The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien bent u wel slachtoffer van samenzwering :P :+ :+Misschien club genoten of zo?

Ik denk het wel, die van goud in de naam durfde ik al niet te doen vanmorgen: en gelukkig maar want anders was ik weer te laat geweest haha


Op de sticker stond: Generation 205, dus denk gewoon een sticker van Peugeot


En voor de huidige opdracht: zelfs bij de ingang van de duinen stond nergens zo'n bord
 
Kiekeboe! Op de petfles-meet kwam dit spelletje ter sprake. Ik kende het nog niet. Misschien doe ik ook een keertje mee. :)

Op de sticker stond: Generation 205, dus denk gewoon een sticker van Peugeot
Dat is een soort van jubileum uitvoering van de 205 omdat 't zo'n populair model was. Auto's van rond 1998, toen de 206 volgens mij al in productie was.
 
Klopt, enkel de laatste serie heeft die badge. 1997-1998 geloof ik.

Welkom en veel plezier met het mee doen :+
 
Laatst bewerkt:
:W Ben ik ook weer even....:? Hij al goedgekeurd en het puntje verwerkt, maar dit is toch wel één van de vaagste foto's die ik hier in lange tijd voorbij heb zien komen....
Na enkele minuten kijken heb ik de brug nog steeds niet kunnen ontdekken :$

Ik neem aan dat het dat ijzeren constructie boven zijn rechterspiegel is.. ik zie aan de rechterkant een soort gracht/sluis en een tankenpark helemaal rechts op de foto.

Het is inderdaad niet je standaard ophaalbrug, lettende op de lengte van de opstaande brugdeel. Het rode gedeelte doet de brug op en neer gaan.

Het is iig een gigantische constructie :o
 
Laatst bewerkt:
nixor staat op deze locatie...

Google Maps

Als je dichterbij komt is de brug naar beneden

Als je achteruit gaat is doel in de verte te zien.

Google Maps

@nixor is mijn analyze correct ?
 
Laatst bewerkt:
Indien goed, nieuwe opdracht:
Je motor met een bordje dat je verbiedt bepaalde vruchten te plukken
Meestal te vinden aan bospaden of parken, fruitboomgaarden, aardbijvelden, ...
Voorbeeldje ...
Ter verduidelijking, het moet dus niet om paddestoelen gaan he.

Verlopen.

Nieuwe opdracht:
Je motor bij een verhuiswagen. (duidelijk herkenbaar van een verhuisbedrijf, m.a.w. met bedrijfsbestikkering)
 
Laatst bewerkt:
yNJD1Q2.jpg
 
sjonge, ik wilde net gaan kijken of hier in de buurt zo'n bordje stond. Toen de nieuwe opdracht, dus ben ik even naar het verhuisbedrijf hier 5 minuten verderop gereden... maar die foto hoef ik dus al niet meer te plaatsen. :P

Edit:
Voor de volledigheid, toch nog even:
 
Laatst bewerkt:
Indien goed: Je motor bij een Nissan Figaro of Pao

Ik kwam er 2 tegen een straat na de A2
fiMuwIF.jpg


Nog geen kilometer verder op staat altijd een Pao waar ik langs loop, dus vandaar
 
nixor staat op deze locatie...

Google Maps

Als je dichterbij komt is de brug naar beneden

Als je achteruit gaat is doel in de verte te zien.

Google Maps

@nixor is mijn analyze correct ?

Sorry voor de late reactie, maar dat is inderdaad de plaats waar ik stond. Als je uitzoomt zie je dat het een sluizencomplex is en er 4 ophaalbruggen zijn. Ik moest over de 2 bruggen aan de andere kant passeren vandaar dat ik niet korter gereden was omdat dat ook niet gevraagd was. Volgens mij stond de brug er duidelijk genoeg op. Soms staan de bruggen niet achter elkaar open en moet je dus tussenin slalommen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan