Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

TomTom-Rider-10036961_890_DET01_17.JPG


TomTom Rider 450 Premium Pack
 
Laatst bewerkt:
Een ritje naar de dichtstbijzijnde carwash om de motort even af te laten spuiten.
Kostte 2€ in totaal, maar ook wel 2 uur werk aan mijn kant :')
 
Vandaag een SBK ombouw voor weinah op de kop weten te tikken (weliswaar voor later als ik oud ben, maar kon het niet laten liggen voor die prijs). *O*
full
 
Heupprotectoren voor mijn jeans...en in laten naaien bij de lokale atelier...

Ik wou nu casual op de motor rijden ipv in mijn power rangerpak...aangenaam touren bij zomerse temperaturen.


full
 
Deze week binnengekregen:
Tijdens de motorbeurs handschoenen en laarzen besteld, beide waren online €20,- goedkoper dan op de beurs. Opvallendst daarbij dat de handschoenen bij Hans van Wijk op de beurs €20,- duurder waren dan in hun eigen webshop. Dus op de beurs gepast, en thuis besteld, hoefde ik er ook niet mee te slepen.

Held Twin Handschoenen €159,96(kan je kiezen of je je handen in de voering steekt, of onder de voering (dan heb je meer gevoel, maar minder warme handen)
handschoen-held-twin-goretex-front_669060.jpg


Daytona pro rider GTX €268,56
[img=500]https://www.voordeelhelmen.nl/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/5/15day0030_1_/daytona-tour-motorlaarzen-daytona-pro-rider-gtx-black-10.jpg[/img]
 
Want? Gewoon benieuwd.

Of ging het over die muis. :+
Landport accu's. Lekker goedkoop in aanschaf, dat wel.

Nu weet ik niet heel veel van hun lfepo modellen. De loodzuurmodellen staan iig garant voor ellende.

Volgens mij is het ook gewoon een stickermerk. No name goedkope massa accu's, voorzien van n eigen stickertje.
 
Duidelijk. De prijs is interessant maar daar houd het dus bij op. Voor een klein motortje wel te doen denk ik. De oude AGM accu waar mijn Aprilia niet echt lekker meer mee wilde starten, doet het prima bij min zes op mijn l4 600.
 
Duidelijk. De prijs is interessant maar daar houd het dus bij op. Voor een klein motortje wel te doen denk ik. De oude AGM accu waar mijn Aprilia niet echt lekker meer mee wilde starten, doet het prima bij min zes op mijn l4 600.
Nee, ook niet

Slechte kwaliteit is slechte kwaliteit :)
 
nou ja ik weet het niet maar hij kost meer dan de accu
die er normaal in zit
[afbeelding]

Je had deze moeten kopen.

Je bent nu een AGM loodzuurmodel aan het vergelijken met een lifepo. Nutteloos.

Je hebt nu voor een slechte accu meer betaald, dan voor het juiste model van goede kwaliteit.

Nah ja, leermomentje :)
 
Je had deze moeten kopen.

Je bent nu een AGM loodzuurmodel aan het vergelijken met een lifepo. Nutteloos.

Je hebt nu voor een slechte accu meer betaald, dan voor het juiste model van goede kwaliteit.

Nah ja, leermomentje :)

nou ja we zullen het beleven
ik zal hem er volgende week in hangen
en dan merken we het gauw genoeg :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan