Be-He Landmarkrally 2017

Dat zou best eens kunnen :Y

Of hij heeft alle Landmarks al gevonden inclusief die van September en post het hele spul in één machtige beweging.

Iedereen knok-out
 
Nog een paar puntjes

full

full
 
Kunnen we een datum gaan prikken voor het vreetfestijn? Hoe eerder bekend hoe meer kans dat Fleur mee kan. Schema's in de zorg zijn killing. (Pun intended)
 
Poeh, daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht. Wij gaan in September op vakantie en ik had gedacht daarna een datum te prikken. Maar het kan natuurlijk eerder ook.
Ik moet nu snel naar mijn bedje want moet morgen al vroeg werken. Maar ik heb ooit eens iets gezien van datumprikker of zo.
ik kijk morgenavond wel als ik weer thuis ben.

Voorlopig is hier de nieuwe stand;


1. Willem1979 met 31 punten *O*
2. Artemecion met 29 punten *D Dat ene Landmark moet toch te vinden zijn :?
3. Eddytoo met 24 punten :Y Waar blijft je :?
4. Baron van Braaap met 19 punten :/ Vakantie?
5. Bor_S met 18 punten '( Had ik gezien de bliksemstart verwacht dat ie van de week nog wat zou posten
6. D-S met 6 punten
7. Dash 4 punten

Jacco doet helaas niet langer mee :N


ps. De vakantie hopen wij door te brengen in het plaatsje dat door X gemarkeerd wordt, één van de weinige plaatsen binnen Europa waar geen internet is en geen bereik van de niet toegestane mobiele telefoon. Communicatie schijnt hier nog beoefend te worden met archaïsche methodes als mondeling met elkaar praten onder het genot van alcoholische versnaperingen.

Ik ben benieuwd...
 
Laatst bewerkt:
Voor het jaarlijkse Landmark-etentje

Als je op deze link klikt zou het goed moeten gaan

Wat wil je plannen? - datumprikker.nl


Bij mij op de telefoon werkt ie, maar ik ben niet zo'n nerd dus vergissingen zijn niet uitgesloten.
Ik stel voor weer bij de Victory-wok te gaan, maar weet geeneens of die nog open is :N
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een aantal datums geprikt, die zijn uiteraard niet heilig.
Het is alleen dat dit mijn vrije weekenden zijn.

Ik vindt wel dat op zijn minst de winnaar van afgelopen jaar en de nieuwe winnaar aanwezig moeten zijn ivm de bekeroverdracht
 
Nog eentje gevonden. Nu ben ik door de gene die ik weet te vinden heen.
Nu maar hulptroepen inschakelen...
full
 
Strikkie ik wil me afmelden :$ Vind het motor rijden in NL zo saai en had gehoopt dat ik hierdoor weer zin zou krijgen om te rijden. Maar dat gebeurt niet.. :+
Ik heb me met dezelfde reden aangemeld. Ook hier dit jaar slechts 3 keer gereden ofzo. Het komt er gewoon niet van, want andere dingen zijn leuker :$ :X
 
Dacht al zoiets. Blijft jammer -O-

Een bordeel als Landmark? Tegen de tijd dat ik heb uitgevonden waar het is ken ik er alleen nog maar ouwehoeren
 
Laatst bewerkt:
Ik wil jullie evengoed bedanken voor het meedoen. Jullie hebben er in ieder geval aan geroken, misschien dat het over een paar jaar wel meer in jullie straatje past.

:W
 
Mag ik zeuren over de puntentelling?
Willem had op 31/7 21 punten
Op 4/8 komen daar ineenkeer 6 photos bij waaronder een extra bonuspunt.
7/8 wordt dat geteld als 28 punten.
check

14/8 zijn dat ineens 29 punten, maar met welke foto dan?
15/8 komt het mysterypaard tevoorschijn en 20/8 zijn er 31 punten geteld.

Ben ik nou gek of zijn er 2 gratis punten uitgedeeld?
 
Ik wil jullie evengoed bedanken voor het meedoen. Jullie hebben er in ieder geval aan geroken, misschien dat het over een paar jaar wel meer in jullie straatje past.

:W

Je bedoelt als we ouwe lullen zijn en op een BMW rijden? :o

Ik meld mij overigens niet af. Ik geef alleen aan dat ik simpelweg te weinig tijd heb om uitgebreid te zoeken en te toeren.

Maar wellicht morgen nog effe :P
 
Kan best wezen dat ik de telling kwijt ben. Ik kan het nu niet nazien want ik zit op m'n werk. Straks als ik thuis ben heb ik eerst ook nog iets anders te doen maar ik kijk er zo vlug mogelijk naar.

@ Dash; sorry, dan had ik het verkeerd begrepen. Keep the spirits high
 
Laatst bewerkt:
Mag ik zeuren over de puntentelling?
Willem had op 31/7 21 punten
Op 4/8 komen daar ineenkeer 6 photos bij waaronder een extra bonuspunt.
7/8 wordt dat geteld als 28 punten.
check

14/8 zijn dat ineens 29 punten, maar met welke foto dan?
15/8 komt het mysterypaard tevoorschijn en 20/8 zijn er 31 punten geteld.

Ben ik nou gek of zijn er 2 gratis punten uitgedeeld?
Volgens mij had Willem met het mysterie-paard alle beschikbare paarden gevonden, en als je ze allemaal hebt krijg je een bonuspunt. Ik herrinner me dat ik me ergens verrekend had ook, maar er staat me niks van bij met wie.

Ik heb het nu een paar dagen hardstikke druk, zaterdag heb ik een vrije dag om te ontnuchteren van de verjaardag van m'n schoonzus die 50 wordt.

Als ik weer aansprekelijk ben wil ik een overzicht posten zodat iedereen van elkaar kan zien wat ie heeft en waarom dan wel. Je kunt dan tot en met 1 September reageren, daarna ben ik onderweg naar X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan