Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
En toen was het raak bij de Esso

Cookies op AD.nl | AD.nl
Onze ligplaats is er tegenover aan de andere kant van de snelweg. Hebben maar even gewacht met aanmeren en het van een afstandje bekeken. Vlammen kwamen op een gegeven moment gewoon boven die opslagtanks uit :o Paar minuten later was alles ook zo weer pleite, geen vlammen en rook meer te zien en leek het gewoon of er niets was gebeurd...
Mijn zwager werkt daar, zal morgen wel horen hoe of wat...
 
Laatst bewerkt:
Onze ligplaats is er tegenover aan de andere kant van de snelweg. Hebben maar even gewacht met aanmeren en het van een afstandje bekeken. Vlammen kwamen op een gegeven moment gewoon boven die opslagtanks uit :o Paar minuten later was alles ook zo weer pleite, geen vlammen en rook meer te zien en leek het gewoon of er niets was gebeurd...
Mijn zwager werkt daar, zal morgen wel horen hoe of wat...


Wat ik uit de nieuws berichten las is het een brand in een fornuis geweest
Dat zou kunnen wijzen op een zogeheten "tubeburst" oftewel een productleiding in het fornuis scheurt open en de zooi die erdoorheen wordt gepompt stroomt het fornuis in en wordt aan gestoken door de fornuis branders. Heb dit bij de koninklijke een paar keer meegemaakt en daar is weinig anders aan te doen dan de boel stoppen ,Die pijpen dicht zetten en stoom erin om de boel leeg te drukken ,En dan die zooi uit laten branden ,Als het spul wat in de pijpen zit onder flinke druk staat dan kan zo'n vlam wel eens zo hoog als de schoorsteen eruit slaan ,Dat kon je gisteren ook zien
 
ik zag vanmorgen pas dat ik daar wel 3 nl-alerts voor had gehad *O*.

vanmorgen stond ik dus voor straf voor die k*t brug vast. de 100e keer ? :( zag nog geen ballonnen -O-
 
Laatst bewerkt:
Idd, zag er best heftig uit. Gelukkig geen enorme explosies, dan hadden ze verder van huis geweest...

Inderdaad, ik heb 1 keer een explosie van een weliswaar lege tank meegemaakt in 1988 of 89.
Was bij de Pakhoed vlakbij de Beneluxtunnel. Ze waren aan het slijpen op het dak, maar die tank was niet ontlucht, er zijn toen volgens mij 3 doden gevallen... erg triest. :/
 
Inderdaad, ik heb 1 keer een explosie van een weliswaar lege tank meegemaakt in 1988 of 89.
Was bij de Pakhoed vlakbij de Beneluxtunnel. Ze waren aan het slijpen op het dak, maar die tank was niet ontlucht, er zijn toen volgens mij 3 doden gevallen... erg triest. :/
Zo dan :o Zou je als werkgever even bij de familie thuis het verhaal mogen vertellen :/
 
97, niet overdrijven hé :P

is triest idd, kon weer mooi tussen de auto's sturen
Idd drama, ik kon er ook lekker tussendoor, politie had de afslag naar de brug op de Hartelbrug ook afgezet. Toen ik langs de file reed, zag ik aardig wat gasten op hun motorkap zitten wachten. Man man man, al is het voor de Botlek-Maasvlakte gangers rete irritant dat iedereen de linker baan op de Hartelbrug pakt om naar de tunnel te gaan, begrijp ik het maar al te goed dat ze het doen... :/
 
Vanmiddag bij thuiskomst ff de MT gewassen en gepoetst, even een oude tandenborstel voor de drama-plekjes gepakt, is weer helemaal bling bling 8-)

Best makkelijk dat madame zelf stickers kan maken, de zilvergrijze Yamaha stickers vervangen door rode en het ABS logootje met Akrapovic stickertjes welke op het voorspatbord zaten, vervangen door alleen het Akra logootje. Verder zullen er nog wat stickers gemaakt worden voor op de wielen, nog even kijken wat het gaat worden. :)

full

1k0.jpg

full
 
Ziet er netjes uit!
Lekker korte Akra ook, zal wel lekker klinken, :+
:t
Ja idd, komt een geluid uit, niet normaal :o De db killer zit er zelfs gewoon nog in, die blijft er ook in. Met normaLe toeren klinkt ie heel netjes, mooie zware roffel. Maar zodra het gas open gaat... Is overigens een "normale" Akra-lijn die voor de MT is uitgebracht, dus niet zelf samengesteld. Originele uitlaatlijn hebben we er ook nog bij gekregen.

Mooi apparaat gb :Y
Thanx, moeders de vrouw is er erg blij mee :] Ze heeft er in die paar dagen dat we 'm hebben al meer gereden dan in de afgelopen 3-4 jaar... _O-
 
Laatst bewerkt:
~
Vanmiddag bij thuiskomst ff de MT gewassen en gepoetst, even een oude tandenborstel voor de drama-plekjes gepakt, is weer helemaal bling bling 8-)

Best makkelijk dat madame zelf stickers kan maken, de zilvergrijze Yamaha stickers vervangen door rode en het ABS logootje met Akrapovic stickertjes welke op het voorspatbord zaten, vervangen door alleen het Akra logootje. Verder zullen er nog wat stickers gemaakt worden voor op de wielen, nog even kijken wat het gaat worden. :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][/quote


Volgens mij zie ik daar een spikje stof en vuil !
 
In mijn eigen kennissenkring kan niemand me helpen, dus vraag het ook maar even hier.

Kennen jullie nog iemand die een straalcabine heeft staan, en ook wel eens wat klusjes voor anderen doet?
Ik heb een paar remklauw houders die even gestraald moeten worden, zodat ik ze van een vers laagje verf kan voorzien.

Als je iemand kent, laat maar weten.
 
\
Vanmiddag bij thuiskomst ff de MT gewassen en gepoetst, even een oude tandenborstel voor de drama-plekjes gepakt, is weer helemaal bling bling 8-)

Best makkelijk dat madame zelf stickers kan maken, de zilvergrijze Yamaha stickers vervangen door rode en het ABS logootje met Akrapovic stickertjes welke op het voorspatbord zaten, vervangen door alleen het Akra logootje. Verder zullen er nog wat stickers gemaakt worden voor op de wielen, nog even kijken wat het gaat worden. :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][/quote


Volgens mij zie ik daar een spikje stof en vuil !
Meen je dat nou? Waar Bert? :o Onderste foto is nog wel van voor de cleaning he...



:+
 
Avond luitjes :W

Vanmiddag de front rads afgemonteerd en gevuld. Wil ik de kuipen weer monteren, krijg ik de rechter kuip niet meer vast :(
Moest de beugel van de oliekoeler iets ombuigen om 'm binnen de kuip te krijgen, stak aan de voorzijde net iets uit. En om het nog wat prettiger te maken, de koelslang onderaan lostrekken, zooi er weer uit laten lopen, zodat het stukje slang ietsje ingekort kon worden. Nu alles weer afgevuld, ontlucht en de kuip weer vast kunnen krijgen. Er staat alleen nog een beetje spanning op de onderzijde van de kuip bij de grote Honda sticker, daar ga ik ff een wat langer boutje voor fixen.
Maar dit hoofdstuk is eindelijk klaar *O*
full

full

full

full
 
Avond luitjes :W

Vanmiddag de front rads afgemonteerd en gevuld. Wil ik de kuipen weer monteren, krijg ik de rechter kuip niet meer vast :(
Moest de beugel van de oliekoeler iets ombuigen om 'm binnen de kuip te krijgen, stak aan de voorzijde net iets uit. En om het nog wat prettiger te maken, de koelslang onderaan lostrekken, zooi er weer uit laten lopen, zodat het stukje slang ietsje ingekort kon worden. Nu alles weer afgevuld, ontlucht en de kuip weer vast kunnen krijgen. Er staat alleen nog een beetje spanning op de onderzijde van de kuip bij de grote Honda sticker, daar ga ik ff een wat langer boutje voor fixen.
Maar dit hoofdstuk is eindelijk klaar *O*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vind ik leuk. :t
 
In mijn eigen kennissenkring kan niemand me helpen, dus vraag het ook maar even hier.

Kennen jullie nog iemand die een straalcabine heeft staan, en ook wel eens wat klusjes voor anderen doet?
Ik heb een paar remklauw houders die even gestraald moeten worden, zodat ik ze van een vers laagje verf kan voorzien.

Als je iemand kent, laat maar weten.

Ga eens bij TEC-motors in Zuidland vragen.
 
In mijn eigen kennissenkring kan niemand me helpen, dus vraag het ook maar even hier.

Kennen jullie nog iemand die een straalcabine heeft staan, en ook wel eens wat klusjes voor anderen doet?
Ik heb een paar remklauw houders die even gestraald moeten worden, zodat ik ze van een vers laagje verf kan voorzien.

Als je iemand kent, laat maar weten.

Welk materiaal is het en is het poedercoat of spuitwerk,kan het eventueel wel voor je stralen op me werk is wel een grove korel, je kunt ze ook in de verfafbijt zetten dan beschadig je het materiaal ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan