Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond luitjes :W

Vanmiddag de front rads afgemonteerd en gevuld. Wil ik de kuipen weer monteren, krijg ik de rechter kuip niet meer vast :(
Moest de beugel van de oliekoeler iets ombuigen om 'm binnen de kuip te krijgen, stak aan de voorzijde net iets uit. En om het nog wat prettiger te maken, de koelslang onderaan lostrekken, zooi er weer uit laten lopen, zodat het stukje slang ietsje ingekort kon worden. Nu alles weer afgevuld, ontlucht en de kuip weer vast kunnen krijgen. Er staat alleen nog een beetje spanning op de onderzijde van de kuip bij de grote Honda sticker, daar ga ik ff een wat langer boutje voor fixen.
Maar dit hoofdstuk is eindelijk klaar *O*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er gaaf uit, haast zonde dat er zulke dichte kuipen omheen zitten, komt de motor nu wel op temperatuur of gaat de thermostaat nu laat open, is wel een gave circuit fiets kan je mooi mee rondknallen.
 
Thanks, vanmorgen de 1e testrit met de nieuwe radiateurs gemaakt. Bij de 50-80 km-wegen schommelde de temp tussen de 75° en 85°. Alleen bij stilstand bij het stoplicht loopt de temp snel op naar de 100°, maar zodra er weer gereden wordt, zakt de temp in no time weer richting de 85°. Ga nog wel een fan fixen voor als de temp boven de 100° komt. :]
 
Goede morgen, :W

Iets zegt me dat je volgende maand weer wat nieuws te verbouwen hebt Chris... O-)
Maar je SP word wel errug mooi zo :t
 
De kuipdelen zijn nog voor dit jaar, volgend jaar alleen de achterrem. Mocht ik een endurance tank op de kop kunnen tikken voor weinah (nieuw vind ik gewoon veelste duur), is dat het allerlaatste. Dan heb ik 'm helemaal zoals ik hebben wil *D
 
Tuurlijk........ _O-

Iedereen kent jou ondertussen Chris. :+
Denk zelfs dat de MT eerder klaar is dan de SP _O- Heb nu de volgende dingen die onderweg zijn:
- Smoked achterlicht met geïntegreerde knippers
- Led knippers voor de voorzijde
- Lange zwarte hendels met rode verstellers
- Rode stuureindeN

Lang leve Ali en Ebay... :P

De volgende onderdelen staan nog in de wachtrij om de komende maanden besteld te gaan worden....

- Originele carbon Akra uitlaatbeugel
- Ermax radiator covers in kleur
- Ermax duostep-afdekplaatjes (zit een beugeltje aan voor het rempotje)
- Ermax monozit in kleur
- Ermax bugspoiler (mogelijk)
- Stalen remleidingen

En dan is ie ook klaar, valt mee toch? :P
 
Laatst bewerkt:
In mijn eigen kennissenkring kan niemand me helpen, dus vraag het ook maar even hier.

Kennen jullie nog iemand die een straalcabine heeft staan, en ook wel eens wat klusjes voor anderen doet?
Ik heb een paar remklauw houders die even gestraald moeten worden, zodat ik ze van een vers laagje verf kan voorzien.

Als je iemand kent, laat maar weten.
Iedereen toch bedankt voor de reacties, heb een straalcabine in de buurt gevonden.

Boel is vrijdag gestraald, en hierna gelijk in de verf gezet, foto's van het gestraalde heb ik eigenlijk niet.
Houderd hangen nu nog steeds buiten, kan de verf lekker uitharden.

20170825_121235.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toevallig bij de molen in Hellevoet? Nu werd daar wel hard gereden, maar een drempel in een onoverzichtelijke, dalende bocht is ook niet echt veilig. En allemaal omdat 1 bewoner heeft geklaagd op Marktplaats, die zal wel een vriendje in de gemeenteraad hebben..

Uit me hoofd was dat stukkies van Rijkswaterstaat volgens mij hoor
 
Idd, net een overleg gehad op het hoofdkantoor, ging echt helemaal stuk daar binnen, en dat kwam niet door het onderwerp :X Was gewoon een verademing om buiten te zijn. Straks nog ff een rondje lopen en dan daarna nog even een verslagje tikken. :)
 
Laatst bewerkt:
Na 70 km rijden vanmorgen geconstateerd dat het lekker doorregende.
Ik had mijn regenoverall aan gedaan.
Bij aankomst was de binnenkant toch ook flink nat.
Die kan dus bij de vullis...
Minder blij :(
 
Even een trieste mededeling.

Voor degene die Waldo kennen.
Waldo is afgelopen nacht overleden.....
Hij heeft een epileptische aanval in zijn slaap gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan