Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks, die bedoelde ik.
Moet je de lijm helemaal verwijderen en je moederbord schoonmaken?
En de nieuwe chip hoef je niet vast te lijmen en die blijft dan goed zitten?

Even een oud fototje opgeduikeld:
IMG_20141206_124213_zpskdjkwabq.jpg


Hier had ik net de vervangende chip geplaatst.
Bij mij zat er geen lijm meer om de chip heen en ik heb ook geen lijm gebruikt achteraf, de chip zit goed op zn plek in de houder en gaat geen kant op.
Als er bij jou wel lijm zit dan zou ik het even netjes schoonmaken rondom de chip.
Op m'n foto zie je bij de overige onderdeeltjes lijm zitten, dit heb ik lekker laten zitten.
 
Weet iemand nog een vliegwiel voor een tuono uit 2003 ergens te liggen voor een schappelijke prijs??
 
Oooh, die heb ik niet gezien!! Volgens mij is het vliegwiel hetzelfde als van 1 uit 2003 of niet?? Doe ze meteen een berichtje..
 
Map2 activeren op een Oertuono. Groen blauwe draad moet dan doorgeknipt zijn toch?

Edit: er is een draad doorgeknipt linksonder kleine stekker. Blauw/groen. Dat zal hem wezen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand toevallig nog een yamaha startrelais liggen die past op mijn oertuono? Die van mij lijkt de geest te gaan geven.
 
Map2 activeren op een Oertuono. Groen blauwe draad moet dan doorgeknipt zijn toch?

Edit: er is een draad doorgeknipt linksonder kleine stekker. Blauw/groen. Dat zal hem wezen.

Uit mijn hoofd moet dit pin16 zijn en moet dan idd onderbroken worden om map2 te activeren, je eprom moet hier wel geschikt voor zijn. Je kan er ook een schakelaar tussen zetten zodat je kan schakelen tussen map1 en map2.
 
Gloeiendegloeiende"#%#"!! Ben er nu ook achter wat de oorzaak van het nare geluid en spanningsverlies was. 1 afgebroken bout, 2 zaten er los. De afgebroken bout heeft de hele ontsteking aan gort gemalen en zoals het er nu naar uitziet het vliegwiel beschadigd.. Wat een kakzooi. Iemand enig advies?
Op het Aprilia riders forum staat het eea beschreven over het vervangen van de dynamo en het loshalen vam het vliegwiel .

Je bent niet de enige die het is overkomen.
Waarom denk je dat het vliegwiel beschadigd is ? Je dynamo speoel is natuurlijk wel aan gort gelopen. Schade door de loslopende bout.
 
@Dierick

Blij om nog eens een andere Belgische Tuono V4 rijder te zien hier.
Zeker ééntje die ook gekozen heeft voor de mooie grijze, ik zie precies alleen maar factory's.
Had je foto's ook al zien passeren op Apriliaforum.com

De zithouding zal wel gewoon even wennen zijn t.o.v. de shiver.
Maar op bochtige routes deze zomer zal het een plezier zijn :)

Misschien tot van de zomer ergens op een Belgisch terrasje.

full
 
Laatst bewerkt:
Hey Andy,

mooi om een voorbeeld te zien met de rode velg lintjes.
We zullen zeker eens een terrasje moeten doen, ik ben van Kortrijk, misschien zie je me op het Vlastreffen, daar ik in het bestuur zit en mee organiseer.

Zopas mijn gps gemonteerd bovenop mijn stuur. Ik heb mijn stuur daarvoor moeten lossen, en heb het stuur wat naar boven gedraaid, scheelt net dat ietsje beter dat het wat hoger komt te staan.

ook heb ik de Hepco & becker sportrack besteld op Hepco&Becker Aprilia Tuono V4 1100 RR vanaf 2015 Sportrack bagagerek

om er een rol tas aan vast binden of iets anders (zadel tas...), of misschien eventueel een topbox op deze plaat bevestigen om reisjes te kunnen maken, heb ik geen bagage nodig, dan gewoon de plaat lossen met de sleutel en terug de passagiers zadel op klikken en heb ik geen lelijke beugels het hele jaar door.

Ik zie op apriliaforum.com Andy dat je foto's geplaatst hebt van uw bagage, welke zakken zijn dit? en slepen ze niet tegen het wiel, en de lak, word deze niet bekrast?

hpkvuxlgbzbrg.jpg


28ku0n5pnluzn.jpg


cdafbkfg1juss.jpg


3so5whgibuci4.jpg


uu1pplgabljhb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zie op apriliaforum.com Andy dat je foto's geplaatst hebt van uw bagage, welke zakken zijn dit? en slepen ze niet tegen het wiel, en de lak, word deze niet bekrast?

Het zijn SW-motech BLAZE tassen.
Ze slepen niet tegen het wiel en raken mijn akra slip-on net niet.
Heb wel de steunen wat moeten aanpassen.
Over de lak heb ik idd een sticker moeten kleven tegen het schuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan