The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
607.jpg



608.jpg
 
Beide foto's helemaal links de slager... Helemaal rechts de bakker.

Dicht bij genoeg?
 
Laatst bewerkt:
Deze is twijfelachtig:
[afbeelding]

Helaas stonden de vrachtwagens voor de bordjes met de namen: Simon loos = Albert Heijn, Dirk van der Brork = Dekamarkt
Hier

B| Zeurmodus aan:
Mmmm, even achteraf insectengemeenschap hebben....
Simon Loos is NIET Albert Heijn, maar een transportbedrijf dat o.a. Albert Heijn bevoorraad...
Dirk van Den Broek is NIET Dekamarkt, het zijn twee verschillende supermarkten die bij één concern zijn aangesloten en die worden beiden bevoorraad door Jooren Transport.
Elkeweg, totaal niet interessant verder en dus zeurmodus weer uit :P

Ben sinds gisteren weer terug op hollandse natte bodem en de puntjes zijn weer bijgewerkt ;)

ey-dzeej van harte met je mijlpaal en je hernieuwde 1e plek *O*
Nieuwe spelers WillyvD, RobZ750R welkom en gefeliciteerd met jullie 1e punt :t
Andere nieuwe spelers uiteraard ook van harte welkom :W
 
Laatst bewerkt:
B| Zeurmodus aan:
Mmmm, even achteraf insectengemeenschap hebben....
Simon Loos is NIET Albert Heijn, maar een transportbedrijf dat o.a. Albert Heijn bevoorraad...
Dirk van Den Broek is NIET Dekamarkt, het zijn twee verschillende supermarkten die bij één concern zijn aangesloten en die worden beiden bevoorraad door Jooren Transport.
Elkeweg, totaal niet interessant verder en dus zeurmodus weer uit :P

Ben sinds gisteren weer terug op hollandse natte bodem en de puntjes zijn weer bijgewerkt ;)

ey-dzeej van harte met je mijlpaal en je hernieuwde 1e plek *O*
Nieuwe spelers WillyvD, RobZ750R welkom en gefeliciteerd met jullie 1e punt :t
Andere nieuwe spelers uiteraard ook van harte welkom :W

Haha, ik had hem ook niet goed gekeurd hoor :X
Beetje jammer dat de vrachtwagens er stond, want allebei de supermarkten hebben een bord hangen welke het is alleen kon je die nu dus niet zien...

Welkom terug van je vakantie *O*

Shit nu is mijn mijlpaal van 25 stuks overgeslagen
 
... maar vermits je de OP intussen hebt gelezen lijkt het mij raadzaam je BMW even buiten te duwen zodat die volledig op de foto staat ;)


Precies BMW helemaal op de foto en dan keur ik hem goed ondanks dat het volgens mij een taxi is ;)

Dus nieuwe foto met complete BMW en een nieuwe opdracht graag ;)
 
Hm .....

die redenatie kan ik niet volgen, ik zie de voorkant, zijkant en topkoffer. Onder deze hoek zal het dus niet anders worden.

Als ik de BMW dwars voor het zijspan zet, zie ik alleen de linker zijkant en niet de rechter én ook geen voor en achterkant.
De BMW compleet op de foto zetten zal dus nooit lukken.
 
Laatst bewerkt:
Hm .....

die redenatie kan ik niet volgen, ik zie de voorkant, zijkant en topkoffer. Onder deze hoek zal het dus niet anders worden.

Als ik de BMW dwars voor het zijspan zet, zie ik alleen de linker zijkant en niet de rechter én ook geen voor en achterkant.
De BMW compleet op de foto zetten zal dus nooit lukken.
Ik begrijp je punt, maar doordat hij binnen staat is eigenlijk enkel het front van de motor zichtbaar, en de koppen van de cilinders. De topkoffer is vaag in beeld. Als je hem frontaal op de foto zet en de motor staat buiten, is die wel "helemaal" zichtbaar.
Het feit dat je motor zwart is speelt in je nadeel, was het een grijze of witte was die wellicht wel helemaal zichtbaar.

Met "helemaal in beeld" wordt ook niet letterlijk helemaal bedoeld natuurlijk, want idd, je kan nooit linker- en rechter zijkant gelijk op de foto zetten. Of voor- en achterkant. Maar nu verdwijnt zowat je halve motor in de duisternis.

Eens je wat langer meedoet leer je het wel, dan krijg je de nodige "ervaring" b)
 
_O-

Een voordeel heeft het; de troep in het koetshuijs is niet meer te zien :$
Volgende keer zal ik het licht aandoen. ;)


full



Ik had meer verwacht dat jullie zouden vallen over het feit dat ik niet gereden had.
Nu dus wel: drie meter. :X
Nee, er wordt geen minimum afstand in de regels vermeld.....

en mijn motor is niet zwart B|
 
Laatst bewerkt:
_O-

Een voordeel heeft het; de troep in het koetshuijs is niet meer te zien :$
Ach ... moet je de troep bij mij thuis eens zien ... :X
[afbeelding]

en mijn motor is niet zwart B|
Hee ... welke kleur is dat dan?
Heel domker grijs of blauw?
Zelfs op deze foto vind ik ze er zwart uitzien ...

Maar nu is die volgens mij duidelijk goed!

Dat er taxi staat in het zijspan zou niets moeten uitmaken, het is tenslotte een motor mét zijspan :Y
 
_O-

Een voordeel heeft het; de troep in het koetshuijs is niet meer te zien :$
Volgende keer zal ik het licht aandoen. ;)


[afbeelding]


Ik had meer verwacht dat jullie zouden vallen over het feit dat ik niet gereden had.
Nu dus wel: drie meter. :X
Nee, er wordt geen minimum afstand in de regels vermeld.....

en mijn motor is niet zwart B|

Ja maar wat is nou de nieuwe opdracht??
 
Ik had meer verwacht dat jullie zouden vallen over het feit dat ik niet gereden had.
Nu dus wel: drie meter. :X
Nee, er wordt geen minimum afstand in de regels vermeld.....

en mijn motor is niet zwart B|
Ondanks het "the riding game" heet, staat er idd niks vermeld over verplicht te moeten rijden idd ;)
Ik heb ook al opdrachten uitgevoerd zonder de motor te verplaatsen, en nog vele anderen ook :Y
Soms heb je het geluk dat het gewoon kan :Y

Maar nog iets, eens de foto geplaatst, mag je de post eigenlijk niet meer aanpassen. Dit om foto- of tijdsfraude te voorkomen ;)
MAAR! Ik denk dat dat NIET vermeld staat in de OP? Of wel?

Maar laten we ervan uitgaan dat de opdrachtgever nu wel nog mild voor je zal zijn en deze wel goedkeurt, je hebt er tenslotte ook de nodige moite voor gedaan :]

Dus ... laat maar komen die nieuwe opdracht *O*
 


Dat mag ik niet zeggen, maar aan de foto te zien is dat onder de hoes een motor en zit daaraan een zijspan.
En dat was de opdracht.


Maar schrijf: Indien goed: [nieuwe opdracht]
Dan kan iemand anders alvast op pad. als het dan niet goed gekeurd is heeft die persoon gewoon een extra rondje gereden :X
 
Laatst bewerkt:
Dat mag ik niet zeggen, maar aan de foto te zien is dat onder de hoes een motor en zit daaraan een zijspan.
En dan was de opdracht.


Maar schrijf: Indien goed: [nieuwe opdracht]
Dan kan iemand anders alvast op pad. als het dan niet goed gekeurd is heeft die persoon gewoon een extra rondje gereden :X
Idd :^

Want ondanks dat in de spelregels geschreven staat dat je een nieuwe opdracht moet voorafgaan met de melding "indien gied" wordt dat dikwijls achterwege gelaten.
Er mag wel bij gezegd worden dat het dan ook gewoonlijk om zeer duidelijk goed te keuren foto's gaat, dat dan weer wel.

Dat van de fotopost niet aan te passen staat dus idd niet in de OP.
@Roeleey, niet om moeilijk te doen, maar misschien dat er toch even bij te zetten?
 
DKP en het feest der herkenning:



Ach ... moet je de troep bij mij thuis eens zien ... :X

_O- _O-


Dat er taxi staat in het zijspan zou niets moeten uitmaken, het is tenslotte een motor mét zijspan :Y

Even een lesje:

Die heet eigenlijk een zijspancombinatie; de motor is dusdanig aangepast door de voorvork, kleinere wielen en auto banden dat deze niet solo kan rijden.

Dit:

full



is een motor met zijspan; een paar boutjes los en de motor kan solo rijden.

En nou niet stiekum de foto weer afkeuren :(



Oké, de nieuwe opdracht:

maak een foto van je motor In de Kerkstraat

dus wel bewijs dat het ook daadwerkelijk de kerkstraat is. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan