The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mjoah maar lang niet allemaal. Zolang die geen harken op het dak heeft keur ik het wel goed. En anders ga je op zoek naar een stoomtrein, eentje met straalmotoren op het dak, of een roadtrain voor de Australische medespelers ;)
 
Ik wat niet van plan te gaan googlen of ie nou diesel elektrisch /hydraulisch / enkel diesel zou zijn:p ben niet zo moeilijk hè;)
Ja, ik had eigenlijk al wel het vermoeden dat je eigenlijk gewoon een loc bedoelde die niet op het net rijdt ;)

Elke mens die technisch niet zo goed op de hoogte is, beschouwt die treinen als niet-elektrisch. Slechts weinigen weten dat die eigenlijk wel elektrisch rijden maar gewoon een mastodont van een motor hebben om de nodige elektronen op te wekken en de wielen in beweging te zetten.

Voorheen dacht ik trouwens ook dat onze reangeer locs ook diesel-elektrisch waren ipv diesel-hydrolisch ;) ben ik nu pas op uit gekomen _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aardig rijtje achter elkaar.. stuk of 10 in de eerste rij..

[afbeelding]

Je motor bij een enkel rails onbewaakt spoorovergang
Klinkt anti belgisch -O-

In 2006 is m3n begonnen met het aanpassen van alle onbewaakte overwegen. En die waarbij de kosten te hoog waren icm de belangen zijn ze gesloten ...

Er waren er toen nog 155. Nu 11 jaar later zullen die wellicht allemaal al bewaakt of gesloten zijn ... -O-

Laat staan dat je hier nog een enkel spoor vind ...

Ik zal nog wat omrijden nu, maar ik vrees ervoor ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn eerder vandaag in Nederland twee of drie mensen omgekomen (waarvan minimaal een klein kind) bij een auto-trein botsing op een onbewaakte overweg, wellicht vandaar de opdracht?
 
Er zijn eerder vandaag in Nederland twee of drie mensen omgekomen (waarvan minimaal een klein kind) bij een auto-trein botsing op een onbewaakte overweg, wellicht vandaar de opdracht?

Wauw.. dat is niet best. Maar het lag daar niet aan. Waar ik de foto had gemaakt zijn namelijk verschillende een enkel spoorovergangen. En aangezien even rondgekeken wordt in de omgeving voor een eventuele opdracht, was deze snel gemaakt !!
 
Ha, ik stond net op het punt om, naar ik me herinner, voor het eerst sinds Sydney weer eens mee te doen :) Namelijk naar deze deze, bij mij om de hoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan