en dan zal hij starten/lopen. Ik heb hem rijdend met een zwik siliconen-spray in de hoek van de schuur gezet. Van de Kawa kreeg ik vanmorgen foto's dat het frame afgemaakt wordt, die moet ik in elkaar zetten met nog een zwik afmaak werk voor hij naar de coater gaat. Dat gaat nog wel even duren :Y

Vanmorgen vrij genomen, eind Mei lekker een week via een rondrit via Dusseldorf, Sauerland, Praag, Klein Zwitserland, Dresden, de Harz en weer terug naar huis. 3 artikelen schrijven van motorbouwers en 3 nationale parken om lekker te rijden en landschapfoto's te maken *O* Lekker met de ZRX1100 op pad :] :]

Zojuist ook de TomTom Rider 400 in ontvangst mogen nemen, die staat nu up te daten dus die hebben we ook mooi in de pocket :9~

Nice, ben benieuwd las ie klaar is. Accuutje is zo gefixt. Ga je het nog druk krijgen met 3 brommerts rijdende houden :] *O*

Dat wordt wel een gaaf ritje, ga je alleen of rijden er nog meer mee?

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
DRS930 schreef op 31 januari 2017 @ 07:41:
Zo even nieuw achterbandje besteld! :]
Als ik nu gas geef op vochtig wegdek blijf ik staan... hoewel alles draait! :+ 130 euro'tjes Pneus Online!
Zie dat ik precies een achterband oprij in 1 jaar (22jan - 2016 voor laatst voor en achterband besteld)

Netjes, hoeveel rijd je op jaarbasis aan km's? Ik koop mijn bandjes altijd op www.mopedreifen.de , ook een mooie site voor bandjes.

Ride With Pride!

Reg. datum:
01 mei. 2014
quote:
Ghetto Bassie schreef op 31 januari 2017 @ 08:53:

[...]

Netjes, hoeveel rijd je op jaarbasis aan km's? Ik koop mijn bandjes altijd op www.mopedreifen.de , ook een mooie site voor bandjes.

Doe even de rekensom met me mee.. zit nu op plusminus 36/37 (uit me hoofd) Gekocht met 11 erop in September 2014. Dus we rijden nu ongeveer 2.5 jaar al op die moto.
Dus zeg ff snel 10 per jaar :Y :]

Mijn woon werk is 30km, dus ongeveer 600 per 4 weken.

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
quote:
Ghetto Bassie schreef op 31 januari 2017 @ 08:52:

[...]

Nice, ben benieuwd las ie klaar is. Accuutje is zo gefixt. Ga je het nog druk krijgen met 3 brommerts rijdende houden :] *O*

Dat wordt wel een gaaf ritje, ga je alleen of rijden er nog meer mee?

Suzuki heeft geen haast, als Jasper groter is dan gaan we daarmee aan de slag.

De trip ga ik alleen doen, maar zit om de dag bij gasten thuis dus zal me niet alleen voelen :+ En tussendoor door Sauerland, Klein Zwitserland en de Harz zet ik lekker een tentje op voor rust :Y

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
DRS930 schreef op 31 januari 2017 @ 09:08:
Doe even de rekensom met me mee.. zit nu op plusminus 36/37 (uit me hoofd) Gekocht met 11 erop in September 2014. Dus we rijden nu ongeveer 2.5 jaar al op die moto.
Dus zeg ff snel 10 per jaar :Y :]

Mijn woon werk is 30km, dus ongeveer 600 per 4 weken.

Dat is netjes voor een bandje :Y

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
GenesiZ schreef op 31 januari 2017 @ 10:18:
Suzuki heeft geen haast, als Jasper groter is dan gaan we daarmee aan de slag.

De trip ga ik alleen doen, maar zit om de dag bij gasten thuis dus zal me niet alleen voelen :+ En tussendoor door Sauerland, Klein Zwitserland en de Harz zet ik lekker een tentje op voor rust :Y

Beter *O*

k75rt 1991 -

Reg. datum:
27 apr. 2011
quote:
DRS930 schreef op 31 januari 2017 @ 06:46:

[...]

Dankjewel! Hier irriteer ik mij mateloos aan.. maar het zijn ook niet alleen de vrachtwagens maar ook auto's. Beste methode is een bord + camera op kenteken. Jij draait/keert? Okay Jan pakt de leuning en dokken. Want als je achter een auto aan rijd met z'n knipperlicht aan... Sjaakie gaat vol op de rem en je klapt er bijna achterin... |( |( |(

:Y :W

tja , alleen mag je daar dat gewoon doen. dus....
Nie mój cyrk, nie moje małpy
It's the physics, stupid!
Vaak verzinnen mensen pas achteraf de reden waarom ze iets gingen doen...

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.