Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* ja van dat soort :Y

ik wil op de sp toch niemand achterop , dus gelijk wat gewicht besparen ;)
Dat was ook het 1e wat ik veranderd had aan mijn SP. Dingen zijn toch best wel aan de prijs, maar kom verder ook weinig gebruikte setjes tegen, dan moet je toch wat...
 
Dat was ook het 1e wat ik veranderd had aan mijn SP. Dingen zijn toch best wel aan de prijs, maar kom verder ook weinig gebruikte setjes tegen, dan moet je toch wat...


klopt , vragen ze aardig wat voor :r , maar wat je zegt ,je komt ze niet snel tegen , heb wel een mooi setje liggen maar die zijn voor als je de dempers hoog wilt monteren .
 
Laatst bewerkt:
OK....

WIE biedt er nu 5 euro voor die SP2 folder op Marktplaats? 1 euro meer dan mijn bod van 4.. Hmmm???? :-)
Mijn bod van 5 euri had ik verwijderd, maar heb het bij de folder van de sp1 gelaten. Hij was overigens wel met die 5 euri akkoord gegaan...
 
Is de radiator een zwak vd sp1 ?

En bovendien gevaarlijk.als er koelvloeistof op je achterband komt
 
Is de radiator een zwak vd sp1 ?

En bovendien gevaarlijk.als er koelvloeistof op je achterband komt

Ik heb links en rechts al lek gehad,
Ik heb het idee dat als de montagepunten aan de onderzijde wat verbogen zijn daar een zwakke plek in het kanaaltje ontstaan dat na enige tijd kan gaan lekken.

Bij mij wel het geval geweest.
 
Ik heb links en rechts al lek gehad,
Ik heb het idee dat als de montagepunten aan de onderzijde wat verbogen zijn daar een zwakke plek in het kanaaltje ontstaan dat na enige tijd kan gaan lekken.

Bij mij wel het geval geweest.


Kan dat niet gesoldeerd worden ?.

Vroeger ook wel bij een auto radiateur laten doen
 
Ik ga trouwens ook op donderdag dus best wel wat van hier aanwezig :Y
koffie meeting?

Ik ben voor! Overigens kom ik alleen als het motorweer is. Nou is dat t al gauw voor mij.. *D tenminste... woon-werk. Ritje voor de lol doe ik met dit weer toch ook niet zo gauw.
Het was vanmorgen vroeg best fris! Maar droog, dat dan weer wel.
 
Ik ben voor! Overigens kom ik alleen als het motorweer is. Nou is dat t al gauw voor mij.. *D tenminste... woon-werk. Ritje voor de lol doe ik met dit weer toch ook niet zo gauw.
Het was vanmorgen vroeg best fris! Maar droog, dat dan weer wel.


Vrouw en zoon zijn die week weg dus kan bij mij in IJsselstein.
Wachten we ff de weers/pekelverwachting af..
 
Yeeeehaaaah, pakketbezorger komt gewoon aanzetten met de undertails *O* *O* *O*

Komt zometeen nog even terug met het pakje, moest iets van €30,- invoerrechten betalen, maar dat had ik niet in huis. Ff snel pinnen dus.... :P
 
Laatst bewerkt:
"I bling, therefor I am"...


full

Alle bouten zijn "bleh" maar nu is de vraag..
de M8/M10 bouten van de bracket die op de onderpoot zit en waarop de remklauw gemonteerd wordt.... is titanium hiet geschikt voor? of toch maar Opa Honda-san spekken?
 
Ello ello
Ook weer gevonden

Nou ga me dash en upgrade geven
Je kan via ledteam smd leds kopen
(25euro)🤔
Of via ebay zelf 50stuks kopen voor geen 5euro😊
Ga de leds vervangen door rood
Wordt mini werk maar lukt me well
Dan past de dash beter bij de kleuren van de motor want oranje is gewoon niet mooi imo
 
"I bling, therefor I am"...


[afbeelding]
Alle bouten zijn "bleh" maar nu is de vraag..
de M8/M10 bouten van de bracket die op de onderpoot zit en waarop de remklauw gemonteerd wordt.... is titanium hiet geschikt voor? of toch maar Opa Honda-san spekken?
Waarom zou dat niet geschikt zijn voor titanium dan?
 
Ello ello
Ook weer gevonden

Nou ga me dash en upgrade geven
Je kan via ledteam smd leds kopen
(25euro)🤔
Of via ebay zelf 50stuks kopen voor geen 5euro😊
Ga de leds vervangen door rood
Wordt mini werk maar lukt me well
Dan past de dash beter bij de kleuren van de motor want oranje is gewoon niet mooi imo
Moet je dan maar ff laten zien hoe je dat doet mate...Wil zelf ook een andere kleur leds in mijn teller, maar weet niet welke ik daarvoor moet hebben en hoe dat moet... :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan