Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Dierick: alweer bedankt voor tips. Het geluid met 'originele dempers' is al lekker hoor, maar heb altijd op mijn Tuono's andere dempers gehad.. en wilde toch wel het fijne ervan weten.. maar stel dat je dan Leovince dempers erop zou leggen, moet je dan ook specifieke Leovince software installeren of kun je dan ook die Akra mapping gebruiken?

Liefst natuurlijk een carbon akra.. maar 1000 euro's in nogal een prijsverschil met 300/400 euro elders voor bv MIVV of SC projects...

Wat kost het trouwens om zo'n mapping erop te laten zetten?

PS: De connectoren 'superseal' verwacht ik vandaag binnen.. dan even aansluiten en heb ik dankzij jouw tip zonder gaten te boren/kabels open te maken stroom voor mijn TomTom Rider :) THANKS !!
 
Laatst bewerkt:
Zijn geen nederlandse dealer meer. Ze halen de motoren nu via Duitsland met volledige garantie. Onderdelen worden rechtstreeks in Italie besteld. Dus geen angst dat de kennis verloren gaat. Ze hebben afscheid genomen van Aprilia Benelux omdat die geen of weinig service verleend. Garantie claims worden bij voorbaat afgewezen. Is al jaren een waardeloze K*T organisatie, kan ze geen ongelijk geven.


Ik vind dit wel heel goed van hun.
 
Ivo, de prijs weet ik wel niet, is ook dealer afhankelijk.

Volgens mijn dealer gaat inderdaad de akra software voor andere niet cat dempers.

Graag gedaan hoor 😊
 
@Arie68: bedankt voor de tip. Heb zojuist even mijn eigen chassis nr gecheckt en ik blijkt niet een van de volgende types te hebben. Hier staat overigens de tekst volgens die link:

lert number: A12/0200/18
Category: Motor vehicles

Product: Motorcycle

Brand: Aprilia

Name: RSV4 - Tuono 1100

Type / number of model: Type approval number: e11*168/2013*00255*00 e11*168/2013*00253*01 e11*2002/24*0749*05 rev * Type: KG, KE, RK

Batch number / Barcode: The vehicles concerned were produced between 2015 and 2017.

Risk type: Injuries

There may be a fault with the front brake system.
The fault could lead to a reduction in braking performance and the risk of an accident.

Measures taken by economic operators: Recall of the product from end users (By: Manufacturer)


Vandaag de TomTom helemaal klaar gemaakt op de motor :)

1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg
 
Zijn er hier nog mensen die ooit op een Brutale 1078 hebben gereden?? O-) én daar wat over kwijt willen :+

Zeer sterk rauw klinkend blok, stuurt mega, zuipt als een 2 cilinder, hoge prijzen voor motorspecifieke onderdelen.
 
Heb een paar flinke krassen op mijn tanksticker.. weet iemand of deze er makkelijk afgaat..?

zal waarschijnlijk een soort sticker oplosser voor nodig zijn om de laatste sticker resten weg te halen ..?
 
Wegens verkoop Tuono Factory '07, binnenkort beschikbaar.

- Akrapovic titanium Slipon E-keur met setje originele- en aangepaste iets meer open Db killers

- Brembo T-drive remschijven

- Öhlins instelbare stuurdemper


Laat maar horen als je interesse hebt.

Ik heb je een PB gestuurd!
 

Hee , wat doe jij met mijn motor ..... ooh nee , gelukkig hij staat nog veilig in de schuur , phew !

Wat was het vanmiddag lekker weer om te rijden zeg , helaas moest ik werken maar morgen word ook zo een dag en dan ben ik lekker vrij ! Booaarp !
 
@Arie68: bedankt voor de tip. Heb zojuist even mijn eigen chassis nr gecheckt en ik blijkt niet een van de volgende types te hebben. Hier staat overigens de tekst volgens die link:

lert number: A12/0200/18
Category: Motor vehicles

Product: Motorcycle

Brand: Aprilia

Name: RSV4 - Tuono 1100

Type / number of model: Type approval number: e11*168/2013*00255*00 e11*168/2013*00253*01 e11*2002/24*0749*05 rev * Type: KG, KE, RK

Batch number / Barcode: The vehicles concerned were produced between 2015 and 2017.

Risk type: Injuries

There may be a fault with the front brake system.
The fault could lead to a reduction in braking performance and the risk of an accident.

Measures taken by economic operators: Recall of the product from end users (By: Manufacturer)


Vandaag de TomTom helemaal klaar gemaakt op de motor :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Haal alsjeblieft die sticker met alleen ongelood 95 van de tank af!
Vind het zo zonde als mensen die laten zitten, ziet er toch niet uit! Nu kan het nog zonder kleurverschil!
 
@Nampus: volledig met je eens dat die sticker niet uitziet.. maar hij zit er nu dus al vanaf Mei 2015 op en vraag me dus af of je het nog zult blijven zien na ‘t weghalen
 
@Nampus: volledig met je eens dat die sticker niet uitziet.. maar hij zit er nu dus al vanaf Mei 2015 op en vraag me dus af of je het nog zult blijven zien na ‘t weghalen

Dat bedoel ik dus, waarom zou je als zo'n fiets nieuw koopt, die sticker laten zitten! |( Bang dat je bij de pomp staat en denkt: wat moest er ook alweer in, benzine of diesel? :?
Als je hem er nu nog af haalt zal je moeten gaan polijsten ws. Daarna zie je er niks meer van.
 
Volgens de verkoper zijn dit gen 2 spiegels (niet de originele ) klopt dit of zijn ze toch anders? :?
full
 
Dat zijn ( qua vorm althans) inderdaad de gen2 spiegels. Worden veel gebruikt, zitten op een Aprilia shiver/dorso maar bijvoorbeeld ook op een BMW S1000R of 1200GS. Zicht is ook prima, maar de originele mickey mouse oren laten meer zien.
 
Ok bedankt. De originele had de vorige eigenaar niet meer en heb n poosje geprobeerd te wennen aan die spiegels aan t stuur eind,maar vind dat niks.
 
Ok bedankt. De originele had de vorige eigenaar niet meer en heb n poosje geprobeerd te wennen aan die spiegels aan t stuur eind,maar vind dat niks.

Welke Stuureind spiegels heb jij gixxieRay?
Ik zit er aan te denken om Stuureind spiegels aan te schaffen.
Ooit een eBay setje op mijn 1100gixxer gehad alleen die klapte telkens om bij hogere snelheden.


Ben met de volgende mod bezig :Y .

Aangezien ik geen zwarte undertail voor een nette prijs kon vinden en laten hydrodippen ontiegelijk duur was (voor een undertail)
Ben ik aan het stickerbomben gegaan .

Na wat uurtjes plakken en vloeken , ben ik nog niet klaar .

Van de week maar verder *O*
IMG_20180217_202247_771.jpg


Tevens de vrouw verast met de motor in huis !

Ze vond het niet eens erg, als hij er na het weekend maar terug zijn eigen suite in ging :}
IMG_20180216_130821.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan