Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben schuur opruiming aan het houden, mag iig voor de geïnteresseerde voor een zacht prijsje weg...
 
Laatst bewerkt:
Zoiets heb ik nu, op de Blade en VFR past dat prima maar voor die FZR is het weer niets.

Elke motor is een beetje anders, je hebt ook van die bokken met div op en inzet stukken, kan zowel voor achter gebruiken, voor onder de poten op on het t-stuk dan heb je veel mogelijkheden het kost vaak alleen iets meer.
 
Zoiets heb ik nu, op de Blade en VFR past dat prima maar voor die FZR is het weer niets.

Elke motor is een beetje anders, je hebt ook van die bokken met div op en inzet stukken, kan zowel voor achter gebruiken, voor onder de poten op on het t-stuk dan heb je veel mogelijkheden het kost vaak alleen iets meer.
Die datona die ik eerder gepost heb is er zo 1. Die kun je voor zowel voor als achter gebruiken.
Wel wat duurder, dat dan wel. Ik had al een gewone,voor achter,maar moest alle 2 de wielen eruit. En dan ontkom je niet aan 1 voor de voorkant...
:)
 
Zo ga je niet naar de beurs en zo ga je 2x...
Als het goed is eerst morgenavond en dan op Zondag met mijn zoon en zwager en zijn zoon. Beide jongens zijn 17 en willen de motor wereld proeven. Mijn neef zit al in de scooters, maar mijn zoon slaat dat over.
 
Voor het schoonmaken zijn ze beide gewoon goed. Mijn vorkpoten moeten dit jaar nog aangepakt worden, daarom heb ik de balhoofdbok gefixt. Dan kan ik gewoon de vorkpoten los aanleveren bij HK.

Denk dat ik daar dan ook maar voor ga, heb al degene die onder de vorkpoten kunnen. Heb met een YT-filmpje wel gezien dat ik even een doekje op het spatbord moet leggen tegen beschadigingen. Moet ik niet vergeten te doen dan :X
 
Denk dat ik daar dan ook maar voor ga, heb al degene die onder de vorkpoten kunnen. Heb met een YT-filmpje wel gezien dat ik even een doekje op het spatbord moet leggen tegen beschadigingen. Moet ik niet vergeten te doen dan :X
Klopt, heb ik al meegemaakt met de Blade, dat geschraap over dat spatbord word je niet vrolijk van :N :/
 
Je kan t maar vast in de agenda hebben staan

16904992_1317157848363960_2242209949132251359_o.jpg
 
Lijkt me wel leuk, afgelopen jaren moest ik iedere keer werken tijdens die race. Maar ff kijken wat deze keer gaat worden... :)
 
Nieuwe undertail zit er op, hogere ruit ook gelijk maar even gemonteerd, ben er heppie mee *O*

1k0.jpg


Oud...
1k0.jpg


Nieuw...
1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg


Binnenkort even dat beugeltje fixen voor het achterlicht en dan de boel aansluiten... *D
 
Die bochten gaan ooit nog wel eens komen Art, eerst even een lekker temperatuurtje en een zonnetje :]

Morgenochtend met mijn broer mee naar Den Bosch, heeft vandaag een BMW R1100S gekocht en gaan we dan ophalen. Is 1,5 jaar motorloos geweest, maar het begon toch weer te kriebelen...
 
Goeie weer mag nu zeker gaan komen !

De Z heb ik sinds ik hem kocht pas een kleine 500 kilometer gereden en nadat de vering is gedaan nog geen meter. :P

De pleepot heb ik alleen nog maar de proefrit mee gereden en daarna gelijk begonnen met demonteren van de schade onderdelen, staat wel weer in elkaar op de onder tupperware na. :)
 
Nou, vond de beurs niet om over naar huis te schrijven.

De '' aanbiedingen '' waren zo boeiend niet, in de gemiddelde winkel krijg je die ook wel.
Voedsel etc is allemaal veel te duur
Kaartje is ook wat aan de prijs, voor wat er staat, precies hetzelfde als vorig jaar namelijk

Volgend jaar sla ik over, daarna zie ik wel weer.

Zo eerst even even naar Bleiswijk voor m'n achterband
 
Gisteravond even naar de motorbeurs geweest vond het wel geinig en voor de echte koopjes is het al jaren zo dat je echt goed moet zoeken en geluk moet hebben om daar te slagen, en voor een goedkope motor moet je er helemaal niet zijn. Verder wel gezellig en lekker gesnuffeld!!

Trouwens GB je kan de RSV bij mij uit de OP halen, heb wat anders en foto's komen nog maar zie mijn avatar voor een kleine hint.
 
Gisteravond even naar de motorbeurs geweest vond het wel geinig en voor de echte koopjes is het al jaren zo dat je echt goed moet zoeken en geluk moet hebben om daar te slagen, en voor een goedkope motor moet je er helemaal niet zijn. Verder wel gezellig en lekker gesnuffeld!!

Trouwens GB je kan de RSV bij mij uit de OP halen, heb wat anders en foto's komen nog maar zie mijn avatar voor een kleine hint.

Ik weet het. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan