Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Got it!
Zekering van de knippers was kaduuk. Eentje maakte kortsluiting. Alles gefixt, en start zonder probleem :)

Blijf dat toch altijd raar vinden dit soort dingen.
Je zet de motor weg, je komt terug naar verloop van tijd en dan is er ineens een zekering kapot?
Huh? :?

Qua logica kan ik daar nooit een touw aan vastknopen _O-
 
Blijf dat toch altijd raar vinden dit soort dingen.
Je zet de motor weg, je komt terug naar verloop van tijd en dan is er ineens een zekering kapot?
Huh? :?

Qua logica kan ik daar nooit een touw aan vastknopen _O-

Ik ook niet, maar het werkt gelukkig allemaal weer :P
 
@ NielZ_: Beter dat het opgelost is *O*


En een goeden avond :W

Even een nieuw dark smoked ruitje besteld op ebay, met een hogere bubble. Maar ff afwachten tot ie er is en ff kijken hoe dat gemonteerd er uitziet. :)
 
Blindmoer zetten in de achterbrug (om een hugger vast te zetten).
Aluminium of stalen blindmoer gebruiken?
 
Voor het eerst trubbels met de SP1..

Vandaag vond ik het een mooie dag om hem eens te wassen, dus eerst de accu eruit gehaald (zodat ie daarna zou starten en ik een rondje kon rijden :9) en aan de lader gelegd. Ondertussen de SP gewassen en na een uurtje of 1,5 de accu erin gezet, aangesloten gest.. niks. :/

Lampen doen het, op knipperlicht en toeter na, de benzinepomp doet het ook, maar starten ho maar. Er zit een aftermarket alarm met startonderbreker op, en dat is zeer wss de boosdoener. Een zekering was stuk (die van het alarm gok ik, zat bij de accu), die heb ik vervangen maar de oplossing was het niet. Waar zitten de overige zekeringen?

Ik heb, om zeker te zijn, ook de accu van de RR gepakt, maar ook daarmee is het noppes. Wat moet ik doen/nalopen om hem aan de praat te krijgen..? :?

zit ook een start zekering bij de accu zelf.

mischien te hard gepoetst?...stekkertje los of vol met water?...van rem schakelaar voor of achter...zijstandaard?....koppeling?...
 
heren die bij de mac zandvoort rijden:

vergeet u niet in te schrijven voor de VERPLICHTE rijders instructie op 25 maart as !!!
 
iemand toevallig nog een goedkoop adresje voor linkpipes op maat? wil een set akra's op de sp gaan bouwen maar moet hiervoor linkpipes laten fabriceren:)
 
volgende week spoelt wel lekker alle pekel van de weg, maar met de SP naar de motorbeurs gaat 'm nie worden nee....



full

:/
 
dit lampje verwacht/hoop ik dit jaar heeeel veel te zien....



IMAG6383.thumb.jpg.32ab674360caa93fba8a0fbbae0c1442.jpg



Misschien koop ik nog een keer een speedohealer om van de odo mile, km te maken.
de MPH laat zich makkelijk op KMU swtichen (maar als de accu er af is geweest moet ik m weer setten).
Eerst maar eens met een Garmin GPS kijken hoeveel ie echt KMU afwijkt (met het 42T achter) alvorens weer geld uit te geven..... :-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan