The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien goed, zie mijn vorige opdracht.
Met je motor bij een insectenhotel

En inderdaad, ik zag het net zelf tijdens het maken van de foto. Ik zit met een lekkage van koelvloeistof. Zojuist de boutjes van het koophuis aangetrokken, hopelijk is het daarmee opgelost.
 
Indien goed, zie mijn vorige opdracht.
Met je motor bij een insectenhotel

En inderdaad, ik zag het net zelf tijdens het maken van de foto. Ik zit met een lekkage van koelvloeistof. Zojuist de boutjes van het koophuis aangetrokken, hopelijk is het daarmee opgelost.

Wat heeft je gekochte huis te maken met de koelvloeistof van je motor :?
En waarom staat het vast met boutjes :?
_O- :+
 
Wat heeft je gekochte huis te maken met de koelvloeistof van je motor :?
En waarom staat het vast met boutjes :?
_O- :+

TEAR3.jpg
 
Wat heeft je gekochte huis te maken met de koelvloeistof van je motor :?
En waarom staat het vast met boutjes :?
_O- :+

Die autokorrektie weer. Ik bedoelde waterpomphuis.
Ik had gehoopt het euvel op te lossen met het aantrekken van de boutjes daarvan maar het mocht niet baten
Waarschijnlijk is de pakking er aan
Nieuwe bestellen dus en tot die tijd ben ik uitgeteld...
B|
 
Die autokorrektie weer. Ik bedoelde waterpomphuis.
Ik had gehoopt het euvel op te lossen met het aantrekken van de boutjes daarvan maar het mocht niet baten
Waarschijnlijk is de pakking er aan
Nieuwe bestellen dus en tot die tijd ben ik uitgeteld... altijd onderweg met een liter koelvloeistof
B|

;)
 
En zeggen dat ik hier deze morgen ook nog gepasseerd ben. Maar door dat deze ingang van het park in een donker hoekje ligt had ik die niet gezien. Anders had ik hem kunnen binnen rijden ipv binnen te duwen (je mag er namelijk helemaal niet in met de motor :$ ), en het grootlicht erop richten. Het is amper 15 a 20 m het park in dus het duwen viel mee :P

Je motor bij een bordje "verboden je hond te laten kakken"
Dus nietzo een bordje dat zegt dat je je hondepoep moet opruimen, maar wel eentje dat het verboden is voor honden om er te kakken (poepen in NL ...)
Voorbeeldje ...
 
Je motor bij een volledig gele vrachtwagentrekker
Dus een trekker, zoals die rode op mijn foto.
Met volledig in het geel bedoel ik, de hoofdkleur. Maar dan ook de bumper, en, ALS hij zijschorten heeft moeten die ook geel zijn.
Er mogen wat andere accenten in zitten, zoals strepen bijvoorbeeld, zolang de hoofdkleur over de gehele cabine incl de bumper (en eventuele zijschorten) geel is.
Zonder zijschorten is dus makkelijker. Alhoewel, als ze dat hebben zijn die doorgaans sowieso in kleur.

Er mag een oplegger op liggen, die hoeft niet mee in kleur te zijn. En het mag uiteraard ook zonder oplegger.

Voorbeeldjes:
Goed, want volledig geel incl bumper en zijschorten. De strepen zijn slechts accenten.
Niet goed, want dat zwart is geen accent meer, dat is al een tweede kleur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan