De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Welkom Jos :W


Op het punt de aanval in te zetten op Redding:
983933_1386152218098191_7377688019210200852_n.jpg



:+ :+ :+
 
Hallo,

Weet iemand nog leuke routes in de omgeving limburg. Hou van veel bochtige wegen. Mergelland route heb ik al zo vaak gereden.

gr Jos
 
Hallo,

Weet iemand nog leuke routes in de omgeving limburg. Hou van veel bochtige wegen. Mergelland route heb ik al zo vaak gereden.

gr Jos

Kun je beter de Eifel in gaan ,met die snelheidsbeperkingen en drempels in het zuiden is het echt niet prettig meer rijden
 
Als de Eifel te ver is; gisteren heb ik even de Maas-Schwalm-Nette route gereden. Wel aardig voor een keer, zitten wat leuke weggetjes tussen. Wel vrij veel bebouwde kom. Tip, ga niet op de eerste zonnig zondag. Iets met fietsers en wielerkoersen. Maar goed, moeders de vrouw MOEST motorrijden. :+
 
Eifel is nooit te ver :P

Effe kleine poll aprilia rsv1000r of tuono?
Andere suggesties zijn ook welkom. Zoek goeie stuurfiets liefst 2cil. En wil niet meer dan 5k uitgeven. :9
 
Hypermotard 1100
Ken wel iemand die hem te koop heeft O-)
Wel iets meer dan 5k, maar minder dan 6k
En complete onderhoud is gebeurd (nieuwe banden, kleppen, riemen, etc)
 
Laatst bewerkt:
Eifel is nooit te ver :P

Effe kleine poll aprilia rsv1000r of tuono?
Andere suggesties zijn ook welkom. Zoek goeie stuurfiets liefst 2cil. En wil niet meer dan 5k uitgeven. :9

Meh, toch nog 95km vanuit waar ik woon. Da's niet leuk met de Husq op de snelweg. Vorig jaar nog een keer gedaan, om een rits boetes te vangen (videomotor experience). Ik ben ook met de Eifel redelijk klaar. :Y
 
Meh, toch nog 95km vanuit waar ik woon. Da's niet leuk met de Husq op de snelweg. Vorig jaar nog een keer gedaan, om een rits boetes te vangen (videomotor experience). Ik ben ook met de Eifel redelijk klaar. :Y
Ja je moet wel veel in de gaten houden en een beetje geluk hebben. In ieder geval niet te veel in de buurt van de ruhrsee blijven. Wat verder richting trier en dan door de ardennen weer terug komen, dan kom je wat minder polizei tegen. Navigatie op bochtige wegen en je waant je al helemaal alleen op de weg :Y
 
Klopt, twee keer de eifel in geweest.
Dikke fun. Maar het rijden op straat is toch niet je van het als je circuit gewend bent. Wilde het namelijk nog een keer op straat proberen. Als je interesse hebt moet je maar een pbtje doen :)
Denk dat de hyper wel een stuk meer fun is dan een redelijk logge tuono. En dat zeg ik niet omdat ik een hm tekoop heb.
 
Ja je moet wel veel in de gaten houden en een beetje geluk hebben. In ieder geval niet te veel in de buurt van de ruhrsee blijven. Wat verder richting trier en dan door de ardennen weer terug komen, dan kom je wat minder polizei tegen. Navigatie op bochtige wegen en je waant je al helemaal alleen op de weg :Y

Vulkaneifel, Luxemburg en Ardennen zijn prachtig. Vooral voor de wegen met iets slechter asfalt gaan. Dan ben je inderdaad alleen en kan je doen waar je zin in hebt. :Y De "gewone" Eifel is een no-go zone als het lekker weer is tegenwoordig.
 
Klopt, twee keer de eifel in geweest.
Dikke fun. Maar het rijden op straat is toch niet je van het als je circuit gewend bent. Wilde het namelijk nog een keer op straat proberen. Als je interesse hebt moet je maar een pbtje doen :)
Denk dat de hyper wel een stuk meer fun is dan een redelijk logge tuono. En dat zeg ik niet omdat ik een hm tekoop heb.

Een fatsoenlijke SM kopen en landweggetjes/bergpassen gaan doen. Dan heb je overal fun. Alleen niet in de Eifel. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan