Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een goede morgen :W

Straks de topkuip weer demonteren, samen met de racekont vanavond even afdroppen bij de spuiter om wat bij te werken. En dan is het wachten tot ik alles weer terug heb om de boel te monteren en weer een ritje kan maken.

Ga Ruud even vragen of hij mij kan helpen met het wegwerken van wat relais en evt verlengen van wat bedrading van de kabelboom omdat ik geen plek meer heb in de topkuip ivm het ontbreken van een binnenkuip. Wil daar alleen maar bedrading hebben voor de koplampunit en het dashboard.
 
Laatst bewerkt:
En een goede morgen :W

Straks de topkuip weer demonteren, samen met de racekont vanavond even afdroppen bij de spuiter om wat bij te werken. En dan is het wachten tot ik alles weer terug heb om de boel te monteren en weer een ritje kan maken.

Ga Ruud even vragen of hij mij kan helpen met het wegwerken van wat relais en evt verlengen van wat bedrading van de kabelboom omdat ik geen plek meer heb in de topkuip ivm het ontbreken van een binnenkuip. Wil daar alleen maar bedrading hebben voor de koplampunit en het dashboard.

Ben benieuwd hoe het eind resultaat is.
Anders alles ombouwen naar can-bus :P
 
Zojuist de kuipdelen retour spuiter gebracht, hij verwacht ze volgende week klaar te hebben *D

Vlak voordat ik daar naartoe ging, kreeg ik een mail dat mijn RP systeem klaar is, zal denk ik ook volgende week geleverd worden *O*

Tank zal dan ook weer terug zijn, kan alles tegelijk weer gemonteerd worden *O*

Vanmiddag een volledige kuipboutenset in het zwart en alu kroonplaatmoer van pro-bolt besteld, kan alle ouwe meuk er vanaf. Zal met een week of 3-4 geleverd worden.
 
Mooi, ben benieuwd hoe het resultaat zal zijn!
Ik heb mijn spuitwerk ook over niet al te lange tijd weer terug van Rene.
Heb er contact over gehad, en dat zit wel goed dus.Echt haast had ik er niet mee, en dat wist ie.
Zijn er nog mensen van hier die morgen naar de Paasshow in Rockanje gaan?
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik ook wel Coert. Heb inmiddels Ruud gesproken (degene die mijn vering aangepakt heeft), die gaat aankomende week de SP ophalen om de relais te verplaatsen en waar nodig de kabelboom wat aanpassen. Over max 2 weken verwacht ik ‘m eindelijk klaar te hebben en weer de weg op te kunnen, echt, kan niet wachten...

Beter dat je ook binnenkort je spullen ook weer terug hebt, dan wel ff wat foto’s posten he? :9
 
Zodra ik het binnen heb plaats ik er foto's van! De tank krijgt, naast het spuitwerk ook een nieuwe dop en emblemen, de zijkapjes ook nieuwe emblemen, mmmm. Als ik dan alles binnen heb, neem ik 2 weekjes vrij, ergens in Mei, en dan ga ik lekker klussen. Ik zag in het SP topic al dat je flink bezig was met je bedrading en relais. Word wel weer strak je SP!
Ik neem overigens altijd in Mei vrij, en laat in Augustus weer, hou er niet zo van om in het hoogseizoen vakantie te nemen.
Te duur en vaak te druk dan. Maar goed ben ook alleen, dus makkelijk praten voor me.
Fijne paasdagen allen :t
 
Mooi, ben benieuwd hoe het resultaat zal zijn!
Ik heb mijn spuitwerk ook over niet al te lange tijd weer terug van Rene.
Heb er contact over gehad, en dat zit wel goed dus.Echt haast had ik er niet mee, en dat wist ie.
Zijn er nog mensen van hier die morgen naar de Paasshow in Rockanje gaan?
:)

Jep heb een proefrit op de ktm 790 geboekt dus gaan even een rondje rijden :] daarna wellicht een rondje door de shop heb nog een gashendel set nodig voor 1 kabel en misschien kom ik nog wat leuks tegen, daarna door naar welkoop in rockanje voor nieuwe werkschoenen ze hebben ook daar 20% korting, leuk die paasdagen steeds korting overal.
 
Mooi, ben benieuwd hoe het resultaat zal zijn!
Ik heb mijn spuitwerk ook over niet al te lange tijd weer terug van Rene.
Heb er contact over gehad, en dat zit wel goed dus.Echt haast had ik er niet mee, en dat wist ie.
Zijn er nog mensen van hier die morgen naar de Paasshow in Rockanje gaan?
:)

En nog geweest.

rondje op de KTM 790 gedaan in de regen wel echt een top machine, beetje veel electronica maar voel wel heel veilig aan TC werkte echt super goed in de regen en hij rijd echt geweldig, motor zelf ziet er niet geweldig uit maar goed zie je weinig van als je er op zit :P , na de proefrid maar weer weg gegaan was koud nat en de muziek stond veel te hard, had tevens nog genoeg andere dingen te doen.
 
Vind het model nog best wel wat hebben. Zou best nog wel eens zo'n 450 willen hebben voor erbij, maar dat soort motoren schijnen nog best onderhoudsgevoelig te zijn.
 
Het is een project he Bert, nadert z'n einde en dan wil je niet weten hoe vaak er gereden gaat worden. Geloof me, er zal wat asfalt vervangen moeten worden dit jaar... :P
 
En nog geweest.

rondje op de KTM 790 gedaan in de regen wel echt een top machine, beetje veel electronica maar voel wel heel veilig aan TC werkte echt super goed in de regen en hij rijd echt geweldig, motor zelf ziet er niet geweldig uit maar goed zie je weinig van als je er op zit :P , na de proefrid maar weer weg gegaan was koud nat en de muziek stond veel te hard, had tevens nog genoeg andere dingen te doen.
Ik ben halfverwege weer naar huis gegaan, toen het in mijn oksels en kruis koud en nat werd... :+
Dus ik ben niet geweest helaas, had eigenlijk ook niks nodig, dus het kletsnat aankomen en weer koud naar huis gaan was het me niet waard.

Misschien dat ik aankomend weekend weer eens ga buurten daar.
 
Mijne heren / dame.
Ik wil graag even een mening van jullie, Aangezien iedereen er hier Blanco instaat.

Op mijn werk heb ik een " opportuniteit" gekregen om naar andere werkplek te gaan op andere vestiging. Het is daar ongestructureerd en ik als technische man zou daar verandering in moeten brengen. Hun beweegreden is omdat ik iedereen daar goed ken en ze met mij zo weglopen. (Komt omdat ik er wel eens bijgesprongen heb, dan ben je natuurlijk altijd een held/redder in nood)

- Het is dichterbij > maar geen KM-vergoeding meer
- Meer shit/verantwoordelijkheid voor zelfde basis Salaris.
- Iets meer praktijk.

- Heel klein Team waardoor dus meer contact met alle fronten (sales tot uitvoering)
- Daar tegenover staat meer uren draaien die niet betaald worden.
Dit opgebracht " ja je mag eerder weg als het werk het toelaat" Dit gebeurd natuurlijk nooit.

Dus netto op achteruit, meer verantwoording, en minder thuis.
wel ervaring groei richting alles regelen.

:W
 
Mijn inziens, niet doen. Ik heb er persoonlijke ervaring mee en ben destijds na 3 maanden weer terug gegaan naar mijn oude functie. 1e maand was leuk, 2e maand begon tegen te zitten en de 3e maand ging ik met tegenzin naar de zaak.

De shit weegt niet op tegen de weinig pluspunten, zeker niet als je er net zoveel voor betaald krijgt en overuren niet betaald worden.
 
Ik zou dat zien als een investering in de toekomst, moeten er wel doorgroei mogelijkheden zijn.

Met tegenzin naar je werk gaan is geen succes, ook al zijn er mogelijkheden voor de toekomst wat je soms ook nog eens met een korrel zout moet nemen.

Zolang je er geen centen bij krijgt blijven zitten waar je zit.

Dat ook ja. Meer verantwoordelijkheden is meer geld.
 
Bedankt voor het mee denken en antwoorden. Moet zeggen dat het best wel lastig is voor iemand van 24/25. Want het wordt mooi gebracht "Samen met mij (Manager NL) om die vestiging op orde te krijgen"

heb zelf dat nare gevoel van, we moeten daar een pion neer zetten en wie kan van grote vestiging naar die kleine en is handig.

Vooral ook die vestiging zijn mensen die leven om te werken. en zo ben ik net niet ingesteld. Vind werken erg maar niet 12 uur per dag voor maar 8 betaald want " Dat hoort er nou eenmaal bij"

Nogmaal bedankt voor inzicht!
 
Mijne heren / dame.
Ik wil graag even een mening van jullie, Aangezien iedereen er hier Blanco instaat.

Op mijn werk heb ik een " opportuniteit" gekregen om naar andere werkplek te gaan op andere vestiging. Het is daar ongestructureerd en ik als technische man zou daar verandering in moeten brengen. Hun beweegreden is omdat ik iedereen daar goed ken en ze met mij zo weglopen. (Komt omdat ik er wel eens bijgesprongen heb, dan ben je natuurlijk altijd een held/redder in nood)

- Het is dichterbij > maar geen KM-vergoeding meer
- Meer shit/verantwoordelijkheid voor zelfde basis Salaris.
- Iets meer praktijk.

- Heel klein Team waardoor dus meer contact met alle fronten (sales tot uitvoering)
- Daar tegenover staat meer uren draaien die niet betaald worden.
Dit opgebracht " ja je mag eerder weg als het werk het toelaat" Dit gebeurd natuurlijk nooit.

Dus netto op achteruit, meer verantwoording, en minder thuis.
wel ervaring groei richting alles regelen.

:W
alleen hier al om moet je dat denk ik niet doen. je bent blijkbaar geen manager en dan ga je dit nooit leuk vinden. my 2p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan